Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 5 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Testovi licnosti ili ostali psiho testovi  (Pročitano 99405 puta)
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Mac OS X v: 10.9.4
Browser
Chrome 36.0.1985.143
mob
Apple iPhone SE 2020
Odradite i druge testove sa stranice.... to je tek voznja:

http://www.hypnoid.com/psytestApr/#.VATJizIWEig
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak Aries
Pol Žena
Poruke 1981
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 36.0.1985.143
Odličan!
IP sačuvana
social share
'If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe." - Carl Sagan

I may be lazy, unmotivated and arrogant, but at least I'm good at it.
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Mac OS X v: 10.9.4
Browser
Chrome 36.0.1985.143
mob
Apple iPhone SE 2020
Ovaj prvi zavisi od raspolozenja... mada.. kada se ukombinuje sa ostalima, a posebno ovim zadnjim... dobija se kompletna slika...

Zanimljivo je da je ovaj zadnji razlicit u momentima kada je prividno nivo anksioznosti isti...  i zanimljivo je da se iste tacke poklapaju kroz sva tri...

Doduse, ovo nije nista zvancino... ali.. zanimljivo...
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Sve je ok, znam ko si, no hard feelings ;)

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 762
Zastava Munze Konza
OS
Windows 7
Browser
MSIE9.07.0
mob
Samsung GalaxyS3
1.  Verbally and mentally fluid, you are refreshing and illuminating to those around you. This is occasionally somewhat discounted by the obvious pleasure that you take in exercising your mental acuity. Although generally peaceful you can often take a verbally aggressive tact in relations with the world, which can often be misunderstood by those around you. Innovative in the extreme, you can often think yourself right out of the correct answer to a given problem. Many times you are referred to as your own worst enemy. You tire very quickly of routine and so make poor clerks or administrative help. You also have no respect for authority and little patience for those you regard as inferior, most especially those in charge. Experimentation is your watchword and can occasionally lead to experience for its own sake and shallow decadence. Your thought can sometimes be scattered and disconnected.

2.   This client feels that he or she has been dealt with badly by circumstances beyond control. Such a client can tend to bitterness and will immediately respond to a sign of respect and sympathy toward whatever goal or desire has been thwarted. Challenging this individual's bitterness will result in a strong negative response.

A realistic world view is often associated with this client's desire to find solace in another individual. Aesthetics are appreciated and an intimate relationship is actively sought, though rarely with longterm success.

3.   You feel that you deserve more out of life, however there is a distinct respect for authority that is present to mitigate your envy. You respect the authority of the crowd, which can lead to an unhappy willingness to accept the fate that life has bestowed upon you. You have the ability to look on the bright side of your problems at least, however when no bright side makes itself apparent, you can begin to feel a strong sense of the world closing in and panic rising.

You are often unstable, and tend to blame your problems on others and on circumstances that are beyond your control. Although you greatly desires to make a good impression and to be known and respected by others, you are very easily frustrated from your goals and will very quickly devolve into a feeling of helplessness. The idea of failing is often so frightening that the fear itself will lead to failure. After stress has left you to pick up the pieces, you will often feel victimized by forces around you.

Ima li neko pilule za lilule?

Smile Smile
IP sačuvana
social share
Kill all my demons and my angels might die too
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol
Poruke 849
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 32.0
https://sapa-project.org/

Ovde mozete da uradite odredjene testove (tacnije delove testova, kombinovane) i da dobijete rezultate koji su uporedjeni (normirani) na prilicno velikom uzorku. Ovo je inace projekat koji sluzi za merenje odredjenih psihometrijskih karaketiristika ali da bi ljudi dobrovoljno radili ove testove oni daju prilicno dobar feedback. Vrlo bitno je i to sto je ove testove uradio velik broj ljudi jer to znaci da se vas pojedinacni rezultat poredi sa velim brojem rezultata i na osnovu toga se odredjuje koliko je nkea osobina kod vas izrazena. Uzivajte Smiley
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 5 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.111 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.