Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 63 64 66 67 ... 167
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kratko tumačenje natalnih karata ~ minimum 300 poruka!  (Pročitano 138449 puta)
Ucesnik diskusija

Zodijak Leo
Pol Žena
Poruke 85
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.0.7
mob
Nokia 1100
hvala na analizi...

ja sam sada IV godina gimnazije, nisam jos na faxu, razmisljam da li politicke odnose ili prava..pa ne znam sta ce bolje da mi legne...kazes da bi trebalo da se malo obrazujem u vezi sa astrologijom? pa ok, interesuje me to, ali posto sam potpuni pocetnik, tj. ne znam nista o tome, mozes li da mi preporucis neku  literaturu?

ja sam trenutno u vezi, nikad se nisam osecala ovako posebno sa nekim, međutim, nas dvoje smo dosta udaljeni...zanima ne kakva nam situacija predstoji....on je isto Lav, ali ne znam u koliko je sati rođen...

mozes li nesto preciznije da mi kazes sada?
hvala puno Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Gemini
Pol Žena
Poruke 6537
Zastava montenegro
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
SonyEricsson 
hvala na analizi...

ja sam sada IV godina gimnazije, nisam jos na faxu, razmisljam da li politicke odnose ili prava..pa ne znam sta ce bolje da mi legne...kazes da bi trebalo da se malo obrazujem u vezi sa astrologijom? pa ok, interesuje me to, ali posto sam potpuni pocetnik, tj. ne znam nista o tome, mozes li da mi preporucis neku literaturu?