Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 21. Sep 2025, 19:20:17
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 158 159 161 162 ... 204
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kako otići u Ameriku i kako početi  (Pročitano 904566 puta)
Zodijak
Pol
Poruke 4
OS
Windows XP
Browser
Chrome 26.0.1410.64
Ljudi pomagajte nekim savjetom šta je pametno da uradim?Prije neki dan sam odbijen za studentsku J1 vizu.Master sam student,položio sam 3 ispita,ali sam vanredan student.Konzul me je pitao o tome a ja sam rekao da sam bio obavezan da budem na predavanjima,sakupio sam sve potpise, a posle mi je tražio dokumenta sa osnovnih studija koje nisam poneo jer mi iz agencije nisu rekli da to treba.Studiram u BiH i izgleda da su poostrili mjere ove godine,jer znam za slučaj dečka koji je takođe bio vanredan student i položio samo jedan ispit i dobio je vizu, a možda sam bio loše sreće toga dana.Da li ponovo da apliciram za vizu, ili da li je pametno poslati ambasadi neko pismo žalbe.Hvala unaprijed  
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 8
OS
Windows 7
Browser
Chrome 26.0.1410.64