Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 07:16:04
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Rusija obnavlja arsenal  (Pročitano 10701 puta)
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol
Poruke 658
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.7
Kinezi pokusavaju da naprave nosac ne bi li se mogli nositi sa Amerima u slucaju Tajvana al im bas ne polazi za rukom ta tehnologija a Rusi im nisu bas voljni nesto da pomognu u tome (pametno). Imaju nosac al im nisu date i tehnika sa nosaca.

pa gde da im daju tehnologiju!!???,oni su Rusima buduci protivnici,a ne ameri!!!
ne bih se slozio...ako Kinezi nastave da se kote po Sibiru i da kopiraju  i kradu ruske ideje i izume,e onda ce im mozda i biti neprijatelji(i ja bih pizdeo da vekovima sacuvam narod od nekih losih stranih uticaja i dogadjaja,a da me na kraju pojedu Kinezi),ali dokle god ima amera(a nazalost,bice ih...),ali i mnogih drugih faktora(ugovora,saradnje,interesa.itd...)Kina i Rusija ce biti jaki saveznici,i gotovo nezaustavljive sile.

u pogranicnom pojasu rusije i kine zivi preko "350 000 000" kineza,koji nemaju sta da rade,a kako se razmnozavaju,prete da hteli oni to ili ne - samo se "preliju" preko granice!!!to je itekako ogroman problem!!!
« Poslednja izmena: 23. Mar 2009, 00:48:03 od wesssko »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 41361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.7
Nije sala, ako Rusi nastavljaju da se utapaju u vodki, jednog dana ce da predju na pirinac  Smile
IP sačuvana
social share
Ako te uhvati bes ako stojis ti sedi,ako sedis ti lezi,ako lezis ti se polij vodom,voda ce da odnese tvoj bes...

Svest nije samo materijalna manifestacija, potrazi na interenetu

Dzoni, ne budi Kristal.

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.7
Evo jos nekih planova ovoga puta sto se tice napadnih podmornica, planiraju da ih naoruzaju krstarecim raketama sa taktickim nuklearnim bojevim glavama male snage, jer smatraju da je u tome buducnost:

Citat
Russia could focus on tactical nuclear weapons for subs

23/03/2009 12:43 MOSCOW, March 23 (RIA Novosti) - Russia may prioritize the development of nuclear-powered attack submarines armed with nuclear-capable cruise missiles in the future, while maintaining its fleet of strategic subs, a senior Navy official said.

The Russian Navy maintains a fleet of about 60 submarines, including 10 nuclear-powered strategic submarines, over 30 nuclear-powered attack submarines, diesel-electric submarines and special-purpose subs.

"Probably, tactical nuclear weapons [on submarines] will play a key role in the future," Vice Admiral Oleg Burtsev, deputy head of the Navy General Staff, told RIA Novosti. "Their range and precision are gradually increasing."

"There is no longer any need to equip missiles with powerful nuclear warheads. We can install low-yield warheads on existing cruise missiles," he said.

The admiral mentioned Russia's new Severodvinsk nuclear-powered attack submarine, which will be commissioned with the Navy in 2010-2011, as an example.

The fourth-generation Graney class submarine combines the ability to launch a variety of long-range cruise missiles (up to 3,100 miles) with nuclear warheads, and effectively engage hostile submarines and surface warships.

However, Russia will maintain and upgrade its fleet of strategic submarines, carrying ballistic missiles, as a naval component of the nuclear triad.

"In this regard, we will build at least six Borey-class strategic submarines to serve in the Northern and the Pacific fleets," Burtsev said.

The first Borey-class submarine, the Yury Dolgoruky, was built at the Sevmash plant in northern Russia, and is undergoing mooring trials. It will carry up to 16 Bulava-M sea-based ballistic missiles.

Two other Borey class nuclear submarines, the Alexander Nevsky and the Vladimir Monomakh, are currently under construction at the Sevmash shipyard and are expected to be completed in 2009 and 2011.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.7
Jedna analiza najave modernizacije:

Citat
Why Russia's army needs reform

23/03/2009 16:21

MOSCOW. (Nikita Petrov, special for RIA Novosti) - Several days have passed since the extended meeting of the Defense Ministry's Board, and the Russian and foreign media still continue to comment on the reports that were made there.

Some journalists and military analysts have interpreted these reports as they saw fit rather than objectively.

The Times, a British daily newspaper, described Dmitry Medvedev's speech as hawkish. The respectable Wall Street Journal proved to be quite a surprise as well. In its article about this meeting, "Kremlin Signals a Harder Line on Relations with the U.S.," the paper wrote that "Russian President Dmitry Medvedev struck a Cold War tone on Tuesday, pledging to press ahead with an ambitious rearmament program in response to what he described as NATO's military expansion close to Russia's borders."

The president spoke about the re-equipment of the Russian army, to be carried out on a large scale after 2011. He said, in part: "There is always the risk of local crises and international terrorism. Attempts to expand the North Atlantic Treaty Organization on the borders of our country continue. All this requires a qualitative modernization of our Armed Forces to give them a new, forward-looking perspective."

Those who wish to do so may check this on the Kremlin's website (http://www.kremlin.ru) or the Defense Ministry's website (http://mil.ru) where Medvedev's speech is published in full.

What does this have to do with hawkish policy? The Pentagon's budget for this year is about $600 billion as compared with Russia's defense budget of about $40 billion. I give approximate figures because exchange rates are volatile. Reproaching Russian leaders for taking care about the combat ability of their army with such a gap in military budgets is inappropriate, to put it mildly.

Last August's five-day conflict in the Caucasus showed that the Russian army's re-equipment is an urgent task. The 58th Army sustained heavy losses for its lack of modern means of reconnaissance, communication, targeting, navigation, radio-electronic warfare, and night vision. In his speech on March 17, Defense Minister Anatoly Serdyukov quoted a striking figure: "Only 10% of domestic arms and military equipment meet modern requirements." This is why the Russian army needs re-equipment, even in the conditions of the financial crisis.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
procitao sam juce da su pre nekoliko dana odradili fantasticne i masovne vezbe u Severnom Sibiru,cak i na krajnjem severu,na obalama...i da su valjda ronili pod ledom na rekama,a mete niti su bile poznate,niti staticne,vec je koriscena stara tehnika koja je mogla da predje po koji metar i da se krece,da bi bilo teye i uverljivije...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.7
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 07:16:04
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.079 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.