Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: " Psychology Today " : Igranje FPS-ova može biti zdravo  (Pročitano 6170 puta)
22. Nov 2011, 19:47:39
Krajnje beznadezan

disident Burek-foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10067
Zastava
Browser
Chrome 15.0.874.102
mob
Motorola 
You Can Vent Your Anger If You Really Want to

22.novembar,autor : Art Markman, Ph.D

izvornik : ovde

The beauty of psychology research is that it can make you think differently about things. A case in point comes from the ongoing research on the influence of violent video games on aggressive behavior.

I have written about this topic frequently in this blog over the years.

The research to date generally shows that playing violent video games increases aggression. There are many ways to measure increases in aggression. Some studies use techniques where they give people an opportunity to blast an opponent with noise. Brad Bushman and his colleagues have shown that after people play violent video games, they are willing to blast people with louder noises than when they played a nonviolent game.

Other studies look at how easy it is to think aggressive thoughts. Studies like this use a lexical decision task. In lexical decision, you see a string of letters and have to decide whether it is a word. If you saw the letters BRAIK, you would say "no" it isn't a word, but if you saw the letter BRAKE, you would say "yes" it is a word. Lots of research shows that when seeing letters that form a word, you are faster to respond when the concept described by that word is easy for you to think about. That means that you would be faster to judge that the letters FIST form a word when you are thinking about being aggressive than when you are not.

In general, studies using these lexical decision tasks show that you are faster to respond to words related to aggression after playing violent video games than after playing nonviolent video games.

When I have written about these studies in the past, I have gotten comments from a number of gamers who insist that playing violent video games really does help them to vent their anger. That places people's experience in opposition to the data from studies.

A study by Markus Denzler, Michael Hafner and Jens Forster in the December 2011 issue of Personality and Social Psychology Bulletin may help to explain what is going on.

They suggest that playing a violent video game may actually help to decrease aggression if you play the game with the goal to vent your anger.

In one study, participants were first asked to remember a situation in which they were angry with someone else. If you try this yourself, you'll realize that thinking about something that made you angry can actually start to make you angry again. After thinking about something that made people angry, they were asked to do a lexical decision task involving some words that were related to aggression (like FIST) and others that were not related to aggression (like STOVE). As you might expect, people were faster to respond to the words related to aggression than to the words not related to aggression.

Next, everyone was given the chance to play a 4-minute video game. The game was a simple first-person shooter in which people had the chance to shoot at soldiers that appeared on the screen.  When a soldier was shot, a blood spot appeared on the screen.

Half the participants just played the game. The other half were told to play the game in order to vent their anger. After playing the game, everyone did the lexical decision task again.

Consistent with the previous research, people who played the game with no goal responded faster to words relating to aggression than to words not relating to aggression. In fact, playing the game made it easier for them to think about aggression than when they first thought about being angry.

However, those people who played the game with the goal to vent their anger seem to have succeeded. It was actually harder for them to respond to the words related to aggression than to the words not related to aggression. 

The authors did a similar study looking at how people typically deal with anger. They used a scale that measures how often people try to vent their anger by doing something aggressive like slamming a door. This study also asked people to think about someone who made them angry and had them play a violent video game. People who typically try to vent their anger and played a game found it harder to respond to words relating to aggression than those who don't typically vent their anger and played a game.

What does this mean?

This study suggests that if you have the goal to vent your anger, then playing a violent video game can actually help you to achieve that goal. However, if you play a video game when angry without the goal to vent your anger, then playing the game helps you to think about being aggressive.

There is, of course, another set of studies that needs to be done here. These studies just looked at how easily people could think about aggression. It will be important to look at situations in which people can actually act aggressively (like the noise task) to see whether making it harder to think about aggression translates into less aggressive behavior in practice.

For now, though, this is a great example of research that can make you think differently about a topic.

« Poslednja izmena: 22. Nov 2011, 20:32:50 od Torivoje »
IP sačuvana
social share
Od Vučića pedera do Ane lezbejke : Srpska Napredna, stranka kontinuiteta
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Otkrili su Ameriku.
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Same rules apply

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 74299
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 9.0
to vam ja sve vreme pricam  Smile Smile
IP sačuvana
social share
Jeka je moj drug 
And I won't show or feel any pain even though all my armor might rust in the rain!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

disident Burek-foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10067
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 15.0.874.102
mob
Motorola 
Eh,Jenkiji...Ja,samo,molim ljude koji igraju kompjuterske igre da to ne čine barem sedam dana pred nastupajuće izbore...Ne želimo da se oslobode besa pre vremena !!!   Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Od Vučića pedera do Ane lezbejke : Srpska Napredna, stranka kontinuiteta
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 8.0
mob
SonyEricsson K610i
Citat
They suggest that playing a violent video game may actually help to decrease aggression if you play the game with the goal to vent your anger.

To se već neko vreme priča... ništa novo...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Bolje ovde nego da otvaram novu temu...

Igrice otupljuju decu

Deca koja igraju kompjuterske igrice u kojima ubijaju protivnike gube sposobnost da saosećaju sa drugim ljudima, tvrde psiholozi

Bezosećajni!
„Krajsis“, „Anril turnament“ i druge igrice, svet pucačine i ubijanja, u kome deca provode i po nekoliko sati dnevno, stvaraju od mališana osobe koje ne umeju da saosećaju s drugim ljudima. Drugim rečima, potpuno ih otupljuju.

Naime, istraživanje sprovedeno u Engleskoj pokazuje da deca koja igraju nasilne igrice nemaju iste reflekse kao ona koja igraju društvene ili sportske video-igre.

Istraživači su desetoricu dečaka uzrasta od deset do četrnaest godina podelili u dve grupe.

Jedna grupa je igrala virtuelni fudbal, dok je druga bila zauzeta ubijanjem protivnika.

Posle jednog sata deca su razgovarala s psihologom.

Usred razgovora terapeut je“slučajno“ srušio šolju sa olovkama koja je bila na stolu. Dečaci koji su bili u „pucačkoj“ grupi uopšte nisu odreagovali, dok su se dečaci iz druge grupe trgnuli i skočili da skupljaju olovke s poda.

- Dečaci iz prve grupe bili su usporeni i davali su kraće odgovore posle dužeg razmišljanja, dok su deca iz druge grupe reagovala burnije i brže. Kad je šolja pala, samo jedan dečak iz „pucačke“ grupe se trgnuo, ali je pogledao u ostale iz svog tima i nastavio je da sedi, dok su dečaci iz druge grupe odmah priskočili u pomoć i počeli da skupljaju olovke - ističu istraživači.

Oni dodaju da je ovaj nedostatak ljudske empatije pokazuje na koji način nasilne igrice utiču na razvoj dece u kritičnom, tinejdžerskom periodu.

kurir-info.rs

Smile
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46768
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 11.0
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Šta je sa onim klincem što neće da ide u školu da bi mogao da igra XBOX360 i PS3?  Smile Što ga i mama podržava da ostane kući i "trenira" Guitar Hero ne bi li postao svjetski poznat muzičar?  Smile Da može da zgrće lovu igrajući XBOX360 i PS3 naslove.
« Poslednja izmena: 11. Apr 2012, 11:34:45 od Magic Master »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Izgledas mi kao lutkica iz Trsta ;)

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 15222
Zastava Puerto Pollo
OS
androidNepoznat
Browser
Opera 11.10
mob
HTC Wildfire S
Bezosećajni!
„Krajsis“, „Anril turnament“ i druge igrice, svet pucačine i ubijanja, u kome deca provode i po nekoliko sati dnevno, stvaraju od mališana osobe koje ne umeju da saosećaju s drugim ljudima. Drugim rečima, potpuno ih otupljuju.

Medzik psihopato jesh' chuo. Smile  Smile
IP sačuvana
social share

You sharpen the human appetite to the point where it can split atoms with its desire; you build egos the size of cathedrals; fiber-optically connect the world to every eager impulse; grease even the dullest dreams with these dollar-green, gold-plated fantasies, until every human becomes an aspiring emperor, becomes his own God...
...and where can you go from there? 

OPERATION: Smile
12 MAR 2012 | 16 MAR 2012
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 11.0
mob
SonyEricsson K610i
Citat
Usred razgovora terapeut je“slučajno“ srušio šolju sa olovkama koja je bila na stolu. Dečaci koji su bili u „pucačkoj“ grupi uopšte nisu odreagovali, dok su se dečaci iz druge grupe trgnuli i skočili da skupljaju olovke s poda.

Jeeeste... bas su nasli dobar metod da proveravaju saosecanja klinaca...  Smile

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 11.62
Citat
Igrice otupljuju decu
Ma, Kurirov BS.  Smile

Sad bas, deca postaju bezosecajna jer igraju "Call of Duty" i sl.  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.09 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.