Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 23:54:22
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 5 6 8 9 10
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Vjezbaona-Uporedni horoskopi  (Pročitano 44604 puta)
Svakodnevni prolaznik


Zodijak Leo
Pol Žena
Poruke 319
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
SonyEricsson 
Evo ja sam potpuni pocetnik i novajlija sto se tice uporednih horoskopa. Neki laicki pogled na ove aspekte bi mozda mogao da izgleda ovako :

Mars kvadrat Neptun bi mogao da pokaze tu izdaju,tj to sto ju je ostavio zbog druge.Moguce da je veza bila na neki nacin strastvena ali da je to predstavljalo iluziju. Mars kvadrat Jupiter bi mogao da pokaze na tu nepravdu koja je njoj naneta,prevaru.Imali su jedan lep aspekt Merkura i Venere koja bi mogla da ukaze na tu ljubav medju njima.Ako to pogledamo kao spoj lepog i korisnog onda bi njena venera tu videla ljubav i lepo a on mozda korisno.Sunce sekstil mars bi mogao nagovestiti neku jacu erotsku energiju.Jako negativan aspekt bi po mom misljenju bio Mesec opozicia Saturn - moze pokazati na nedostatak komunikacije medju njima. Ostali aspekti mi se cine nekako ok.

Hmmm sada,,verovatno gresim,ali to bi bilo neko moje skromno tumacenje  Smiley
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Ljudi, vodite ljubav a ne rat

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 2109
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
mob
Samsung d900
Evo ja sam potpuni pocetnik i novajlija sto se tice uporednih horoskopa. Neki laicki pogled na ove aspekte bi mozda mogao da izgleda ovako :