Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Why We Get So Obsessed With People Who Don’t Want Us  (Pročitano 35903 puta)
09. Dec 2016, 21:29:52
Legenda foruma

Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 34745
mob
Samsung 111111

Why do we develop this bad habit of wanting what we cannot have?

For simplicity’s sake, I refer to heterosexual women in this post, but what I discuss here definitely applies to heterosexual men and non-heterosexual individuals as well.

Many of us are familiar with this scenario: Mr. Nice Guy is cute, sweet, interesting, smart, and available. Even better, he is interested in a relationship with you. The only problem is that you just aren’t that into him. Mr. Bad Guy, on the other hand, is on your mind 24/7.

Like Mr. Nice Guy, Mr. Bad Guy has a lot of good qualities, but he is either unavailable for a relationship in general, or unavailable for a relationship with you because he just isn’t that into you. Despite his continual rejection, however, you cannot seem to get him off your mind.

The more he rejects you and the more forcefully he indicates that he doesn’t want to be with you, the more interested you seem to become.

Why do we develop this bad habit of wanting what we cannot have? Why do you always love someone who can’t love you back? In other areas of life, it seems that we can adjust our preferences to fit the situation. You may have once flirted with the idea of becoming a Hollywood star. But when you discovered you couldn’t act, you let go of that dream (I hope). So why can’t we let go of people who continually reject us?

According to Helen Fisher and her colleagues, the reason romantic rejection gets us hooked is that this sort of rejection stimulates parts of the brain associated with motivation, reward, addiction, and cravings. Using functional MRI, her team looked at the brains of 15 college-aged men and women who had recently been rejected by their partners but claimed to still be intensely “in love.”

During the scan, the research subjects looked at a photo of the person who had rejected them. They then completed a math exercise, such as counting backward from 4,529 by 7. The exercise was an attempt to distract participants from their romantic thoughts. Finally, they were shown a picture of a familiar person they were not interested in romantically.

The team found that participants’ brains were more active in areas associated with motivation, reward, craving, addiction, physical pain, and distress when they looked at the photo of the person who had rejected them than when they looked at the photo of the neutral person.

The study, published in the Journal of Neurophysiology in 2010, shows that people in this situation are really suffering from a drug addiction, and the drug is the person rejecting us, leaving our love unreciprocated. But the results do not give us insight into why we respond to romantic rejection in this way, and it doesn’t answer the question of how we have developed this troubling tendency of wanting people we can’t have.

You might think it is a matter of heartbreak and grief. But that cannot be the full answer either because in some cases we haven’t lost anything that we can grieve the loss of. We can be madly in love with someone who doesn’t want us and never wanted us, but the situation can sometimes be as painful as someone breaking up with us.

Part of the rejection pain we feel when love is unreciprocated may be caused by an evolutionarily grounded repulsion to social rejection combined with a social stigma associated with breakups and divorce. But that, too, does not explain why we often want only those individuals we cannot have.

Another aspect of this anguish may have to do with the perceived value of the other person. If the other person doesn’t want us or is not available for a relationship, their perceived value goes up. They become so “expensive” that we cannot “afford” them.

Evolutionarily speaking, it would have been an advantage to mate with the most valuable mate. So it makes sense that we become more romantically interested when a person’s perceived value increases.

Another answer may have to do with our relatively addictive personalities. Fisher’s study showed that anguish and pain after romantic rejection is a kind of addiction. The question remains, however: what is it we are addicted to in this scenario?

In the case of a relationship that has ended, we may be addicted to the time we spent with the other person, their text messages, their company, or the sex. But if our brains work similarly when our love is unreciprocated, and there never was a relationship, what is the source of the addictive feelings?

Presumably, we’re addicted to thoughts of what could have been but never will be. Once we get stuck on those thoughts, being rejected by the other person can intensify them, leaving us to deal with obsession, which is a kind of addiction — or an addiction to thoughts of a certain kind. Elsewhere, I have argued that standard methods for dealing with obsessive-compulsive disorder can also help you get over romantic obsession.

Your attachment style can also influence how much you get stuck on people who don’t want you. People with a dependent attachment style (also known as a co-dependent or anxious attachment style) are brought up to seek out people who will cause them pain. In a classic scenario, they grew up in a household with a mother or father who emotionally rejected them. For these individuals, being romantically rejected is a familiar feeling.

Since we are always more likely to act in ways that are familiar to us, if we have a history of rejection, we are likely to seek situations where we should expect more rejection. Our brains interpret these scenarios as normal, even though we know that it is not normal to seek out scenarios that lead to pain and anguish.

Finally, there is the “different ending” explanation: If we have a history of being rejected — by a parent, for example — we sometimes subconsciously seek out similar scenarios, hoping that the story will have a different ending next time. Only, it does not.

It is worth remembering Einstein’s definition of insanity: doing the same thing over and over and expecting a different result.

http://ideaspots.com/
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

„Budite čovek po svaku cenu. Ako treba, platite koliko košta. Neka to bude najskuplja stvar u vašoj kući. Niko nema veće obaveze prema sebi nego da bude i ostane čovek."
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Americki patriota

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 75692
Zastava
mob
I-mate 30 Pro
IP sačuvana
social share
ni bog ne prasta sve...

celavi oces cokoladicu...
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Same rules apply

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 74299
ovo jasare za tebe i sofiju?
IP sačuvana
social share
Jeka je moj drug 
And I won't show or feel any pain even though all my armor might rust in the rain!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
Dobar tekst, ovo je skroz tačno.

Kad god sam se cimao oko neke cure, dobio bih odjeb, friend zonu ili tretman kao da sam najgori manijak. Primera radi, u njihovim glavama je ponuda da ih otpratiš do kuće ili im pomogneš oko nečega, znak slabosti pa čak i opsesije.
S druge strane, bezbroj puta mi se desilo da prema nekoj održavam minimalni kontakt, pa čak i da budem hladan... i da se ona sama zalepi za mene.

Samo što to mnogo više važi za žene nego za muškarce. Kada muškarcima neka riba predugo glumi kraljicu Engleske ili je bezobrazna prema njima, oni je prosto oteraju u tri lepe i piče dalje. A kod žena je suprotno, što je muškarac hladniji i gori prema njoj, to se ona više prži na njega i naduvava tu neku svoju fantaziju kako je on nebrušeni dijamant koji krije mnoge kvalitete i eto baš će ona da bude ta koja će da ga promeni i živeće srećno do kraja života i aupičkumaterinu...  Smile  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

...члан секције младих трезвењака...

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 37273
Citat
S druge strane, bezbroj puta mi se desilo da prema nekoj održavam minimalni kontakt, pa čak i da budem hladan... i da se ona sama zalepi za mene.

Smile
IP sačuvana
social share
Prefer a feast of friends to the giant family
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
Hahaha e upravo to!!!  Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Aquarius
Pol
Poruke 6942
Прича мог живота.

Одем на седељку код ортакиње, тамо нека њена другарица из основне. Оно, океј изгледајућа риба, ништа спектакуларно, али брате мили, класична ретардирана калаштура, Инстаграм, крпице, сестре Кардашијан, Делта Сити, Ајфон 6, Елитни Одреди и томе слично, а размажена, набеђена, она је све видела, она све зна. Ја је гледам, реко', па са овом не бих био ни да ми понуди, како је уопште трпи било ко, тачно ми мозак прегорева само што је слушам... Диже се девојка после сат времена, мора да иде, чека је дечко.

Ја сам следећих месец дана обитавао око њене улице не бих ли је срео. Оно, дежурао јој на ФБ профилу, гледао коме је шта написала, ко је њој шта написао, ко јој је тај дечко, одакле је... Опсесија, јебем ти живот.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
Citat
Another aspect of this anguish may have to do with the perceived value of the other person. If the other person doesn’t want us or is not available for a relationship, their perceived value goes up. They become so “expensive” that we cannot “afford” them.
Koncept koji su Epl i ostali doveli do savrsenstva. Nije sto su skupi i sto za manje pare mozes da kupis bolji telefon, nego sto je to Epl, ima jabuku. Tako i sa ovim, nije to sto mozes da nadjes nekog boljeg bez problema, al ti se fiksiras za osobu koja je "nedostupna" bilo da je u vezi, bilo da te nece iz nekog razloga. Mozak je cudo.  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 34745
mob
Samsung 111111
ovo jasare za tebe i sofiju?

Uopste nisam povezao Jelenu i ovaj tekst.  Smile

Прича мог живота.

Одем на седељку код ортакиње, тамо нека њена другарица из основне. Оно, океј изгледајућа риба, ништа спектакуларно, али брате мили, класична ретардирана калаштура, Инстаграм, крпице, сестре Кардашијан, Делта Сити, Ајфон 6, Елитни Одреди и томе слично, а размажена, набеђена, она је све видела, она све зна. Ја је гледам, реко', па са овом не бих био ни да ми понуди, како је уопште трпи било ко, тачно ми мозак прегорева само што је слушам... Диже се девојка после сат времена, мора да иде, чека је дечко.

Ја сам следећих месец дана обитавао око њене улице не бих ли је срео. Оно, дежурао јој на ФБ профилу, гледао коме је шта написала, ко је њој шта написао, ко јој је тај дечко, одакле је... Опсесија, јебем ти живот.

Smile
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

„Budite čovek po svaku cenu. Ako treba, platite koliko košta. Neka to bude najskuplja stvar u vašoj kući. Niko nema veće obaveze prema sebi nego da bude i ostane čovek."
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

...члан секције младих трезвењака...

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 37273
Citat
Боље да си се распито за тарифу.  Smile
IP sačuvana
social share
Prefer a feast of friends to the giant family
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.094 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.