Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Mar 2024, 12:38:27
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Two Worlds 2  (Pročitano 5128 puta)
22. Dec 2010, 01:57:16
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
Koliko videh nema tema a steta je da nema

Igra je izasla 25. novembra. Hardverski zahtevi su

• Processor: 2 GHz single-core CPU or 1.6 GHz multi-core CPU
• Graphics card: Shader 3.0 compatible; Ati/AMD or Nvidia devices recommended; Intel graphics units are not supported
• Memory: 512 to 1024 MiByte depending on operating system
• Operating system: Windows XP/Vista/7 (32/64 Bit) or Leopard

It was pretty clear to just about everybody who follows RPGs closely that Two Worlds went through some rough development times. Actually, you didn't have to follow it closely -- you just had to play the rather buggy and unpolished final product to see the struggles. With a new budget and clearer goals at the outset, it looks like Two Worlds II is well on its way to avoiding the pitfalls of its predecessor. Even at this early stage, my first time playing this open-world RPG left me impressed with how far this franchise has come.

If Southpeak and Topware hadn't swung by the office to show me Two Worlds II, I probably would have gone on continuing to only give it glancing looks. It's not so easy to ride a ship that has gone off course so severely, but the developers at Reality Pump seem to have this monumental task under control. A new engine has been built -- one that allows for simultaneous console and PC development -- and that has brought the visual fidelity up to the high standards of 2010.

But this isn't just a technically good looking game. Reality Pump have looked at ways to put the physics and effects in their toy bag to good use. Conversations are a great example of this. The background blurs out a bit to focus your eyes on the characters' dialogue while the polygon count of each object in the foreground is increased to add even more detail. It's a cool effect that, when combined with the slight freedom you're given over your character, makes the occasionally long conversations stay interesting.

This is an RPG, though, so all of the spooky trees swaying in the wind and light filtering through branches isn't worth much if the core concepts don't add up. For that, I'll need much more than the half of an hour I got to play, but what I did see looked solid enough.

Two Worlds II is all high fantasy, but Reality Pump is pushing the limits of the genre to have some fun. Stacking spell cards can allow you to do crazy things like creating whirlwinds that circle the player and rain down boxes. One side quest involves obtaining the Oculus, a giant floating eye with magical powers. After getting it, you can go on other mini-quests to hunt down animals, rip their eyes out, and imbue the Oculus with their powers to create flying eyeballs that do everything from scope out the upcoming landscape to shooting out exploding fireballs.

The brief section I played involved a town besieged by a curse and a witch the townsfolk believed responsible. In classic fashion, you're free to outright kill the witch or listen to her tale. Should you kill her, you'll find that she was actually protecting the town -- her demise leads to the town's destruction, which sends a ripple effect through the rest of the story. Talk to her and she'll send you on a quest of her own (it turns out she's a nice witch), adding some background info to the main quest that would otherwise be unobtainable. Reality Pump is hoping to not only make the decisions you make feel important, but to give different experiences entirely depending upon how you act. Some story elements will only unfold to players that make specific decisions.

It only took a few moments to get used to the controls in Two Worlds II, and I was playing with an Xbox 360 controller. Sure, the PC will probably end up being the most convenient way to navigate the many menus here. But this doesn't look like console players will struggle. Radial menus and easy to assign hotkeys allow you to quickly change battle roles, cast spells, and dish out pain. My favorite move involved pulling out a torch and sword simultaneously, then burning a zombie's face with the flame.

Two Worlds II still has a ways to go before it's ready for prime time. The dialogue is all placeholder at this point, and the translations to English are still being worked on. It could use just a bit more fine tuning in the combat area, as well. Even so, it's a great looking game and doesn't appear to be under such a time crunch as its predecessor.

Izvor

Trailer

Gejmplej

Uglavnom, koliko sam imao prilike da vidim, nije lose

Nadjoh ovaj opis po netu a mrzelo me da prevodim. Pretpostavljam da svi znate engleski cim igrate kompjuterske igre  Smile
« Poslednja izmena: 22. Dec 2010, 02:35:00 od marko 284 »
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46768
Zastava Босна
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Mozda ljudi znaju engleski, ali je definitivno smor citati poduze tekstove na njemu.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
E jbg  Smile

Mogao sam da vam napisem opis iz Screenfuna ali znam da to ne volite  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
po meni pravi Gothic klon, ALI u tome ne vidim nista lose,jer vidim da su od njega pokupili i osecaj za predivne nivoe(okruzenje) i zanimljive likove.

lepo,@marko. Smiley

Smile

ja cu definitivno probati da je probam.  Smile probati da probam-posto se sad blizi raspust,ali sa njim i prokleti ispitni rok,a pritom vec imam 12 naslova koji cekaju da se odigraju/ponovo obrnu,no,potrudicu se da nadjem vreme i za ovo. Smiley

Mozda ljudi znaju engleski, ali je definitivno smor citati poduze tekstove na njemu.
meni nije.stavise,mislim da sam u zadnje vreme vise procitao reci i tekstova na engleskom nego na srpskom.  Smile posto stalno kopam po netu trazeci raznorazna objasnjenja i zanimljivosti.
« Poslednja izmena: 22. Dec 2010, 02:52:01 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 760
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 8.0.552.224
igrica izgleda dobro, moram je skinuti pa onda pricati kakva je    Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
SonyEricsson K610i
U "Svetu Kompjutera" su je delimično napljuvali zbog većih mana (loša dizajnerska rešenja, npr. glomazan inventar i neispunjenost otvorenog sveta i loše borbe), ali može biti zabavno ako se progutaju te mane.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46768
Zastava Босна
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
U "Svetu Kompjutera" su je delimično napljuvali zbog većih mana (loša dizajnerska rešenja, npr. glomazan inventar i neispunjenost otvorenog sveta i loše borbe), ali može biti zabavno ako se progutaju te mane.

Pa koju ocjenu je dobila?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
SonyEricsson K610i
74/100
« Poslednja izmena: 26. Dec 2010, 17:10:25 od Utopia »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46768
Zastava Босна
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Predpostavljao sam da je oko 75!  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 463
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.19
Utrosio sam par sati na ovu igru,i moram da priznam da mi se uopste nije svidela.Grafika je solidna(mogla je biti bolja,s'obzirom da je igra iz 2010,ali meni grafika i nije toliko bitna),borbeni sistem mi se uopste nije svideo,skill sistem mi uopste nije pravio neku poentu,inventory je ocajan,iako se vidi da su se trudili da ubace dosta opcija u igru,vecina njih je jako lose realizovana,npr. jahanje konja je poprilicno lose uradjeno(i jako je tesko kontrolisati konja),kao i kontrole(isto dugme je i za skok i za akciju,tako da se cesto lik izbaguje i umesto da udje u konverzaciju sa nekim,ili recimo otvori vrata,on skoci)...takodje mi se nije svideo glas glavnog junaka(koji zvuci kao neki shmokljan xD ),kao i njegovi dijalozi(stalno odgovara nekako nesigurno Smile )...To su moji prvi utisci,ali s'obzirom da sam utrosio samo par sati igrajuci igru,moguce da gresim sto ovako pricam o igri...u svakom slucaju,ova igra mene(kao ljubitelja rpg igara) nije uspela da zadrzi vise od par sati,mozda nekog drugog zadrzi Wink
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 29. Mar 2024, 12:38:27
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.103 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.