Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 21. Avg 2025, 21:01:52
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 3 5 6 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Rado ide Srbin u vojnike ...  (Pročitano 13369 puta)
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 64
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.0
Za stariju generaciju postovanje, vi ste svoje odsluzili casno, a za mladju, ko vas jebe sto ste dosli kasno...

Ja licno sam se zarekao na studentskim demonstracijama 96-97, da u vojake nikad, ali otisao sam samo zato da im svima pokazem da nece mene da zajebava neki baja iz vojnog odseka da sam peder, jer odlazem vojsku sto sam student!

Sad kako je stanje, tako je, al ucini i ti nesto ko pojedinac da bude bolje... Kukate na pranje WC-a, ciscenje lisca i sl. ali to su duznosti koje se moraju obaviti. U Armiji nema mame da te pita "sta ces sine za rucak?", da ti pere gace i slusa tvoja nebulozna naklapanja o smislu zivota. U Armiji odrastes, naucis da se svet ne vrti oko tebe, da postoji kolektiv...

Sto se tice obuke ona zavisi od jedinice, nije svuda isto, neko je u ladovini a neko u zascem sranju!
Sto se tice staresina, u svakom zitu ima i kukolja, neradnike i hvatace "krivine", slazem se treba proterati!

A sto se tice predloga tipa "smanjio bi br.generala, ulagao pare u ovo i ono..." ko vas sta pita, u vojsci moras da slusas, a ne da mislis. Sto bi rekao moj ppor. : "Ako mi zatreba tvoje misljenje, recicu ti ga". Vojnik je najmanji sraf velike masinerije! Vas niko u vojsku ne zove da budete generali, vec vojnici!

Koliko sam ja u Armiji naucio, osnova je cvrsta disciplina i izvrsenje naredjenja! To je tesko prihvatiti u pocetku,ali ubrzo se sve nauci.