Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 14. Nov 2024, 18:29:58
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Teskoca u nalazenju devojke  (Pročitano 7064 puta)
05. Dec 2011, 01:59:13
Pocetnik

Live long and prosper!

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 10
Browser
Chrome 15.0.874.121
mob
Siemens CX70
Nadam se da sam potrefio pravi forum,
Dosta dugo sam clan ovde ali eto nisam mnogo komentarisao, nisam okacio ni jednu temu, sto da me pitate iskreno nemam pojma.
Smatram da je ovaj forum odlican, i dosta informativan.
Elem da se bacim na svoje pitanje
Ja sam student, recicu sa prosekom 9, i imam 20 godina. Druga godina studija.
Moja srednjoskolska karijera je bila nula devojaka i jedno 1000 knjiga Smile
Otkako sam zavrsio srednju, poceo sam da se osecam prazno, kao da mi fali nesto, a to jeste osoba koja ce da me voli i koju cu ja da volim, devojka koja ce biti tu. Nije da nisam pokusavao, ali uglavnom bez uspeha. Kako koju devojku nadjem dese se dve stvari uvek, ili me odbaci, i to na neki tezak bolan nacin, ili postane najbolje prijateljica. I zbog jedne ne zalim, dodje mi kao sestra. Elem, uvek sam bio odbijen, uvek sam dobio NE od strane zenskog pola.
Ja? Ja sam momak prosecno izgleda, doduse sa jedno 6 ili 7 kilograma viska Smile ,oblacim se bez nekog posebnog stila, kao i vecina farmerke, lagani duksevi itd itd. Kad izadjem negde u grad, devojke me primecuju, ali ili ja ne pridjem jer se osecam kao luzer, ili ako pridjem bude NE. Smile(((
Iskreno postajem da budem depresivan, nekad dan provedem u sedenju u sobi, ne radeci nista, mrzeci ceo svet i sebe.