Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 23:18:55
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 77
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Pro Evolution Soccer 2011  (Pročitano 109120 puta)
04. Maj 2010, 17:19:28
Poznata licnost

Гробари Нови БеГе

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 4919
Zastava Blokovi batice...
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Nokia 5800 express mus
PES 2011: Football Evolved

PES 2011: Football Evolved

Total revamp, total freedom, total football

Konami Digital Entertainment GmbH will deliver a completely new footballing experience later this year with the advent of PES 2011, for PlayStation®3, Xbox 360, PC-DVD, Wii, PlayStation 2 and PSP (PlayStation®Portable), which sees the publisher's long-running series undergo the most radical revamp in its history.

The PES range has long been regarded as offering incredible realism and control, but PES 2011 will reinvigorate the series with the most advanced raft of gameplay additions, control options, and animations to meet the evolution of real-life football. Central to its total freedom of play, PES 2011 introduces a power bar for each player that allows the user to determine the exact strength and placement of every pass and shot. Balls can now be spread absolutely anywhere with utter precision, with long balls into space, short passes to feet and intricate one-twos allowing the player to dictate play and control the tempo of a match.

This freedom of play is also extended via new AI routines designed to place every move and decision in the player's hands. No longer will assisted AI intervene during matches; users will now need to sense and react to threats; and passes will not automatically reach the nearest player. Instead, all-new routines facilitate complete control both of the player and their chosen actions in every respect to give the player sublime control over every movement.

"It was time for PES to transform, and PES 2011 represents the most ambitious redesign in the series' history," commented Jon Murphy, European PES Team Leader for Konami Digital Entertainment GmbH. "We've continued to work closely with the fans to pinpoint what it is about football that PES didn't do. Total freedom was the priority and all-new animation a must. PES 2011 does both - indeed, they are directly linked to each other - and while the new game is recognisably PES at its heart, it is also the most radically improved version ever."

Key to PES 2011's new approach is a specially-designed control system that allows total control over every element of play. The triangulation of passes and making space using clever runs becomes paramount, and build-up play is everything. Likewise, dribbling and close control are tougher to master, and the days of making streaking runs through the centre of the park are over, as PES mirrors the real-life football.

The result is the most complete and realistic PES to date. PES 2011 delivers an evolved experience that still has the key PES ehthos of skill and realism at its core. Likewise, every other aspect of the game has been totally reworked, including:

* Total Control: PES Productions has enhanced the 360-degree passing ratio, offering unprecedented levels of control over every pass, shot, throw-in, through ball and lofted through balls. This allows users to pass the ball into space, and move their play with total freedom. Players must precisely weight their passes and second-guess the runs of their team-mates and exploit their movement. Players even can apply pressure on opponents to force them off the ball.
    * Shot & Stamina Gauge: In addition to the generic power gauge, the Shot & Stamina meter details the player's exact level of fitness. Constantly sprinting will affect the player's movements and will have an adverse affect on his stats, with passes going awry and a loss of pace.
    * New Defender AI: Defenders now hold their positions naturally, no longer chasing any ball that enters their area; preferring to close down the attacker and force them into a mistake.
    * Animation and Player Physics: PES Productions has totally reworked every element of in-game animation. These additions will become clear before even kick-off, with the players enjoying fluid, natural movements, with more realistic acceleration and inertia than ever before. The physicality between players is also improved, which was a priority requested in PES forums. Jostling and blocking now looks stunning, while there is a larger variety of convincing tackling styles. Ambient animation also adds immensely to the in-game atmosphere, as players behave realistically when off the ball, and walk and run with a variety of individual styles.
    * Speed of Play: The new level of control means that PES 2011 enjoys a more considered pace of play, which varies dependent on situations. The game will burst into life as counter-attacks come into play, but players can dictate the pace via slow build up or exploiting available space to surge forward. It is harder to make long runs from midfield, and successful play will depend on making quick passes to make room.
    * Aesthetics: PES 2010 showcased the best likenesses in a football game, and PES 2011 ups the ante further. Facial animation has been enhanced, but the key advances are over 1000 all-new animations which have been recreated from the ground up using over 100 hours of motion captured footage. Every aspect of player movement has been reworked, with more organic runs, turns, throw-ins, tackles, and interaction. The way players speed up and slow down is also more natural, while replays display elements of motion blur that bring your saved goals to vivid life.
    * Tactical and Strategy: The sheer number of options available in the PES series has established it as a remarkably flexible simulation, allowing players to stamp their playing style on each match. The PES Productions team has implemented an all new 'Drag and Drop' mechanism that can be used in every aspect of team management, not just substitutions or formation changes. These settings are also animated to promote better understanding of the plays that have been altered.
    * Feint settings: PES has always offered a wide range of subtle skills, feints and turns, but PES 2011 allows users to map their favourite move sequences to the right stick, making them more accessible than ever before.
    * Master League Online: Master League will offer an all-new challenge, as users are invited to try their hand against other managers online. PES 2011 will mark the online debut for its much-loved Master League element, with players bidding against each other for the world?s best players, and attempting to build a squad that can compete with the best against online peers all over the globe.

PES 2011 also features a myriad of smaller additions, all designed to enhance the overall experience. The game's difficulty level has been upped thanks to the greater control on offer, while new camera angles showcase the game's stunning visuals and animation. Likewise, in accordance with the strong wishes of the fan base, both referees and goal keepers have been improved in both aesthetic and AI terms, while an all-new commentary process has been implemented that offers a better and less repetitive overview of the proceedings.

The game will also see the return of Lionel Messi - arguably the greatest player in the modern game - as its cover star, and the expansion of its UEFA Champions League and UEFA Europa League elements, and the addition of the Copa Liberadores, South America's most influential and important club-based competition.

"This is just the tip of the iceberg for PES 2011," concluded Murphy. "We have some significant announcements still to come regarding game modes and gameplay functions. The first footage of the new game perfectly showcases the new animation and freedom elements that beat at the heart of the new game. We are confident that PES 2011 will both surprise and delight football fans. They are going to have to relearn how they play, as this is a very different game, but I am confident it will blow them all away."

PES 2011 will be released for PlayStation®3, Xbox 360, Wii, PlayStation®2, PSP (PlayStation®Portable), and PC-DVD in the Autumn.

All copyrights or trademarks are the property of their respective owners and are used under license.

UKRATKO na srpskom

Konami je i zvanično najavio Pro Evolution Soccer 2011, uz konstataciju da će ovo izdanje pretrpeti najveće promene koje je serijal ikada doživeo.

Neke od bitnijih su potpuno redizajnirani AI odbrane, kao i neverovatno realistične animacije karakteristične za svakog igrača. Najveća novina biće Master League, kao online verzija igre.

Oficijelni modovi za UEFA Champions League and Europa League se takođe vraćaju, a tu je i Copa Liberadores, Južnoamerička verzija Lige Šampiona.

“Došlo je vreme da se PES transformiše, i PES 2011 predstavlja najambiciozniju rekonstrukciju serijala u njegovoj istoriji”, izjavio je Jon Murphy, vođa Pro Evo Evropskog tima.

“Blisko smo sarađivali sa fanovima kako bi zaključili šta to fudbal ima, a što PES nije obradio. Asolutna sloboda je bila prioritet, kao i potpuno novi sistem animacije. PES 2011 donosi i jedno i drugo, a da pritom  ostaje PES u srcu, ali kao najradikalnije unapređena verzija ikada.”

Ostaje da se nadamo da ove “radikalne promene” neće pokvariti ono što ovaj serijal čini najboljim u žanru, što ćemo saznati krajem godine, kada se igra bude pojavila za PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2, Nintendo Wii, PSP i PC.

Najava za igru je stigla sa prvim trejlerom u kome se zvezda Barselone, Lionel Messi, poigrava loptom.
« Poslednja izmena: 15. Sep 2010, 00:26:30 od aco_ra »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6537
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Safari 4.1.249.1064
mob
Apple iPhone
Isto su rekli prosle godine, isto ce reci i sledece godine, a PES postaje sve gori i gori fudbal iz godine u godinu Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Гробари Нови БеГе

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 4919
Zastava Blokovi batice...
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Nokia 5800 express mus
Po cemu si zakljucio to?
Pes 2008-2010 radio je tim koj je bio zaduzen za ps2,za pes 2011 je oformljen novi tim koji ce raditi novi pes,tj kad izadje igra bice 2 godine rada,prema tome po tekstu sve obecava,dok se ne proba igra,video nista ne pokazuje dok sam ne probam...
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 10595
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6
Sportske igre = patchevi koji se naplacuju kao full igra

valjda ste do sada i sami skapirali da studiji koji prave ovakve igre ne gledaju da naprave "savrsenu" igru vec da muzu pare od naivcina koji ce kao slepi kupovati istu igru iz godine u godinu
IP sačuvana
social share
And from that day forward, anytime a bunch of animals are together in one place it's called a ZOO...  Unless it's a farm!

Le gâteau est un mensonge
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Ajmo, droga, petarde, ulosci na komad!!!

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 3545
Zastava Dry Valley Nis Srbija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.63
mob
SonyEricsson K510i
Kakva zivotinja ce trebati da podrzi ovo?
IP sačuvana
social share
Najzad sam pobedio u fantaziji!!!

Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 10595
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6
manje-vise ista kao za prethodne 3 verzije
IP sačuvana
social share
And from that day forward, anytime a bunch of animals are together in one place it's called a ZOO...  Unless it's a farm!

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6537
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Safari 4.1.249.1064
mob
Apple iPhone
Po cemu si zakljucio to?
Pes 2008-2010 radio je tim koj je bio zaduzen za ps2,za pes 2011 je oformljen novi tim koji ce raditi novi pes,tj kad izadje igra bice 2 godine rada,prema tome po tekstu sve obecava,dok se ne proba igra,video nista ne pokazuje dok sam ne probam...
Ne znam, ne mogu ici u detalje, jer nisam previse upucen, fudbal igram ionako sa drustvom, ponekad opicim koju partiju master lige i to je sve.

Ali, 2008. su najavili revoluciju u polju simulacije fudbala, najavili su fudbal koji do tada nije vidjen, ne mogu da opisem licno odusevljenje kada sam sve saznao, kada je igra izasla, video sam kakvo je govno od fudbala u pitanju, golmani potpuno beskorisni, 50% upucenih suteva u okvir gola je gol, sto mozda i jeste do nekle realno, mada i nije, ali za simulaciju fudbala je to neprihvatljivo. Sledece godine najavljuju kako je fudbal jos bolji, kako je popravljen problem sa golmanima, kako ce sve biti savrseno, ali nisu pomenuli da pojedni igraci mogu proci kroz celu odbranu ukljucujuci i golmana. Ove godine su najavili igru takticki dovedenu do savrsenstva, da se takticki sve moze namestiti, cista glupost... a kontrola lopte kod igraca, odaziv na komande, agilnost... komentari su suvisni... posle svega, ne mogu da razumem kako iko moze ocekivati dobar fudbal?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.9
PES je sranje.Ja sam vise razocaran u FIFU ali i PES je tu negde.Kao neko ko je igrao obe simulacije mogu da kazem da ovce postoje da bi se sisale a ja nisam ovca tako da  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
Zastava Bosna i Hecegovina
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Samsung Galaxy S4
Jos da je kupujem, pa hajde da kenjam, ali ovako necu.Kakav god bude, bice zabavan, narocito za igranje u drustvu. Ko hoce realan fudbal, loptu u ruke pa na livadu.
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 10595
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6
Naravno da je livada FTW, ali sta je sa nama koji fudbal ne gledamo pa ne znamo ni sta znaci Mancester, ofsajd i Ronaldo? Ove igre su postale masivna reklama za timove i allstar igrace (za koje me boli... znate vec), a ja hocu da igram to ali mi nije zabavno, sporo je, predugo traje, nimalo atraktivno iako se komentatori neprestano dernjaju... FIFA98 je bila zanimljiva bar zato sto je period mogao da bude 2 minuta i da se igra na malim zatvorenim terenima pa je jos i kako-tako licilo na mortal kombat.
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 77
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 23:18:55
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.075 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.