Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Red Bull Stratos - skok sa visine od 36.576 metara  (Pročitano 3212 puta)
09. Okt 2012, 10:07:28
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol
Poruke 5782
Browser
Chrome 22.0.1229.79
mob
Samsung Galaxy S2
TVB92: Red Bull Stratos (14.45)
IZVOR. B92 | JT
Austrijanac Feliks Baumgartner u utorak će pokušati da ispiše nove stranice istorije u okviru projekta Red Bull Stratos, uz direktan prenos na televiziji B92.

Baumgartner će izvesti skok sa visine od 36.576 metara, a program na našoj televiziji počinje u 14.45 i trajaće do 19 časova.

Ceo tim, sastavljen od oko 200 ljudi, više od pet godina radio je na projektu Red Bull Stratos, u cilju da stavi u senku dosadašnji rekord za najviši skok koji je jedan čovek izveo. Taj rekord postavio je pre 52 godine Džozef Kitindžer, koji je Baumgartnerov mentor u misiji koja će biti realizovana u utorak.

Glavni cilj Red Bull Stratos projekta je da prikupi važne podatke koji bi naučnicima pomogli da poboljšaju sigurnost svemirskog putovanja i omoguće evakuaciju iz svemirske letilice na velikim visinama. Skokom će se pokušati obaranje niza rekorda, kao što su najveća brzina pri slobodnom padu, najviši skok, najviši let balonom i najduži slobodni pad.

© Jörg Mitter/Red Bull Content Pool
Baumgartner je do sada izveo BASE skokove sa najpoznatijih lokacija, među kojima su Petronas kule u Kuala Lumpuru i statua Isusa u Rio de Žaneiru, a preleteo je i Lamanš. Sada je pred njim najizazovnija avantura ikada

, koju će, nadamo se, uspešno realizovati.

„Bez ovog skoka, moja karijera ne bi bila potpuna“, rekao je Baumgartner.

Iako se godinama spremao za sve ono što ga čeka u utorak, kada će se iz Rozvela, u Novom Meksiku, vinuti na visinu od 36,5 kilometara, poslednja 24 časa sigurno predstavljaju naizazovniji period za Baumgartnera. Ipak, svi u misiji, u kojoj je i srpski fotograf Predrag Vučković, ističu da je sve spremno za istorijski trenutak.

Sve već napisano sigurno je dovoljno da biste od 14.45 bili uz B92 i prisustvovali ispisivanju novih stranica istorije.

Izvor: B92
IP sačuvana
social share
I have ... a cunning plan. It's as cunning as a fox who's just been appointed Professor of Cunning at Oxford University.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows 7
Browser
Opera 12.02
Ово се мора гледати. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
mob
SonyEricsson K610i
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
Ja upalio B92 ali tu je neki glupi film, nista u vezi ovog skoka Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Ne moze da skoci zbog vetra.

Felix Baumgartner Jump: 'Red Bull Stratos' Skydiver's Record Attempt On Weather Hold

ROSWELL, N.M. -- Plans for extreme athlete and skydiver Felix Baumgartner to make a death-defying, 23-mile free fall into the southeastern New Mexico desert were on hold Tuesday morning due to winds, but his team was still hoping the weather would clear after sunrise in time to make the jump.

The 43-year-old former military parachutist from Austria planned to take off in a 55-story, ultra-thin and easy-to-tear helium balloon that would take him into the stratosphere for a jump that he hopes will make him the first skydiver to break the sound barrier and shatter three other world records.

Mission meteorologist Don Day said winds on the ground were an ideal 1 to 2 mph, but were 20 mph at the balloon-top level of 700 feet.

"We need 3 mph or less at 800 feet," Day said, putting the chance of a launch Tuesday at "50-50. When the sun comes up we will know a lot more. We are very, very close today."

Day said a final decision on whether to make the launch, which had already been delayed one day, would have to be made by about 8 a.m. Mountain Time as the launch window closes at about 10 a.m. and it takes about an hour and half to fill the balloon and get Baumgartner suited up and ready.

The balloon had been scheduled to launch about 7 a.m. from a field near the airport in a flat dusty town that until now has been best known for a rumored 1947 UFO landing.

If the mission goes, Baumgartner will make a nearly three-hour descent to 120,000 feet, then take a bunny-style hop from a pressurized capsule into a near-vacuum where there is barely any oxygen to begin what is expected to be the fastest, farthest free fall from the highest-ever manned balloon.

Baumgartner spent Monday at his hotel, mentally preparing for the dangerous feat with his parents, girlfriend and four close friends, his team said. He had a light dinner of salmon and a salad, then had a massage. He spent Tuesday morning resting in an Airstream near the launch site.

Among the risks: any contact with the capsule on his exit could tear the pressurized suit. A rip could expose him to a lack of oxygen and temperatures as low as 70 degrees below zero. It could cause potentially lethal bubbles to form in his bodily fluids, a condition known as "boiling blood."

He could also spin out of control, causing other risky problems.

Despite the dangers and questionable wind forecast, high performance director Andy Walshe said the team was excited, not nervous. Baumgartner has made two practice jumps, one from 15 miles in March and another from 18 miles in July.

"With these big moments, you get a kind of sense that the energy changes," he said Monday. "It really is just kind of a heightened energy. It keeps you on your toes. It's not nervousness, it's excitement."

During the ascent, Walshe said, the team will have views from a number of cameras, including one focused directly on Baumgartner's face. Additionally, they will have data from life support and other systems that show things like whether he is getting enough oxygen.

The team also expects constant communication with Baumgartner, although former astronaut Joe Kittinger, whose 1960 free-fall record from 19.5 miles Baumgartner hopes to break, is the only member of mission control who will be allowed to talk to him.

And while Baumgartner hopes to set four new world records, his free fall is more than just a stunt.

His dive from the stratosphere should provide scientists with valuable information for next-generation spacesuits and techniques that could help astronauts survive accidents.

Jumping from more than three times the height of the average cruising altitude for jetliners, Baumgartner's expects to hit a speed of 690 mph or more before he activates his parachute at 9,500 feet above sea level, or about 5,000 above the ground in southeastern New Mexico. The total jump should take about 10 minutes.

His medical director is Dr. Jonathan Clark, a NASA space shuttle crew surgeon who lost his wife, Laurel Clark, in the 2003 Columbia accident. No one knows what happens to a body when it breaks the sound barrier, Clark said.

"That is really the scientific essence of this mission," said Clark, who is dedicated to improving astronauts' chances of survival in a high-altitude disaster.

Clark told reporters Monday he expects Baumgartner's pressurized spacesuit to protect him from the shock waves of breaking the sound barrier. If all goes well and he survives the jump, NASA could certify a new generation of spacesuits for protecting astronauts and provide an escape option from spacecraft at 120,000 feet, he said.

Currently, spacesuits are certified to protect astronauts to 100,000 feet, the level Kittinger reached in 1960. Kittinger's speed of 614 mph was just shy of breaking the sound barrier at that altitude.

huffingtonpost.com
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Same rules apply

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 74299
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
citao sam negde za jedan slican skok koji je izveden pedesetih/sezdesetih godina jedan lik je isto tako skocio sa ruba svemira pa me zanima sa koje je visine izveden taj skok,zato sto je mozda izveden sa vece visine od ove
IP sačuvana
social share
Jeka je moj drug 
And I won't show or feel any pain even though all my armor might rust in the rain!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Mac OS X v: 10.8.2
Browser
Chrome 22.0.1229.79
mob
Apple iPhone SE 2020
Znaci.. linak:

http://www.redbullstratos.com/live/

Izgleda da ce napokon skociti za pola sata... cca...
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Superstar foruma

Nista

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 82508
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
citao sam negde za jedan slican skok koji je izveden pedesetih/sezdesetih godina jedan lik je isto tako skocio sa ruba svemira pa me zanima sa koje je visine izveden taj skok,zato sto je mozda izveden sa vece visine od ove

IP sačuvana
social share
"Narod je glup, a sad se buni zato što je glup. Pa ne možeš i biti glup i bunit' se što si glup."
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

još uvek za tobom ludak

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 7938
Zastava Пало Алто
OS
Windows XP
Browser
Chrome 22.0.1229.92
mob
LG g5
Ništa od ovoga.
IP sačuvana
social share
Facebook community manager

Burek filmski magazin No.1
Burek filmski magazin No.2

* - Remember Remember The 5th Of November, The Gunpowder, Treason and Plot.
* - I Know Of No Reason, Why The Gunpowder Treason, Should Ever Be Forgot.
* - Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
* - Istorija dokazuje da istorija može da dokaže sve.
* - Sky is the limit.
* - Postoje ljudi kojima su potrebni ljudi da im budu potrebni.
* - Ono što volimo da mislimo o sebi i ono što zaista jesmo retko kada imaju išta zajedničkog.

Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Same rules apply

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 74299
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
odlozen  Smile
IP sačuvana
social share
Jeka je moj drug 
And I won't show or feel any pain even though all my armor might rust in the rain!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  
Upozorenje:ova tema je zaključana!
Samo administratori i moderatori mogu odgovoriti.
web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.089 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.