Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
banner
Trenutno vreme je: 07. Jul 2020, 09:24:59
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Trazite nesto? Spisak svih izvodjaca!

Diskografije + Domaci lyrics: 0-9 A B C D E F G H I J K L Lj M N O P Q R S T U V W X Y Z

Idi dole
Stranice:
2 3 ... 7
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: D12  (Pročitano 40125 puta)
26. Okt 2005, 00:52:42
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
picture

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

d12.jpg
(39.22 KB, 401x400)
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Another Public Service Announcement"

[Bass Brother]
Ok
This is another
Public service announcement
Brought to you in part...

[Punch]

[Rondell Beene]
Yo
This thing on?
Good good hell yea
Look, im speaking on behalf of d12
And if you get affended by words like
Bitch
Ho
Sissy
Faggot
Homo
Lezbian
Fudge packer
Clit eater
All that shit like that
Then you should turn this shit off right now
Cuz thats just some of the shit
No thats the only shit you gonna hear on this album
Its not that they dont have creativity
Or some shit like that, that aint the case
We just like sayin shit like that, just to fuck with you
Hey! I told you to hold him down, now hes running
Fuck it [bang]
God damnit if you would have just stayed still
Nothing would have happened to you
Just goes to show you, if you fuck with us
Shit can happen... bitch
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Shit Can Happen"

Bitch
Yeah...

[1] - Shit can happen [8X]

[Kon Artis]
Yo, yo, huh, yo, yo, yo
That's right motherfuckers we back
Same slangin, orangatangin, wildin out on hoodrats
They say I act like I'm too famous to say hi
And tell 'em what my name is but really I'm still nameless...
You niggas don't get it yet do you
Dealin out platinum or flop I still put it through you
Wit a luger that'll spit fire
And hit higher than a pitch by a bitch like Mariah
You think for one second since we got a deal
That we won't deal wit you in front of St Andrew's still?
You gay rappers better learn that
I won't stop until I see 'em turn back
If you don't slow that roll you got
You gon see these Runyan Ave. niggas that really need some Prozac
Fo' sho' that, ask the others
But gator lay you down next to your mother's mother's grandmother

[Kuniva]
You know I'm feelin real rowdy tonight
Ready to fight and half the niggas I give dap to I don't even like
The same cat who never gave a damn about your name
I gives a fuck about it like the next sellin Clippers' game
I kill you in ways you couldn't even fathom
You and your madame, it's really unexplainable how I have 'em
Who call theyself screamin about a challenge
Nigga we got a gift while you barely makin it off mere talent
My skills are deeply embedded even your hoe said it
She was knock kneed I fucked her now she's bow legged
In the middle of rappin I drop the mic
And have a stare down and jump in the crowd and start scrappin
Kuniva and Kon Artis my nigga we get it crackin
While the paramedics pick you up we on the side laughin

[HOOK: 1- in background]
[Kon Artis]
Now this aint funny so don't you dare laugh
Shit can happen in him and yo' ass
You can be touched don't think you can't
Cuz niggas aint fuckin around no more man [repeat]

[Swifty McVay]
The feds can't hold me, I hold feds
I was born wit a dark ass cloud over my head
Rainin acid, you can't refrain from gettin yo' ass kicked
Cuz you talk too much you ask for it
I'm on some massive shit, everybody ignore me
They wouldn't fuck with me if I was performin at an orgy
These niggas get confronted, then they change stories
I touch you then they thinkin everything is hunky dory
I even have you pour me the gasoline for me
Pullin up slowly, cocktailin' your homie [CRASH]
You met alotta niggas which you wouldn't wanna know me
Yo' ass might not even make it home wit your rollie
Don't even try, in your system like e coli
Tryin to beef with me, nigga please yo' people die
I'm so wicked that my mama gave birth illegally
I survived the abortion immediately, SURPRISE! AAAAAH!

[Eminem]
Picture me sittin in a jail cell rottin
Or barricaded in a motel wit twelve shotguns
So when the cops come knockin each hand's got one
Cocked, ready to dump slugs heavy as shotputs
One man army, guns can't harm me
Young and army, worse than my Uncle Ronnie
Ever since I got my first gun pulled on me
I can't stop carryin out my dirty laundry
Middle fingers flipped and censorship
Your friends just flipped over the swift penmanship
Ever since I spit some shit on Infinite
I been givin it a hundred and ten percent
Cuz when I'm bent most of my energy's spent on enemies
Eighty percent of what I invent is Hennesy
Twenty percent is from being hungry as sin
Ten's because I love being under your skin
Yeah shit can happen, so stick to rappin
Quit the yappin or I'ma lift the mack and
That can lead to another mishap happenin
Skip the crap get the can of whoopass crackin

[HOOK]
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Pistol Pistol"

[Bizarre]
Yeah, welcome to Amityville

[Swifty]
Detroit, nigga!

[Bizarre]
The reason why rappers gotta pack pistols! Ha ha ha ha!

[Chorus - Eminem]
Slick criminal wit, the shit I spit chews
like a bullet came back that just missed and hit you
I say the type of shit parents slit their wrists to
need an anthem to amp you, then this the shit to
Too many enemies on my list to sift through
nobody got my back in this bitch but this two
Sorry officer, I don't care how pissed I get you
but I don't go nowhere without my pistol pistol

[Swifty McVay]
Nigga, we violently active, so fuck with us
see I'm backwards - I slap niggas and punch bitches
Just for asking, they must've been wanting to meet the Lord
when my parents talk to me they've got mean mugs and ignore
They were snooping through my closet, seen drugs on the floor
shells from the forty-four scattered over their porch
Bustin pistols in your windows with intentions to destroy you
trying to break your neck to conversate? Bitch, I'll do it for you
Catch me laughing at your funeral when they lower you, you and your ho
you gots to go, bitches died slow and horrible
There's no tomorrow for any nigga, we'll shower you
young, Black, and powerful, (BITCH!) and I ain't gotta lie to you
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Bizarre (Skit)"

[Bizarre]
Man did you see that hoe with them big tities?

[Kuniva]
Yo nigga what's goin on fool?

[Bizarre]
Whatup my nigga?

[Kuniva]
Nuttin man, yo, this is my girl right here SinD right here
SinD this is Bizarre I was tellin you about
That's my nigga
Yo look I'm bout to run in the store and get some forties and a coupla blunts
Man you why dont you go to the store with me

[Bizarre]All right

[Kuniva]
All right bet, I'll be back in a little bit nigga

[Bizarre]
Aight my nigga

[Sind]
So how long you been on Eminem

[Bizarre]
Eminem? Shit I don't know Eminem, I'm just in town for this little jazz festival and shit
You know, something on the side
Yo can I get you some sparkling water and shit?
You want some water?

[Sind]
No, no, no thanks

[Bizarre]
How about some pig feet

[Sind]
Naw, I'm straight, I'm ready to smoke
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Nasty Minds"

[girl giggling] Stop!
You want me to do what? What are those?
You want me to stick those in your what?

[Bizarre laughing]

[Chorus: Bizarre + Truth Hurts]
What is on yo' nasty mind (nasty mind, nasty mind)
Don't you wanna get fucked from behind (from behind, from behind)
Then treat me like a dirty slave (dirty slave, dirty slave)
And beat me like I won't behave - I just wanna get freaky baby!

[Swifty McVay]
Huh, I'm too swift on my toes to get caught up wit you hoes
You don't know me, see I ain't gotta front or play the role
I'm an O.G., I know when you bein phony
See you probably bonin them officers just to pull up on me
That's why sixty percent of women is lonely
They get in my mix only, then try to creep slowly because they nosy
I ain't listen to what, my momma told me
I fuck 'em and pass to my homies (right)
Then he fuck 'em and pass 'em to the homies (take her)
I'm a nasty-ass macaroni; you flashin fast money
you can pass a Roley FUCK a alimony
If you want me, and ain't out screamin about your monthly
I'll be stickin yo' pretty ass until you turn ugly (damn!)
You suddenly see stars when fuckin me
Ain't no menages, I want 'em in threes, release your garments (trick)
It ain't even me to hold back, I fucked yo' moms quick
Have her runnin around this bitch screamin, "That's my dick!"

[Kuniva]
Yo I know I'm dogmatic, but yo' pussy walls done had it (that's right)
It's evident that you've been fuckin like a jackrabbit
But I stay focused, so I acted like I didn't notice (mm-hmm)
And fucked her with no baby lotion and bust in the soapdish
Hoe you can quote this - your breath is smellin like
you done sucked a senior citizen's old dick in goat spit (god damn!)
You gon' get choked quick, talkin all that hoe shit
All aggressive askin for a slow kiss, no bitch! (the fuck outta here)
You like freakin, see you every night creepin
Suckin off the nice deacons, slut you made his wife leave him (cunt)
So keep slurpin I'll be down to the fullest
But forget it bitch, yo' nipples look like AK bullets

[Chorus]
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Aint Nuttin' But Music"

[Eminem]
It's shit like this I kick to these rich white kids
Who just might see how fucked up this sick life is
Ooops I did it again didn't I my shit's harder
To figure out than what Britney's tit size is
Oooh I probably pissed you off again didn't I bitch
So what Christina Gaguilera kiss my grits
You know how many shits I give. I wish I did
So I can quit givin these twisted little kids ideas
This just in, Britney just dissed Justin
She just fucked Ben, got tit fucked and dick sucked him
If Affleck can get his ass licked, how come I can't shit
Goddamn bitch I'm rich I can't understand this
Are those pictures they made of us together on the internet
As close as I'm ever gonna get to hittin it from the back
And shit when it comes to that I hit harder from the back
Than Everlast when he's pluggin Lethal in his fuckin ass
Just give me one more chance Britney hit me one more time
Let me know what's on your mind, Whitney give me one more line
To sniff, you fuckers know what time it is
Fuck your jewelery my record's almost diamond, BEEOTCH!

[HOOK 2X: Eminem + Dr Dre]
What's goin on in the world today
People fightin, feudin, lootin, it's okay
Let it go, let it flow, let the good times roll
Tell 'em Dre- It aint nuttin but music

[Bizarre]
Eminem doesn't like N'Sync, well I do
So fuck him, and the Backstreet Boys too
Whatever happened to the cast of Different Strokes
Gary's broke, Todd's snortin coke, and Dana overdosed
I got two little boys wit me
Michael Jackson sent two helicopters to get me
I'm up early wit my hair curly
Me and Mr. Furly, fuckin Laverne and Shirley!
[Kuniva]
Alotta rappers are livin in la la land
That's why I let my dogs out on the Baha men
As bad as a life I had, I'm not mad
I don't need to be a jackass to beat up my dad
My whole family's country, my grandmother's old fashioned
And she keeps askin me why I rap wit a honky
But grannie I'm a flunky I could be a junky
I could be hangin with the hoochies out at the club scene
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"That's How (Skit)"

[Shit Can Happen Being Performed Live]
[Fan Throws shit on the stage]
[Music Stops]
[Kon Artist:]
Now I know you didn't just throw shit up on this stage, bitch ass nigga!
[Fan:] Yeah, FUCK YOU!
[Kon Artist:] Fuck me?
[Fan:] Yeah!
[Kon Artist:] NIGGA, FUCK YOU!
[Punching]
[Fans Cheering]
[D12 laughing]
[Kon Artist:] Fucking faggot ass nigga!
That's how nigga's get fucked up!
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"That's How..."

[scratched:] "Niggaz, crackers, whiteys, jews.."
[D-12] This is how it happens to you
[D-12] That's how people get fucked up
[scratched:] "Niggaz, crackers, whiteys, jews.."
[D-12] This is how it happens to you
[D-12] That's how people get fucked up

Yo, if you a loudmouth, tryin to wild out
And we see just how you layin and we peeped yo' style out
(You a punk!) When you chillin out in front of your truck and get stuck
[D-12] That's how niggaz get fucked up

No love at home with your kinfolk
And the world just keep fuckin with your mental
And all these kids makin fun of your trenchcoat
[D-12] That's how students get shot up

Hatin on us but you come to our show
(Fuck them niggaz) I crowd surf and you let me go
(Oh no!) Whup yo' ass when I get off the flo', just so you know doe
[D-12] That's how haters get fucked up

When the police pull you over and shit
Then find ganja, now every month they checkin on yo' piss
They gettin mad cuz you ain't come back since, and now they sweatin you
[D-12] That's how P.O.'s get fucked up

When your mans hook you up with a bitch
over the phone and when you see her she ugly as shit (god damn!)
Now at the end of date she want a kiss, AND some dick
[D-12] That's how blind dates get fucked up
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Superstar foruma


Званични Лоодак ::Бурек:: Форума

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 78747
Zastava Beograd
mob
SonyEricsson k800i
"Purple Pills"

[Chorus]
I take a couple uppers
I down a couple downers
But nothing compares
To these blue and yellow purple pills
I been to mushroom mountain
Once or twice but who's countin'
But nothing compares
To these blue and yellow purple pills

[Eminem]
Cool, calm, just like my mom
With a couple of valium inside her palm
It's Mr. Mischief with a trick up his sleeve
To roll up on you like Christopher Reeves
I can't describe the vibe I get
When I drive by 6 people
And 5 I hit
Ah shit
I started a mosh pit
Squashed a bitch
And stomped the foster kids
These shrooms make me hallucinate
Then I sweat till I start losing weight
Till I see dumb shit start happenin'
Dumber than Vanilla Ice tryin to rap again
So bounce, bounce, c'mon bounce
I said c'mon bounce
Everybody in the house with a half an ounce
Not weed I meant coke dumb ass sit down
We don't bullshit, better ask around
D12 throws the bomb and's dashing town
Bizarre, your mom is passing out
Get her ass on the couch 'fore she crashes out
IP sačuvana
social share


Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 7
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 07. Jul 2020, 09:24:59
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: 24sata :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: ConQUIZtador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: Advokat Draganić :: MojaFirma

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.057 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.