Ljudi koji svakog dana popiju čašicu ili dve alkohola imaju manje šanse da postanu gojazni u poređenju sa zakletim trezvenjacima ili velikim ljubiteljima čašice, pokazalo je najnovije istraživanje.
Naučnici američke klinike 'Mejo' su na uzorku od 8.200 odraslih Amerikanaca zaključili da oni koji popiju po jedno piće svakog dana imaju 54 odsto manje šanse od antialkoholičara da postanu gojazni, preneo je Rojters.
Istraživači su takodje zaključili da ljudi koji piju nešto više [dva pića na dan] ili nešto manje alkohola [nekoliko pića nedeljno] imaju manje šanse da se ugoje u odnosu na ljude koji nikad ne piju. Sa druge strane, prekomerno konzumiranje alkohola povećava mogućnost da osoba postane gojazna. Ljudi koji svakog dana 'sljušte' četiri ili više čašica alkohola imaju 46 odsto više šanse od trezvenjaka da postanu gojazni.
Profesor klinike 'Mejo' ističe da rezultati istraživanja ne ukazuju na to da bi gojazni ljudi trebalo da počnu da piju kako bi smršali. Alkohol ima veliku kalorijsku vrednost, a još nije potpuno jasno zašto je umereno konzumiranje alkohola povezano sa smanjenim šansama da se osoba ugoji, objašnjava profesor.
Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.
Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.