Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 10
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Avioni prestali da lete u UK zbog Vulkanskog pepela  (Pročitano 14468 puta)
15. Apr 2010, 15:43:46
Jet set burekdzija

"It is better to Burn Out then to Fade Awey "

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 8.0
mob
Apple 
U Celoj Velikoj Britaniji Avioni vise ne lete do daljneg zbog vulkanskog pepela od druge erupcije vulkana na Islandu .
Svi Aerodromi su zatvoreni takodje u Islandu, Republici Irskoj,Belgiji,Danskoj,Svedskoj,Norveskoj i lista ce izgleda biti jos veca .

Volcanic cloud over Europe 

Looming large: But how dangerous is it really?

Welcome to our live coverage of the volcanic ash cloud over northern Europe. This live page will update through the day. Please refresh for the latest news, analysis and advice from experts and BBC correspondents. Send us your views using the form on the right.

1425 Lets recap where we are with the closures of airspace. The UK has closed all its airspace until at least 0600 BST FRIDAY. If you were due to fly out, contact your airline. Don't go to the airport. The republic of Ireland has closed its airspace too. They have now joined by Belgium, Denmark, Norway, Sweden. The duration of these closures is all dependent on where the volcanic ash cloud drifts. There has been a partial closure of the airspace in the Netherlands. Germany and France are monitoring the prevailing weather conditions and are considering their options as more accurate forecast data becomes available.

1353 Sam in London says:

Absolutely beautiful images - mother nature at her very best. I find it amazing that this series of eruptions has been going on for a good few weeks now, with little UK media coverage. But get in the way of a £50 'getaway flight' to Europe and suddenly it's bigger news than the election. In pictures: Volcano erupts in Iceland

1349 What are your rights if your flight has been grounded? Airlines have procedures for dealing with situations like bad weather cancellations. You can read our guide to your rights.

1346 Nobody is taking chances. Despite flying at altitudes far below the volcanic ash cloud, the BBC has been told that the air ambulance services for Warwickshire, Northants, Derbyshire, Leceistershire and Rutland has also been grounded.

1333 AFP news agency reports that officials have said that Belgian airspace is to be closed completely at 1430 GMT.

1333 Wikipedia's page on the volcanic fissure in Iceland that's behind all the trouble.

1328 British Airways tweets:

The network outage at our UK call centres has now been resolved. To contact us, please dial 0844 493 0787.

Read British Airways' tweets

1325 Dr Peter Abbot is a geoscientist at the University of St Andrews. He said that people could be treated to lovely sunsets as the particles reflect the sun's rays.

VOLCANIC CLOUD: KEY FACTS
Largest UK airspace restriction in living memory
Republic of Ireland, Norway, Sweden, Finland, the Netherlands and Denmark also hit
Cloud could seriously damage aircraft engines
But cloud's high altitude means little risk to health 
He said: "Fine volcanic ash can have an impact on human health but this cloud is at a very high level in the atmosphere and it is a very low density and so it should not have an effect. It will be carried within winds and generally dispersed in the atmosphere and rained out over the land surface of the United Kingdom and Europe."

1310 Littlesapling tweets:

Dear Iceland, we said 'send Cash'.

Read Littlesapling's tweets

1300From the BBC's Kirsten Campbell at the Scottish Parliament: Scotland's First Minister has set up an emergency response group to deal with the volcanic ash incident and the resultant disruption to Scottish airports.

Alex Salmond will chair a meeting of what's called the Scottish Government Resilience Room. Ministers and officials will gather this morning and then again this afternoon to discuss arrangements to deal with the situation.

1259 From BBC correspondent Jane Peel:

Nats has confirmed that today's closure of UK airspace is unprecedented. After the 9-11 terrorist attacks in America, transatlantic flights were suspended and the airspace over London alone was closed. But this is the first time all flights into and out of the UK have been grounded.

1254 So what's behind all the chaos? It's an eruption in the Eyjafjallajoekull area of Iceland - the second in a month. The second eruption has sent ash to far greater altitudes than the previous event. It's now at some 55,000ft - and that means the cloud can travel faster and further than it would were it nearer the ground. Volcanic clouds comprise tiny particles of sharp rock, or even glass, which will damage machinery on contact at high speeds. Hence the threat to aircraft engines.

1242 The latest news is that UK airspace is now closed because of the volcanic cloud. The Air Traffic Control Service (Nats) has said no flights will be allowed in or out of UK airspace until 1800 BST amid fears of engine damage. Up to 4,000 flights across northern Europe have so far been disrupted as the cloud moves southwards.

Donna Thomas is among those stuck at Manchester Airport - she's in a party of 10 who had been heading to the US. "I should be in Orlando in Florida meeting Mickey Mouse," she tells the BBC. "I'm gutted but there's nothing we can do.

Obavestenje: Poruka je preseljena od strane moderatora Anea (Vreme: 15. Apr 2010, 15:49:55)
« Poslednja izmena: 15. Apr 2010, 15:48:02 od Alex616 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
Apple iPhone SE 2020
Nista... Alex... the end is near...
Dobro ce nam doci onaj tvoj laser i samostrel...  Smile
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Apple 
Facinantno ,Ocaravajuce Sta ti je priroda bre Anea ,malo malo pa nam pokaze zube i podseti nas kako smo mali.
Ovo je veliko ,dim i pepeo ide preko 55 km visine vetrovi ga nose prema vama polako ,
Moguce ga je videti iz internacionalne svemirske stanice ISS zavidim im na pogledu.
Verujem da ce stici u Srbiju za par dana.

Ako potraje i ako bude duze od dve nedelje propade mi put na kanerska ostrva,
Voleo bih kraj sveta da saceka malo da se prvo lepo provedem ..
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
Apple iPhone SE 2020
Meni se, pre, cini da smo mi ljudi zaboravili ko je pravi gospodar, a to je priroda... Smiley

Ovakve stvari se desavaju milijardama godina, ali tek u ovom globalnom selu informacije stizu do svih i svima su dostupne, pa se brze i lakse iznenadjujemo... i trazimo razlog svemu izvan same prirode... Smiley

IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 36621
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Sony xperia
hahahah ovo neka procitaju oni koji kazu kako smo savladali prirpdu, kako je univerzum stvoren zbog nas.  Smile Milijardi zvezda i galaksija ... ma samo zbog nas.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Apple 
U svakom danom trenutku na zemlji je dvadeset aktivnih vulkana,
Ali samo su dve lokacije kandidati za super vulkan Yello stone i Iceland
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
Apple iPhone SE 2020
Ali, zar upravo to nije uzbudjujuce... cinjenica da u svakom trenutku svet moze da ode u tri lepe sargarepe...  Smile
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Apple 
Postoji jedan mnogo cudan spanski film "before the end"ili tako nesto u kom asteroid od 30 km ide prema zemlji i sve ce biti unisteno ljudi imaju tacno tri dana da prozive svoje zivote.
Svi zatvorenici su dobili amnestiju i pusteni su.
Neki od roditelja odlucuju da nista ne kazu svojoj deci ,sve je prestalo da radi .
Film se bavi time sta ljudi rade i na koji nacin odlucuju da provedu svoje zadnje trenutke kad znaju da je kraj neminovan,film prati jednu porodicu koja zivi u malom gradicu.

Jedan od Vulkana na Islandu je u proslosti je bio odgovoran za ledeno doba.
a sad pominju nesto i oko sunca i crnih tacki atmosfera sunca je nekoliko miliona stepeni dok je povrsina po zadnjim merenjima svega malih 6 hiljada stepeni neverovatno..
« Poslednja izmena: 15. Apr 2010, 19:14:56 od Alex616 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 36621
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Sony xperia
Ma druze poznato mi je to za vulkane, ali ljudi dok ne osete po svojoj guzi, boli ih .. uvo .. a onda je vec kasno. Osetili su. Pa onda kukaju, i opet im neko drugi kriv.

Eeee devojcice, zbog mnogo toga svet moze otici u ... koga se to dotice ? Ljudi kao ovce u toru, uzivaju i misle da su na sigurnom, na svome ... pazi na svome !!!!  Smile Lepo ono bese iz Odiseje, o sklapanju novog ugovora o zakupu.

Ali ovcama je lepo ...  Smile
« Poslednja izmena: 15. Apr 2010, 19:12:05 od lightsoft »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Apple 
Anea i Lightsoft slazem se sa vama ,jer ima neko na Burek forumu ko zivi na Islandu da cujemo informacije iz prve ruke.

Sad moram da gledam gde da kupim snowmobil a taman sam nasao jeftino mikro-light dvosed na e-bay.
salu na stranu..

Jos uvek ostaje pitanje ovih ucestalih zemljotresa i vulkana,prema Milenkovicevom ciklusu od 110 hiljada godina  zemlja je sada u odnosu na sunce u svojoj najkruznijoj mogucoj orbiti .

Kako je moguce da zemljotres pomeri zemlju iz ose ,sta se desava u unutrasnjosti zemlje ,kakva to kombinacija ,
sve sto znamo su teorije i zakljucci izvedeni od eksperimenata ali stvarno bez obzira sta nas uce u Geologiji
niko ustvari nezna pravu istinu jer niko nema prave cinjenice.
« Poslednja izmena: 15. Apr 2010, 19:46:47 od Alex616 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 10
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.084 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.