Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 05:20:52
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Russia and India perfect BrahMos  (Pročitano 5291 puta)
08. Feb 2008, 02:26:26
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
Russia and India perfect BrahMos

07/02/2008 15:27

MOSCOW. (RIA Novosti commentator Andrei Kislyakov) - Prime Minister Viktor Zubkov arrives in India on February 12 for the opening ceremony of the Year of Russia in India.

A joint project, years in the making, the Year of Russia in India will inject further momentum into military-technical cooperation between the two countries, an area that is already leading Russian-Indian business relations.

Military cooperation is based on the latest achievements in the defense industry. A case in point is the BrahMos-2, a new tactical cruise missile named after India's Brahmaputra River and Russia's Moskva River. In the coming five years the Russian-Indian joint venture BrahMos Aerospace, founded in 1998, will produce the missile for India's Defense Ministry.

At five times the speed of sound, the BrahMos-2 is fast enough to overcome any air defense system. More than 20 Russian plants and design bureaus, including the leading Russian missile producers Strela and Mashinostroyeniye research and production association, will be involved in the production of the new weapon.

The main feature of this missile is its versatility: it can be based on vehicles, ships, submarines and aircraft. In other words, the BrahMos missile can be supplied to every branch of the armed forces.

On June 21 of last year India's Ground Forces received their first BrahMos-1 missile, mounted on a Tatra truck chassis. A series of successful test launches had already confirmed the high combat qualities and effectiveness of the new weapon.

The Indian Defense Ministry announced on January 1 that the missile would be soon supplied to the Air Force for Russian-built multi-role Su-30MKI fighters. The Indian Navy received the BrahMos-1 in 2006.

The BrahMos-1 has a range of 290 kilometers, a cruise speed of 920 meters per second, and carries an up to 300-kilogram warhead.

The BrahMos is the descendent of a well-known Russian predecessor, the Yakhont anti-ship cruise missile developed by the Mashinostryeniye research and production association in the early 1980s. It was designed to fight against surface naval groups and single ships in conditions of strong enemy opposition and radio-electronic warfare.

Unlike previous Russian anti-ship missiles, which had a relatively narrow carrier specialization, the Yakhont was designed for launch from submarines, surface vessels, aircraft and shore batteries. In its versatility the missile was designed to surpass the American Harpoon, at that time the best foreign anti-ship missile.

The BrahMos missile has inherited all the best characteristics of its Russian predecessor: over the horizon (OTH) range, self-sustainability (fire-and-forget principle), a set of flexible ('low', 'high-low') trajectories, supersonic velocity at all stages of flight, full commonality for various carriers, and the ability to avoid detection by radar.

Podseticu vas da smo vec imali teme vezane za ovu raketu, ali su malo starije pa nisam hteo da ih otvaram:

http://forum.burek.com/index.php/topic,230667.0.html
http://forum.burek.com/index.php/topic,184958.0.html

A vredi pogledati i oficijelni sajt:

http://www.brahmos.com/

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

brahmos1.JPG
(35.31 KB, 360x379)
brahmos.jpg
(233.41 KB, 1024x768)
brahmos_26012003.jpg
(130.01 KB, 800x529)
« Poslednja izmena: 08. Feb 2008, 02:27:08 od ramon23 »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Lead me, follow me, or get out of my way

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 266
Zastava unknown
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
mob
SonyEricsson 
lepo lepo.........
IP sačuvana
social share
No bastard ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Saga se nastavlja:

Sea-based BrahMos missile hits ground target in test launch

05/03/2008 16:21 NEW DELHI, March 5 (RIA Novosti) - A sea-based Russian-Indian BrahMos supersonic cruise missile has successfully hit a designated ground target for the first time, a spokesman for the Indian manufacturer of the missile said on Wednesday.

"The missile was launched from INS Rajput at a target located on an island in the Andaman archipelago and hit the designated target," a spokesman for BrahMos Aerospace said.

This was the first test of a sea-based BrahMos missile against a ground target. All the previous test launches were aimed at sea-based targets, according to the spokesman.

In 1998, Russia and India established the BrahMos Aerospace joint venture to design, develop, produce and market a supersonic cruise missile.

The Brahmos missile, named after India's Brahmaputra River and Russia's Moskva River, has a range of 180 miles (290 kms) and can carry a conventional warhead of up to 660 pounds. It can hit ground and sea targets while flying at an altitude as low as 10 meters (30 feet) and at a speed of Mach 2.8, which is about three times faster than the U.S.-made subsonic Tomahawk cruise missile.

The INS Rajput guided missile destroyer serves as the trial ship for the BrahMos cruise missile, which is expected to carry part of the strategic second-strike capability of the Indian armed forces.

The missile was first tested successfully against sea-based targets in 2004. Its sea-based version was adopted in June 2006 and deployed on Project 11356 Talvar-class (Kryvack) destroyers, including INS Rajput, built in Russia for the Indian Navy.

However, it took Russian and Indian experts a while longer to develop the missile so that it was capable of destroying ground targets.

Work is currently underway to create aircraft- and submarine-based BrahMos missiles.

The airborne version could be installed on the Sukhoi-30MKI air superiority fighters belonging to the Indian Air Force.

Experts estimate that India might purchase up to 1,000 BrahMos missiles for its Armed Forces in the next decade, and export 2,000 to third countries during the same period.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 8848
Zastava Србија - Београд
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
Јел смо о овоме расправљали ономад?!
IP sačuvana
social share
Srbe treba staviti van zakona. Tu je sudac i overšitelj svaki onaj koji je i bjesnom paščetu. - Ante Starčević
U slučaju sukoba sa Srbijom nakon aneksije Bosne i Hercegovine Srbe treba masakrirati i proterati iz Hrvatske. - Josip Frank
Srbi u Hrvatskoj su Cigani, Vlasi i bog zna što, koji su s turskog koca utekli nama. Srbi su dakle Vlaški nakot zrio za sikiru. - Stjepan Radić

Tuđmanov cilj je bio rat po svaku cenu. Po tom njegovom konceptu trebalo je da Srbi nestanu iz Hrvatske - Josip Boljkovac, bivši ministar policije Hrvatske
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Kad?  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 8848
Zastava Србија - Београд
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
Па причали смо нешто о противбродским ракетама и њиховој могућности напада на америчке групе носача...
Чини ми се да си и ти учествовао у дискусији... Smile
IP sačuvana
social share
Srbe treba staviti van zakona. Tu je sudac i overšitelj svaki onaj koji je i bjesnom paščetu. - Ante Starčević
U slučaju sukoba sa Srbijom nakon aneksije Bosne i Hercegovine Srbe treba masakrirati i proterati iz Hrvatske. - Josip Frank
Srbi u Hrvatskoj su Cigani, Vlasi i bog zna što, koji su s turskog koca utekli nama. Srbi su dakle Vlaški nakot zrio za sikiru. - Stjepan Radić

Tuđmanov cilj je bio rat po svaku cenu. Po tom njegovom konceptu trebalo je da Srbi nestanu iz Hrvatske - Josip Boljkovac, bivši ministar policije Hrvatske
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Jao jeste nedavno secam se. Doduse ova poslednja vest se odnosi na verziju koja sluzi za napade na ciljeve na zemlji, nesto kao nadzvucna krstareca raketa.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 338
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.10
mob
Nokia 3600
Da li ameri razvijaju nekog naslednika tomahawka?
Čudno mi da oni ćute dok Rusi prave nove krstareće rakete.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Just be what you are.....

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6424
Zastava Belgrade
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
mob
Samsung S7

Nemaju razloga,Tomahawk je odlicna raketa i dan danas.
IP sačuvana
social share

This is where we hold them!This is where we fight!! This is where they die !! King Leonidas
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12

Nemaju razloga,Tomahawk je odlicna raketa i dan danas.
slazem se...iako su se i nad nama igrali sa njom,uvek mi se svidjala...
ma,ova indija me u zadnje vreme brine.ne sumnjam ja u njenu spoljnu politiku i stavove,cak i navijam za nju,ali previse joj opreme daju...Rusi umesto da prvo sebi nabave T-90ke,oni daju njima,i to ce uskoro biti cak 1300 komada!!!  Smile al,dobro,kad razmislim,to je sjajan potez,jer prvo skupe pare od prodaje,i onda posle imaju taman za dva puta vecu kolicinu za sebe.prvo se nadje trziste,tako to ide...
mada,opet,malo strepim...bice ona uvek uz Rusiju,i pod njenom tehnikom i partnerstvom,ali brine me to sto im je plan da za nekolko godina imaju 3.300 tenkova i jos dosta toga.nije to nista(ne mislim na tenkove,vec na sve),pogotovu ne za Rusiju,ili NATO,i sigurno ce samo pojacati odnose sa istokom i Rusijom,ali ne shvatam zasto toliko zeli da zvecka oruzjem,pogotovu i tim Ruskim teskim raketama...  Smile Smile Smile
« Poslednja izmena: 06. Mar 2008, 23:24:04 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 05:20:52
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.145 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.