Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 18:20:13
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 9 10 12 13
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: The Flash - nova serija na CW  (Pročitano 45360 puta)
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 29014
OS
Windows 7
Browser
Chrome 51.0.2704.106
Wally West u kostimu za trecu sezonu kao Kid Flash.

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

wqzJbOr.jpg
(355 KB, 904x1337)
9jMcVmJ.jpg
(189.34 KB, 900x1337)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 29014
OS
Windows 7
Browser
Chrome 51.0.2704.106
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows 7
Browser
Chrome 51.0.2704.106
SDCC: "FLASH" CAST REVEALS SPOILER-FILLED SECRETS OF FLASHPOINT TIMELINE

SPOILER WARNING: The following article contains major spoilers for "The Flash" Season 3. Read at your own risk!

In the Season 2 finale of "The Flash," Barry Allen (Grant Gustin) did something drastic: he traveled back in time to the moment that his mother was murdered and prevented her death. That one moment, the moment that sent his father to jail and put Allen in the care of Joe West, was averted, thus completely changing the timeline around him.

We didn’t get to see how the effects of that impulsive decision played out in the finale, but -- as revealed during a press event for the show at Comic-Con International in San Diego -- it will result in plenty of changes to the CW series when it returns this October.

RELATED: The Importance of Kid Flash, aka Wally West, to the Flash's Universe
A new timeline has been created, referred to as Flashpoint. Barry Allen will remember his old life, but everyone around him will have changed. Pretty much every character will find themselves exploring new dynamics and emotional arcs -- and there will even be a new Flash, played by Keiynan Lonsdale. Here’s a quick list of some of the big changes in store for "The Flash" as they enter Flashpoint.

The fallout of "Flash’s" second season finale, referred to as Flashpoint, will have an effect on the other shared universe CW/DC shows. "Flash" lead Grant Gustin even said that he knows of a Flashpoint change in "Arrow," which he said was a subtle one.
When we pick up with "The Flash" in the season three premiere, a year will have passed since Barry altered the timeline and he will be loving his new life. Both of his parents are alive, Wally West is the Flash, and Barry works for the CCPD. But Barry will also get advice from another speedster about navigating the new timeline, Gustin said.
Keiynan Lonsdale spoke about his role as the Flash of the Flashpoint timeline, saying that he’s confident in the part -- maybe too confident. But, as Jesse L. Martin revealed, his identity won’t be known to his father, Joe West.
Joe West will be on the outs with his daughter Iris West (Candice Patton) because of unrevealed reasons. Patton confirmed that Iris is still a reporter in the Flashpoint timeline, which is a job that she loves portraying on screen. Martin said that his character will be at a low point, and Barry will have to work hard to get Joe out of his rut. Lonsdale and Patton both weren’t sure if Joe West was still married in the Flashpoint timeline, as that hasn’t come up yet in the scripts they’ve received. Overall, though, the West family dynamic will have changed.
Joe West’s relationship with the rest of the cast will have changed as well. While he will interact with Kid Flash, he won’t know that the hero is his son, Wally. And since he didn’t raise Barry Allen, the two won't be terribly close -- therefore, Joe won’t know who Cisco (Carlos Valdes) or Caitlin (Danielle Panabaker) are.
Carlos Valdes spoke about Cisco’s arc in the upcoming season, saying that Flashpoint will affect the entire dynamic of the show. And while he remained mum about exactly how his Vibe powers will factor into his new Flashpoint role, he did tease that powers have a tendency to grow alongside characters.
New cast addition Tom Felton spoke about his character, fellow Central City Police CSI Julian Dorn, saying that he will be suspicious of Barry Allen and will have a "slightly abrasive" relationship with him. He also said that while Julian will know Barry through years of working together, Barry will not be familiar with Julian due to his newness in the Flashpoint timeline.
With "Supergirl" now on the CW, Grant Gustin expressed great excitement at the thought of Superman coming to the series (played by Tyler Hoechlin). But don’t expect to see a Flash and Superman team-up anytime soon. Gustin revealed that he has not yet shared a scene with Hoechlin, and doesn’t know if he actually will. "The Flash" is in production on the second episode of Season 3 right now, and "Supergirl" begins production on its second season next week.
And while it’s been established that all four of the CW’s DC shows ("Arrow," "Flash," "Supergirl" and "Legends of Tomorrow") will have a weeklong crossover this season, none of the cast members yet know what it will entail. When asked what he would like to see happen in the crossover, Keiynan Lonsdale laughed and said he just hopes he’s in it.
Starring Grant Gustin, Jesse L. Martin, Carlos Valdes and more, "The Flash" returns to The CW on October 4 at 8 pm EST.

http://www.comicbookresources.com/article/sdcc-flash-cast-reveals-secrets-flashpoint-timeline

Znaci Flespoint Paradoks do kraja sezone a onda kad vidi da se zahebo "puj pike ne vazi".  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 87602
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 47.0
Serija Flash dodaje svom glumačkom etru Toma Feltona

Objavljeno je da će se Tom Felton, zvezda filmova o Hariju Poteru, gde je bio u ulozi Draka Melfoja, priključiti glumačkoj ekipi serije Flash. U seriji će tumačiti dotičnog Džulijana Dorna, Berijevog kolegu sa posla koji sumnja da ima nešto više iza Berija osim samo jednostavnog forenzičara. Felton će biti regularno prisutan u seriji kroz celu sezonu, po rečima producenata. Osim uloge u filmovima o Hariju Poteru, Felton je poznat i po ulogama u filmovima kao što su ,,Rise of the Planet of Apes“ i ,,The Apparition“.

Izvor prolog
IP sačuvana
social share
Ako se neko i prepozna u mojim porukama to nije do mene već do njega  Smile
Pogledaj profil GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 87602
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 49.0
IP sačuvana
social share
Ako se neko i prepozna u mojim porukama to nije do mene već do njega  Smile
Pogledaj profil GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows 7
Browser
Chrome 53.0.2785.116
Pretpostavljam da kad vidi koliko je sranja napravio time sto se vratio da spase kevu ima da se vrati da pusti da je ubiju ponovo.  Smile.
Ko sto rekoh...

Doduse trajalo celu jednu epizodu mada kazu da ce valjda jos da se vidi sta je sve uradio.  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol
Poruke 29182
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Opera 10.62
jebemo mamu kolko bre oni imaju tih brzica malo malo neki dozuji

a i brate na kurac mi pocelo ici ti americki stripovi te putovanje tamo amo kroz vreme te alternativne linije te umro te umro nije te zasrali smo ajmo ribut
mislim moze li neko da zamisli ribut zagora  Smile doduse zagor nefata na beskonacno razvlacenje jedne price
elem jest mi zanimljivo al me smaraju ta sranja i na kraju krajeva legende su skakale u sve pravce vremena pa nema posledica po vreme u streli i flesu,a vamo su kao u istoj sadasnjosti  Smile
« Poslednja izmena: 11. Okt 2016, 20:26:52 od fredikruger »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma

Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 53.0.2785.116
Nekako su je usrali  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol
Poruke 29182
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Opera 10.62
nek mi se paje napuse debili koji provuku prevod kroz translejt i tako ga okace   Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows 7
Browser
Chrome 54.0.2840.59
Jedva prepoznao ovog iz Hari Potera. Ne bi me cudilo da on bude Alhemi do kraja.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 9 10 12 13
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 18:20:13
nazadnapred
Prebaci se na:  
Oznake: the serija Flash

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.195 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.