Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Pismo jedne majke iz Vojvodine: Bivši ministar nam uništava živote  (Pročitano 2289 puta)
14. Maj 2014, 12:04:31
Moderator
Superstar foruma


Nista

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 82508
Zastava
Browser
Chrome 34.0.1847.131
Na internetu ovih dana kruži pismo jedne majke koja sa svojom porodicom, kako kaže, trpi torturu političkih moćnika...

Pismo vam prenosimo u celosti:
 
"Zovem se Ivana, imam 34 godine, majka sam dvoje male dece, diplomirani sam inženjer arhitekture, suprug mi je docent na univerzitetu.

Ja sam, sa svojom porodicom žrtva nasilja 'nad porodicom', pišem nasilja 'nad porodicom', jer je ovaj termin gotovo nepoznat javnosti, a život u porodici koja trpi nasilje drugih osoba je bolno težak.

Sve je počelo pre 5 godina kada je On, fizički napao mog supruga sa mojim dvogodišnjim sinom u naručju. Dete je plakalo satima. Teror se odomaćio u našem dvorištu, više ga nismo merili satima i danima već mesecima i godinama.

On je sagradio vilu pored naše male porodične kuće, nabavio psa koji se savršeno uklapa sa njegovim zelenim travnjakom i njegovom porodicom iz kataloga.

Bio je 20 mart 2012, peti rođendan mog sina, u tom trenutku sin mi je imao veoma težak oblik atopičnog dermatitisa koji je zahvatio gotovo celo njegovo telo, dete nije izlazilo iz kuće. Počeo je rođendan, dolaze nam drugari, našoj sreći nema kraja.