Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 11
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Ja 36 a ona 16  (Pročitano 19151 puta)
02. Sep 2002, 07:48:18
Pocetnik


Zodijak
Pol
Poruke 9
Smile Ne znam sta da vam kazem... Znam da je vecina foruma duplo mladja od mene, ali iz mene kipi ljubav, kao kad sam i ja bio u teen godinama. Prica je obicna... Ja sam profesor, a ona ucenica... Ja sam ozenjen, sa dvoje dece, a ona ucenica. Iz vaseg ugla, da li da prekinem, ili da se prepustim? "Ono" se jos nije desilo, pravdao sam se lepsim ambijentom.
Budite svi zdravi,zivi i veseli
IP sačuvana
social share
Sve za burek, a naravno i djevrek
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi


Underpromise; overdeliver.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke Odustao od brojanja
Zastava 44°49′N - 20°29′E
mob
Apple iPhone 6s
Ma koliko to i meni i tebi glupo zvucalo, popricaj sa njenim roditeljima pre bilo cega .. jer znam koliko su rigorozne kazne ako te oni tuze .. ne moras im reci da imas bas 36 godina, ali u svakom slucaju popricaj sa njima ... da ako se oni nesto naljute ne bi tucao kamen Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pobednik, pre svega.

Napomena: Moje privatne poruke, icq, msn, yim, google talk i mail ne sluze za pruzanje tehnicke podrske ili odgovaranje na pitanja korisnika. Za sva pitanja postoji adekvatan deo foruma. Pronadjite ga! Takve privatne poruke cu jednostavno ignorisati!
Preporuke za clanove: Procitajte najcesce postavljana pitanja!
Pogledaj profil WWW GTalk Twitter Facebook
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka: