Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Sistemska greška u nacionalizmu  (Pročitano 4068 puta)
Prijatelj foruma
Poznata licnost


prim.med.dr.sci. protivpožarni. aparat pekom

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 4245
Zastava Kolasin- Kruscic
mob
SonyEricsson K530i
Ja licno ne volim nio nacionaliste ni soviniste ni feministkinje...
Posvadjao sam se sa profesoricom gradjanskog pa me je razredna prepisala na vjeronauku. Odem tamo, napisem nesto, a onaj vjeronaucnik mi kaze da ne razumije sta tu pise (pisem uvijek latinicom)
i da moram da pricam ekavski...

P.S. Trenutno razmisljaju gdje cu sad jer sam se posvadjao i sa njim, ali ne mogu da podnesem kad neko k'o konj vidi samo ispred sebe i nista ga vise ne zanima...
IP sačuvana
social share
 
Pogledaj profil Skype
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost


Zvanicni duh Bureka

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 4413
Zastava
mob
BlackBerry Perl
@Branislav

Pa opet vracas na pocetak. Ja kazem da su razlozi za mrznju koji se navodi, kao sto je vera, iracionalni i da su ih smislili ljudi iz dva razloga: da odrze vlast i da prikriju glavne probleme. A ti opet kazes da su razlozi za mrznju vera i teritorije...
IP sačuvana
social share
Official Ghost of Burek Forum! :[64]:
Oni su sistem instrukcija, dogma, korupcija,
teror institucija, represija ubija!
Mafija - murija, drzava - hajducija,
kadija - sudija, a mi smo revolucija!
To nije nasa Srbija!
Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma