Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 14:43:37
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

 Napomena: Za sva pitanja u vezi kupovine novog hardware-a ili procene vrednosti i preporuke koristite - ovu temu

Spyware,sta je,kako radi,kako se zastititi? :: Kako rade mreze :: Burek Anti-virus software review :: Index tema koje ne treba propustiti

Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Smrzavanje laptop-a  (Pročitano 1251 puta)
01. Sep 2010, 12:00:18
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 8
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
Pomozi tko može!
Totalni sam laik!
Imam HP 6720 laptop koji je star skoro 2 godine i nikada nije čišćen mi se smrzava kada pristupim wireless HT-ovom internetu i nakon toga je moguće samo reset-irati laptop na silu.   Već neko vrijeme mi je dosta usporen i kada hoću ugasiti zvukove on se opet smrzava.   Jučer sam ga defregmentirao, ali ništa.   Pokušao sam skinuti besplatni antivirusni program Trend Micro i uspio nakon nekoliko reset-iranja i ponovnog paljenja laptop-a.   Nakon instaliranja programa trebalo ga je update-ati ali to nikako nisam uspio jer se stalno smrzavo.   Prilikom instalacije Trend Micro tražio me da deinstalira AVG kojem je tako i isteklo probno razdoblje korištenja.   
Da li imam neki brutalan virus.   
Molio bih znalce da mi detaljno pojasne što bih trebao napraviti osim možda kupiti novi laptop !?
Unaprijed hvala!
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

MC- argus

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 4467
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.8
mob
HTC 
Skini Program DDS http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/dds.scr