Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 17 18 20 21
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Samusung Galaxy S4 - unpacked 2013.  (Pročitano 41547 puta)
Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 2
OS
Windows 7
Browser
Chrome 28.0.1500.95
Citat: GoxyMaster link=topic=601096.  msg11163144#msg11163144 date=1376567463
Uvalio si sestru preplatu na dve godine?  Smile
Smile:D
Mislim, nisam joj ja uzeo nego nasi roditelji.  .  .   Ja sam ti student, odakle meni te pare Smile
A ionako ce sve to oni da placaju tako da ce da ima telefon + minute i poruke besplatne.  .  .   Bolje od toga nema! Smile
« Poslednja izmena: 16. Avg 2013, 15:30:09 od nemanja, »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Moderator
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5920
OS
Windows 7
Browser
Chrome 28.0.1500.95
mob
Apple iP5
S4 Active: Not So Good
1 meter or 3 feet huh? The S4 Active doesn't work as advertised, causing people to need replacements for water damage. And overall I found it to be a large step downward from the original Galaxy S4. It is supposed to be able to withstand 1 meter or 3 feet for a half hour. But once you start moving the phone about it water, that point becomes moot.

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Правда за Уроша

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 19943
OS
Windows 7
Browser
Chrome 29.0.1547.57
mob
LG L5 II
Је л' има неко ону слику што је на позадини?  Smile
IP sačuvana
social share