Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 19:25:40
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Vodotoranj na Košutnjaku  (Pročitano 3299 puta)
21. Dec 2008, 09:18:46
Krajnje beznadezan

Ko zadnji, ćelava mu keva!

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 13104
Zastava Batajnica
OS
UNIX
Browser
Opera 9.62
mob
Samsung SGH-E630
Možda nisam postavio temu na pravom mestu  Smile
Trebaju mi slike i dimenzije tornja, ako ih neko ima  Smile

hvala
IP sačuvana
social share

enaB <=> Bane, "Ena" nije moje ime                    f -1(Smile)= Smiley

Don't watch it, because we all know that a watched pot does not boil, and watched cake does not bake.
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Svedok stvaranja istorije

Reign in Blood

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 20579
Zastava SRBIJA
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.62
U nacleu ovo je dobro mesto da pitas ali planove imaju verovatno u zavodu za urbanizam.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 13104
Zastava Batajnica
OS
UNIX
Browser
Opera 9.62
mob
Samsung SGH-E630
Hvala Wink
« Poslednja izmena: 21. Dec 2008, 10:25:36 od enaB »
IP sačuvana
social share

Don't watch it, because we all know that a watched pot does not boil, and watched cake does not bake.
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Svedok stvaranja istorije

Reign in Blood

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 20579
Zastava SRBIJA
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.62
Pitacu ja i privatno ako neko nesto ima.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 13104
Zastava Batajnica
OS
UNIX
Browser
Opera 9.62
mob
Samsung SGH-E630
Ma ne moraš, ne treba mi ni za šta bitno nego htedoh da napravim model pa da ubacim u simulaciju letenja  Smiley
Avalski sam već napravio pa sam hteo i ovaj  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Cek, cek, cek malo enaB, pa sto ne pricas bre.  Ja vozim na FS2004 sve i svasta i trazim ko ima nase aerodrome ili bilo sta u tom smislu. Jel imas ti toga covece? Ajde posalji nesto, ako nije problem??? Smile
I svaka cast sto radis i takve detalje kao vodotoranj isl. Smile Smile Smile Eh, kad bih ja znao koji su programi za to, i koji su programi za dizajn aviona. Voleo bih da uradim neke svoje izmisljene, ili bar da farbam postojece sam.

Javi ako znas nesto o tome, molim te ko brata. Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 13104
Zastava Batajnica
OS
UNIX
Browser
Opera 9.62
mob
Samsung SGH-E630
Naši aerodromi -> ovde.
X-Plane - odlična simulacija u kojoj možeš i sam da dizajniraš svoj avion i proveriš kako će da leti, pošto se za razliku od FS-a ovde ponašanje aviona u vazduhu računa u svakom trenutku u zavisnosti od samog oblika aviona i svih ostalih parametara tako da je mnogo realnija "fizika". Na sajtu o tome kažu sledeće:

Citat
How it Works:

X-Plane reads in the geometric shape of any aircraft and then figures out how that aircraft will fly. It does this by an engineering process called "blade element theory", which involves breaking the aircraft down into many small elements and then finding the forces on each little element many times per second. These forces are then converted into accelerations which are then integrated to velocities and positions... of course, all of this technical theory is completely transparent to you... you just fly! It's fun!

X-Plane goes through the following steps to propagate the flight:

1: Element Break-Down
Done only once during initialization, X-Plane breaks the wing(s), horizontal stabilizer, vertical stabilizer(s), and propeller(s) (if equipped) down into a finite number of elements. The number of elements is decided by the user in Plane-Maker. Ten elements per side per wing or stabilizer is the maximum, and studies have shown that this provides roll rates and accelerations that are very close to the values that would be found with a much larger number of elements.

2: Velocity Determination
This is done twice per cycle. The aircraft linear and angular velocities, along with the longitudinal, lateral, and vertical arms of each element are considered to find the velocity vector of each element. Downwash, propwash, and induced angle of attack from lift-augmentation devices are all considered when finding the velocity vector of each element.
Propwash is found by looking at the area of each propeller disk, and the thrust of each propeller. Using local air density, X-Plane determines the propwash required for momentum to be conserved.
Downwash is found by looking at the aspect ratio, taper ratio, and sweep of the wing, and the horizontal and vertical distance of the "washed surface" (normally the horizontal stabilizer) from the "washing surface" (normally the wing), and then going to an empirical look-up table to get the degrees of downwash generated per coefficient of lift.

3: Coefficient Determination
The airfoil data entered in Part-Maker is 2-dimensional, so X-Plane applies finite wing lift-slope reduction, finite-wing CLmax reduction, finite-wing induced drag, and finite-wing moment reduction appropriate to the aspect ratio, taper ratio, and sweep of the wing, horizontal stabilizer, vertical stabilizer, or propeller blade in question. Compressible flow effects are considered using Prandtl-Glauert, but transonic effects are not simulated other than an empirical mach-divergent drag increase. In supersonic flight, the airfoil is considered to be a diamond shape with the appropriate thickness ratio... pressures behind the shock waves are found on each of the plates in the diamond-shaped airfoil and summed to give the total pressures on the foil element.

4: Force Build-Up
Using the coefficients just determined in step 3, areas determined during step 1, and dynamic pressures (determined separately for each element based on aircraft speed, altitude, temperature, propwash and wing sweep), the forces are found and summed for the entire aircraft. Forces are then divided by the aircraft mass for linear accelerations, and moments of inertia for angular accelerations.

5: Get Back to Work
Go back to step 2 and do the whole thing over again at least 15 times per second. Aren't computers great?

Your X-Plane CD comes with several programs:
Airfoil-Maker (to make airfoils for your aircraft if you would like to make your own planes).
Plane-Maker (to make your own planes and helos if desired)
World-Maker (to make your own scenery to fly in if you like)
Weather-Briefer (to get a weather-briefing before your flight if desired)
X-Plane (the actual flight simulator)
Jedina mana je manjak dovoljno dobro napravljenih aviona, ali ima ih i uglavnom su besplatni! (onih malo lošije napravljenih (iznutra) ima jako puno i svi su besplatni  Smile )
A da prefarbaš možeš i u Photoshopu.

Evo kako su neki to već uradili (737-800 koji nemamo, i 757-200 koji takođe nemamo Smiley )

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

screenshot_60.jpg
(192.51 KB, 1024x768)
screenshot_44.png
(995.33 KB, 1024x768)
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Hvala drugar  Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 19:25:40
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.161 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.