Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 150 151 153 154 ... 175
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Nokia 5800 XpressMusic  (Pročitano 359070 puta)
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 119
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
 Smile Razumem te Gorane u potpunosti verovatno ti sa mojim pitanjima delujem kao neko ko ne poznaje osnovne stvari u vezi wi-fi sto je skoro tacno jer sam u tome pocetnik. Opet  Smile jer ce ti moja situacija delovati .... ne znam vec kako? Ako te interesuje EVO OVAKO:

-Internet imam vec 7 godina, modemski (mnogo spor :[1]Smiley sto ide preko tel. racuna+doplata i nisam neki ovisnik, odem ponekad jer nemam bas vremena od posla. Verovatno cu menjati uskoro posto sam nesto zainteresovan u zadnje vreme.
-58-cu sam uzeo u Nemackoj u decembru a katrica je m:ts postpaid, tako da me trenutno interesuje sve dok ne upoznam phon. Nemam bas vremena da idem po radnjama ili da se raspitujem kod drugova kako ovo, kako ono. Vidim da hoces da mi pomognes pa me interesuju osnovne stvari: besplatni download sajtovi, besplatna prijava, besplatni programi... Zvucim smesno jel da  Smile Smile Smile

Smile Dobio sam na mejl adresu hrvatskog cafea, hvala ko je poslao (ako je pouzdano ha,ha)  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

OPCS

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 4430
Zastava Beograd-Vozdovac
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.63
mob
Nokia X6 16gb