Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Zaposlenje - specifican problem/velika dilema  (Pročitano 820 puta)
30. Maj 2007, 02:45:55
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 592
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.21
mob
Nokia N70
ok, pretrazio sam forum koliko je moguce, izvinjenje adminima u napred ako sam prekrshio pravilo, ali postavljam novu temu, jer je specificna za moju situaciju, iako par tema koje su sticky govore o tome. upravo zato sam ovako imenovao temu, da ne dodje do zabune

naime, odlucio sam da se prebacim na fax vanredno, i da pocnem da radim, jer sam vikend student(naucim sve malo pred ispit, i uspem da ga polozim), stim shto bih ovako "prevario" bolonjsku konvenciju (ne moram na predavanja, ispit mi je 100% ocene, umesto dosadashnjih 60%)

sledeca su pitanja -

1. postoji li precica do VŠS ? (ukratko - VSS je fakultet, a VŠS je visha skola, i na hrvatskim forumima procitah da do VŠS diplome moze da se stigne zaobilaznim putevima) i ako postoji, molio bih da mi navedete bilo koje nacine za dobavljanje iste (nelegalne included)

2. Kako srbija stoji sa zakonom o visini plate, na osnovu strucne spreme ? (isti posao, manja plata bez, i veca plata sa diplomom)

3. Postoji li posao za SSS4 (zavrshena srednja) koji omogucuje unapredjenja ?

4. Postoji li nacin da se na osnovu radnog iskustva dobije posao, koji inace zahteva diplomu ? (primer - poznajem dosta u oblasti telekomunikacija, i hocu da se prijavim za posaou TK firmi, koja zahteva VSS)

i trebalo bi mi par saveta -