Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 09:07:57
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 14 15 17 18 ... 80
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Satanizam i rituali  (Pročitano 201893 puta)
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15472
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.15
al kakve veze imaju masoni i satanizam? masoni koliko sam ja kao laik upoznat ima veze sa kabalom, jevrejskim obicajima, legendi o hiram abifu, starim redom zidara i zanatlija.. ?

otprilike ovako - masoni obozavaju graditelja (demijurga) ,boga stvaraoca materijalnog sveta . on je pandan starozavetnom jevrejskom jahveu (jehovi) i predstavlja bozanstvo zla jer na neki nacin zarobljava besmrtni potencijal dushe u propadljivu ,promenljivu materiju .

 s druge strane satana otprilike znachi protivnik ,suparnik (boga) . s obzirom da je demijurg koga obozavaju masoni protivnik boga (kao duhovne ,a ne materijalne sile) masoni jesu satanaisti. uostalom , to se lako vidi po njihovim delima  Smile 
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan


Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 13400
Zastava Zemun
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.5
mob
Nokia 
al kakve veze imaju masoni i satanizam? masoni koliko sam ja kao laik upoznat ima veze sa kabalom, jevrejskim obicajima, legendi o hiram abifu, starim redom zidara i zanatlija.. ?