Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 30 31
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Dalji razvoj tehnologije i put ka veštačkoj inteligenciji  (Pročitano 32633 puta)
Svedok stvaranja istorije

Often Wrong, Never In Doubt

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 18420
Zastava Обреж
moj pradeda ziveo preko 90 godina...

1900 godine rodjen proso dva rata povlacenje...nikad nije bio kod lekara...

i prvi put kad je otisao nasli mu nesto i umro ubrzo posle toga...

I sad je nekako doktor kriv, zato što je tvoj deda trpeo bol, preko svake mere?
IP sačuvana
social share
Nismo višestruke ličnosti. Mi smo mnogo ličnosti.
A jedna od mojih ličnosti je slučajno višestruka ličnost,
ali me to ne čini višestrukom ličnošću. Primeti nijansu.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Americki patriota

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 75692
Zastava
mob
I-mate 30 Pro
 Smile
IP sačuvana
social share
ni bog ne prasta sve...

celavi oces cokoladicu...
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
Taj predivni božanstveni Internet Of Things...

Hakeri paralizovali hotel u Austriji i zarobili goste u sobama. Uprava morala da plati otkup

Hackers Hold Entire Hotel For Ransom, Trap Guests In Rooms
Wonderful engineering 30.1.2017.

This might be the prime example of how dangerous cyber criminals can be! One of Europe’s better 4-star hotel has officially admitted that a cyber on their electronic key system rendered all their guest rooms locked, and the administration had to pay thousands in Bitcoin to gain back the control over the rooms.
Hotel managers at the Romantik Seehotel Jaegerwirt were shocked when the customers started to complain that they couldn’t go in or out of their rooms. The hackers managed to take down the entire system, meaning new key cards could not be programmed as well.

The Austrian hotel is located in a beautiful lakeside setting on the Alpine Turracher Hoehe Pass, and the management said that it is not the first time they had been at the receiving end of an attack. They revealed that they had been attacked by cyber criminals on three other occasions, and urged the security agencies to do more and prevent these attacks.

Apparently, the attack was so massive that it shut down all hotel computers and blocked the reservation system and the cash desk system on the opening weekend of the festive winter season. The hackers demanded 1,500 EUR (1,272 GBP) in Bitcoin to be paid to them, after which they unlocked the key registry system and all other computers allowing the management to resume business as usual.

Managing Director Christoph Brandstaetter said:

The house was totally booked with 180 guests, we had no other choice. Neither police nor insurance help you in this case. The restoration of our system after the first attack in summer has cost us several thousand Euros. We did not get any money from the insurance so far because none of those to blame could be found.”

The manager also claimed that the hackers left a back door open in the system to attack the system again, but their fourth attempt was thwarted as the computers had been replaced along with the installation of the latest security standards and network decoupling.

Wonderful engineering
« Poslednja izmena: 30. Jan 2017, 12:47:46 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Americki patriota

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 75692
Zastava
mob
I-mate 30 Pro
jos malo pumpanja interneta kao oruzja...
IP sačuvana
social share
ni bog ne prasta sve...

celavi oces cokoladicu...
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Often Wrong, Never In Doubt

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 18420
Zastava Обреж
I po običaju, pola panjeva se raduje svemu tome jer će dobiti seks robote,

Sve smo bliži.

https://www.youtube.com/watch?v=pNxsJSvPtYQ
IP sačuvana
social share
Nismo višestruke ličnosti. Mi smo mnogo ličnosti.
A jedna od mojih ličnosti je slučajno višestruka ličnost,
ali me to ne čini višestrukom ličnošću. Primeti nijansu.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 30 31
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.072 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.