Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 18. Apr 2024, 02:08:55
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 47 48 50
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Red Hot Chili Peppers  (Pročitano 181218 puta)
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.51
mob
Samsung galaxy s4
samo opusteno...
IP sačuvana
social share
U cik zore zviždi voz, njime odlazim u OZ
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

www. damir88.blogspot. com

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 528
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.8
mob
Nokia 6500s
drugari ajde neke vesti za pepperse...
bas me zanima sta se desava sa njim, kad ce novi album i tako to?

samo bez vesti o njihovim rodjendanima i svadbama tetke strine babe i brata od striceve zene...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows 2003
Browser
Opera 10.63
mob
Samsung galaxy s4
Nova knjga ,citiram.....The much anticipated book An Oral/Visual History by the Red Hot Chili Peppers with Brendan Mullins hits the shelves on Tuesday, October 19th
IP sačuvana
social share
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Samsung galaxy s4
Izasao je nov singl...

IP sačuvana
social share
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.52
mob
Samsung galaxy s4
Evo novog spota za pesmu - Monarchy of Rose

« Poslednja izmena: 04. Dec 2011, 18:11:42 od dazdevnjak »
IP sačuvana
social share
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 13
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 15.0.874.121
mob
LG GU230
RHCP 1 Septembar 2012 u Sofiju 
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.61
mob
Samsung galaxy s4
Nov spot...

IP sačuvana
social share
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Samo polako...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 12015
Zastava srbija
OS
Windows 7
Browser
Opera 12.01
mob
Samsung galaxy s4
Red Hot Chili Peppers have just released the first of nine pairs of 7" singles from the I'm With You sessions. Get "Strange Man" and "Long Progression"

IP sačuvana
social share
Neću da se vratim
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Glavata majmunčina

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 42485
OS
Windows XP
Browser
Chrome 25.0.1364.172
Chili Peppers’ Chad Smith Lobbies for Music Education in Washington

'They have the power to do something good here for every kid'

Long before Condoleezza Rice, Bill Clinton, Mike Huckabee or John Kerry took up politics, they picked up a musical instrument. As a senator, Trent Lott formed a barbershop quartet, and the late senator Robert Byrd played a mean fiddle. Yet while music education planted these seeds, its funding seldom survives the very politicians it inspired. This week, during a visit to Washington, D.C., Red Hot Chili Peppers drummer Chad Smith will lobby members of Congress to spare the blade on music funding in public schools.

On Tuesday, Smith will join jazz guitarist Bernie Williams on behalf of the National Association of Music Merchants to demand a stronger national presence for music instruction in the classroom. Their visit comes one week after Senate Democrats and House Republicans released opposing budgets, and at a time when the National Education Association union expects the sequester to slice more than $4 billion in spending from the Department of Education and Head Start.

"Right now, [music education] is in jeopardy, and they have the power to change it and do something good here for everybody and every kid," Smith tells Rolling Stone. "If I didn't have music education in school, I probably would have ended up in jail or dead. And instead I ended up in the Rock and Roll Hall of Fame."

A drummer since age seven – when his first kit was a set of Baskin-Robbins ice cream containers – Smith now works with budding musicians in a number of programs, including New York's Collective School of Music and Little Kids Rock of New Jersey. (In 2001, his bandmate Flea also founded the nonprofit Silverlake Conservatory of Music in Los Angeles.) Among the representatives Smith will meet in Washington this week are members of the arts-promoting Congressional STEAM Caucus and the Rock and Roll Caucus (formed last year). A ceremony honoring U.S. Senators Jay Rockefeller IV and Joe Manchin III for their contributions to West Virginia will follow.

Some studies have revealed that schools that offer orchestra and marching band boast better attendance rates than schools without them. Still, lawmakers acknowledge these elective courses are often the first to go when budgets tighten.

"It's just a fact. It always gets cut," Manchin, the former West Virginia governor, tells Rolling Stone. "If they put sports and arts on the same plateau, we'd be fine. I got a scholarship playing football at WVU, and I'm telling you that because I see preferential treatment."

To confront such cuts in the age of the sequester, more foundations should consider investing in instruments and music programs as states struggle to prioritize available funds, says former Utah governor Jon Huntsman, Jr.

"The human brain is basically hardware for music," Huntsman says, adding that creating more charter schools would offer more students a broader curriculum. The grandson of a public school music teacher, Huntsman played in jazz band as a student and briefly pursued a career as a rock keyboardist. In 2011, while running for the Republican presidential nomination, he performed piano alongside Paul Shaffer on The Late Show with David Letterman. "It certainly enriches society, and without it, we're all kind of impoverished," he said of music education. "But it also adds a certain something to our innovative streak as the world's largest economy. If we can somehow make that argument, music would go from a non-core to a core subject, I have no doubt about that."

Smith will release an album with the indie-rockers Outernational later this year and expects to start work on the next Red Hot Chili Peppers record as soon as September. However, his next gig, which is tomorrow in Washington, will be with neither band: instead, he'll back a West Virginia middle-school jazz band.

Izvor
IP sačuvana
social share
Udri gudru na veselje
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 1
OS
Windows
Browser
Chrome 54.0.2840.99
Pozdrav
Jel ima neko ideju kako bih mogao da nabavim karte za koncert Pepersa u Krakovu u Julu 2017 i kako da se snadjem za prevoz do tamo?
Ako ima neka tema za ovakva pitanja, premestite poruku slobodno, ja nisam nasao gde bih drugo mogao da pitam.
Hvala
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 47 48 50
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 18. Apr 2024, 02:08:55
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.079 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.