Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: 25 Interesting Things That You Learn About Computers only in The Movies  (Pročitano 2339 puta)
22. Okt 2007, 18:59:14
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
mob
Apple iPhone SE 2020
 25 Interesting Things That You Learn About Computers only in The Movies

1. Word processors never display a cursor.

2. You never have to use the spacebar when typing long sentences.

3. All monitors display 2 inch high letters.

4. High-tech computers, such as those used by NASA, the CIA, or some such governmental institution, have easy-to-understand graphical interfaces.

5. Those that don't will have incredibly powerful text-based command shells that can correctly understand and execute commands typed in plain English.

6. Corollary: You can gain access to any information you want by simply typing "ACCESS ALL OF THE SECRET FILES" on any keyboard.

7. Likewise, you can infect a computer with a destructive virus by simply typing "UPLOAD VIRUS." Viruses cause temperatures in computers, just like they do in humans. After a while, smoke billows out of disk drives and monitors.

8. All computers are connected. You can access the information on the villain's desktop computer, even if it's turned off.

9. Powerful computers beep whenever you press a key or whenever the screen changes. Some computers also slow down the output on the screen so that it doesn't go faster than you can read. The *really* advanced ones also emulate the sound of a dot-matrix printer as the characters come across the screen.

10. All computer panels have thousands of volts and flash pots just underneath the surface. Malfunctions are indicated by a bright flash, a puff of smoke, a shower of sparks, and an explosion that forces you backward. See #7, above)

11. People typing away on a computer will turn it off without saving the data.

12. A hacker can get into the most sensitive computer in the world before intermission and guess the secret password in two tries.

13. Any PERMISSION DENIED has an OVERRIDE function.

14. Complex calculations and loading of huge amounts of data will be accomplished in under three seconds. In the movies, modems transmit data at two gigabytes per second.

15. When the power plant/missile site/whatever overheats, all the control panels will explode, as will the entire building.

16. If you display a file on the screen and someone deletes the file, it also disappears from the screen. There are no ways to copy a backup file -- and there are no undelete utilities.

17. If a disk has got encrypted files, you are automatically asked for a password when you try to access it.

18. No matter what kind of computer disk it is, it'll be readable by any system you put it into. All application software is usable by all computer platforms.

19. The more high-tech the equipment, the more buttons it has. However, everyone must have been highly trained, because the buttons aren't labelled.

20. Most computers, no matter how small, have reality-defying three-dimensional, real-time, photo-realistic animated graphics capability.

21. Laptops, for some strange reason, always seem to have amazing real-time video phone capabilities and the performance of a CRAY-MP.

22. Whenever a character looks at a VDU, the image is so bright that it projects itself onto his/her face.

23. Computers never crash during key, high-intensity activities. Humans operating computers never make mistakes under stress.

24. Programs are fiendishly perfect and never have bugs that slow down users.

25. Any photograph can have minute details pulled out of it. You can zoom into any picture as far as you want to. Example: "What's that fuzzy thing in the corner? I don't know, let's check. It's the murder weapon! Let's look under the bed for the killers shoes. no, just some comics books (Marvel 1954, very rare). Let's check the closet shelves...!"
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Ko zadnji, ćelava mu keva!

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 13104
Zastava Batajnica
OS
Linux
Browser
Mozilla Firefox 18.0.3.7
mob
Samsung SGH-E630
 Smile
Glupi američki filmovi....
"Hakeri" obavezno imaju monitore preko celog zida. Dok pišu virus na monitoru se sastavljaju kockice  Smile Miš se nikada ne koristi, samo tastatura po kojoj "čukaju" brzinom svetlosti.
To bre nema ni u Uplink-u...
IP sačuvana
social share

enaB <=> Bane, "Ena" nije moje ime                    f -1(Smile)= Smiley

Don't watch it, because we all know that a watched pot does not boil, and watched cake does not bake.
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Deus non est

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 8798
Zastava Udaljen za debljinu senke
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia onaj zajebani
to i naravno imaju veliko crveno dugme koje svetli i ispod koga pise samounistenje...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 5527
Zastava Brčko
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
mob
Apple 5
 Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil GTalk Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 3407
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
mob
Samsung Galaxy S7
 Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Bolje biti mrtav nego lud!

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 169
Zastava BGD
OS
Nepoznat
Browser
SIE-MC60 10
mob
Samsung i300
Ima i ona glupost u "Die Hard 4" kad ti se komp inficira virusom, jedini nacin da izbrises isti je da pritisnes taster "Delete!" A kad stisnes, razneses kucu u vazduh!
IP sačuvana
social share
Ako trebate da progutate zabu...

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Aquarius
Pol Žena
Poruke 1425
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
mob
Nokia 1234
najjace je kad kompjuteri pocnu da ispustaju one robot- zvuke dok neko kuca ili dok se nesto ucitava... pip brrrr cvrng  Smile
IP sačuvana
social share
povežite:

kako si?                            -pa tu sam, a ti? nema te ovih dana...
e cao gde si ti?                  -eto, nista
cao, sta radis?                   -evo, dobro sam, ti?

Virtuelna galerija ~ mkicus
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 334
Zastava Napoli, Italia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
25 Interesting Things That You Learn About Computers only in The Movies

25. Any photograph can have minute details pulled out of it. You can zoom into any picture as far as you want to. Example: "What's that fuzzy thing in the corner? I don't know, let's check. It's the murder weapon! Let's look under the bed for the killers shoes. no, just some comics books (Marvel 1954, very rare). Let's check the closet shelves...!"

Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Jah

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1656
Zastava Bosna i Hercegovina
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
mob
Samsung E380
 Smile
IP sačuvana
social share
" Crko svak ko u Bosnu bocka "
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Nisam mudar, samo tiho pricam

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 8856
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.01
mob
Nokia 6220
Ja bih tu jos nesto dodao sto sam primetio :
- Ukoliko zelis da pogledas sadrzaj jedne obicne diskete moraces da provalis sifru, ali ukoliko zelis da hakujes vladine baze podataka to mozes da ucinis sa lakocom za 5 sekundi.
-Nikada nije potrebno pritisnuti ENTER
-Nije potrebno ukucati ni naredbu.Dovoljno je samo nekoliko sekundi besomucno kovati po tastaturi(bez gledanja naravno) i kompjuter ce uraditi sta zelite.
-Svaki kompjuter ima softver za desifrovanje i uporedjivanje DNK.
-Antivirus - sta je to?
-Ceo mlecni put koristi Windows 98
-Svako ko zeli da chatuje sa tobom je serijski ubica.
-Ne moras se muciti sa proizvodnjom i krijumcarenjem oruzija za masovno unistenje. Mozes ga jednostavno naruciti preko interneta.
IP sačuvana
social share
Баш још једна бенефиција тренирања у јавности, поред очитих бенефиција по физичко здравље, је управо развијање курцобоље за мишљење других...
Pogledaj profil Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.077 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.