Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 08:47:19
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Prince of Persia 4  (Pročitano 20466 puta)
10. Maj 2008, 13:06:11
Zvezda u usponu

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung E250
Next-Gen Prince of Persia Goes Cel Shaded

Kao shto se vidi iz naslova sledeci nastavak PoP ce imati cel-shaded grafiku. Igru ce pokretati Anvil, engine koji je bio zaduzen za Assasin's Creed ali naravno nece imati realistichnu grafiku na koju se oslanjao Creed, vec grafiku slichnu Okami-ju ili chetvrtom nastavku Street Fighter franshize. Takodje igra zahvaljujuci Anvil-u nece biti ogranichena palatama i gradovima kao u prethodnim delovima vec ce biti i shirokih prostranstava koji su na otvorenom. Borba ce biti radikalno drugachija. Nema vishe onih grupnih fajtova iz Sands of Time trilogije. Umesto toga imamo 'duel-type fights' - princ ce se boriti sa jednim protivnikom u trenutku. Izvor - EDGE magazin.

Igru kao i prethodne delove radi Ubisoft Montreal. Ranije se mislilo da ce se chetvrti nastavak zvati Ghost of the Past ali je Ubisoft nedavno registrovao domen www.princeofpersiaprodigy.com tako da ce najverovatnije zvati PoP - Prodigy, ali josh nishta nije zvanichno potvrdjeno. Igra bi trebalo da se pojavi za praznike 2008 za PC,PS3 i 360.
« Poslednja izmena: 10. Maj 2008, 13:08:56 od M.C. »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Aquarius
Pol
Poruke 6942
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Eh,konacno!  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung E250
Prevod iz francuskog magazina Joypad.

The game will be coming to PC, PS3 and 360 this year and is being developed by the original Prince of Persia: Sands of Time team at Ubisoft Montreal. It features cel-shaded graphics, and scraps the Sands of Time rewind powers. The gameplay centres on healing a corrupted world in the style of Okami, Shadow of the Colossus or The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Joypad's preview shows striking images of the game's "illustrative" visual style - a subtle and highly detailed take on cel-shading - and the new Prince, a colourful vagabond swathed in scarves. He wouldn't look out of place in a Final Fantasy game, the article's author points out.

Creative director Jean-Christophe Guyot told Joypad that the aim was to create a more fantastical game and "more poetic vision" than the Sands of Time trilogy, with which it shares no connection. "The previous trilogy mixed the Arabian Nights in with historical Persia," he said (in French, so please excuse our rough translation). "We decided we'd prefer to return to the tales of the Thousand and One Nights for something more colourful."

The move caused some consternation with Ubisoft management, he explained, although they never opposed it. "They knew we weren't going to make a second Assassin's Creed," he said. "However, they did raise their eyebrows a bit at the new, stylised artistic direction. They were worried the Americans wouldn't like it. There were many discussions, but they never said no to us."

Guyot said the style was "Zelda-esque, old school, with very contrasting levels". The settings will be more open and organic than in previous games.

The game's plot draws on a Zoroastrian myth: the war between good and evil gods (and twins) Ohrmazd and Ahriman. Ohrmazd wins and imprisons his brother in a box hidden in an oasis. But Ahriman is freed by an unwitting thief centuries later, and remakes the world in his image, corrupting all living beings. It falls to the thief to undo his actions and return colour to the world, and in so doing he turns from robber into the titular Prince.

He heals the land by killing boss guardians, in the style of Shadow of the Colossus or Twilight Princess, and unleashing the power of the light-wells they guard. The land is then transformed in real-time - unlike Okami's cut-scenes - with grass growing and lighting and colour changing dynamically as the Prince moves through the world.

Although combat is still an important part of the game, enemies will be much less numerous and more vicious. The emphasis is on one-on-one swordfighting duels, with a very dynamic camera. It's described as being more Soul Calibur than God of War.

Platforming has been less drastically altered, with the major addition being a spiked glove that the Prince can use to slide along, and jump from, vertical surfaces. The sands of time powers have been removed due to overuse - "the concept has been so used and copied, we had to move on to something else, put it to one side" - although a still-secret "something" will take their place and fulfil some of the same functions.

Structurally, the game will be a mix of open-ended and linear. The Prince is free to explore the world map and take on challenges in whatever order he wants - dynamic settings taking care of the difficulty curve - but each challenge will be a fairly linear assault course, maximising fluidity and acrobatics, and ending in a boss confrontation. The developers are hoping the bosses will have some of the strong personality of Metal Gear Solid's.

As a fresh start for the Prince of Persia series, it all sounds very promising. Look out for more details from the UbiDays event on the 28th and 29th of May.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Memento Mori

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 7891
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0b5
Citat
Igra bi trebalo da se pojavi za praznike 2008 za PC,PS3 i 360.

O.o koje praznike?  Smile

mada necu uopste da se lozim ko zna mozda seru  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung E250
Shto je lepo kad chovek zna ovako da crta...

http://www.gametrailers.com/player/33651.html
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Aquarius
Pol
Poruke 6942
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mada necu uopste da se lozim ko zna mozda seru  Smile

Ja sam jos odavno cuo price o cetvrtom delu,i da ce se zvati Evils from the past...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung E250
Ne 'Evils from the Past' vec 'Ghost of the Past'.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Cancer
Pol
Poruke 7773
Zastava Kurcheva Glava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Elvis from the past  Smile

Videcemo kako ce to da izgleda. Ja se nisam preterano palio na tu igru ni ranije, ali cu je rado probati kad izadje.
IP sačuvana
social share
I got banned for having a common sense.
Common sense... Not as common as you might think.
Sta smo danas naucili? Filmovi se dele na umetnicke i filmove za opustanje. Nema losih filmova, to je laz, plod fikcije.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Clan u razvoju

Zodijak
Pol
Poruke 23
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Next-Gen Prince of Persia Goes Cel Shaded

Kao shto se vidi iz naslova sledeci nastavak PoP ce imati cel-shaded grafiku. Igru ce pokretati Anvil, engine koji je bio zaduzen za Assasin's Creed ali naravno nece imati realistichnu grafiku na koju se oslanjao Creed, vec grafiku slichnu Okami-ju ili chetvrtom nastavku Street Fighter franshize. Takodje igra zahvaljujuci Anvil-u nece biti ogranichena palatama i gradovima kao u prethodnim delovima vec ce biti i shirokih prostranstava koji su na otvorenom. Borba ce biti radikalno drugachija. Nema vishe onih grupnih fajtova iz Sands of Time trilogije. Umesto toga imamo 'duel-type fights' - princ ce se boriti sa jednim protivnikom u trenutku. Izvor - EDGE magazin.

Igru kao i prethodne delove radi Ubisoft Montreal. Ranije se mislilo da ce se chetvrti nastavak zvati Ghost of the Past ali je Ubisoft nedavno registrovao domen www.princeofpersiaprodigy.com tako da ce najverovatnije zvati PoP - Prodigy, ali josh nishta nije zvanichno potvrdjeno. Igra bi trebalo da se pojavi za praznike 2008 za PC,PS3 i 360.

Grupni fajtovi i jesu najbolji dio igre, nece valjda to zajebat. Steta. Papci.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung E250
Novi princ.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 08:47:19
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.079 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.