Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 9 10 12 13 14
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Nuklearno naoruzanje (lista zemalja, istorija...) [eng]  (Pročitano 335368 puta)
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 898
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.1
Podzemni deo aerodroma Golubovci je nosio ime Šipčanik. Objekat sam po sebi nije unisten, vec su unisteni avioni koji su tamo bili smesteni. Bomba je pogodila i probila strop pred pancirnim vratima, a od siline udara vrata su popustila i vatra je zahvatila unutrasnjost objekta.
Koliko sam ja uspeo da saznam od ljudi koji su bili tamo, razlog za prosirenje pozara po citavom objektu je bio taj sto je u neposrednoj blizini vrata bila smestena kisikana, koja je posluzila za rasplamsavanje pozara. Jos jedan od razloga je i taj sto su tip-tankovi na avionima G-2 bili puni. Po objasnjenju jednog aviomehanicara, praksa je da dok se avioni nalaze unutar objekta, unutrasnji rezervoari budu uvek popunjeni, ali ne i spoljni.

Postojala je i prica da je unutar objekta bila velika guzva, da su avioni bili poredjani kao sardine, pa vrata na pogodjenom ulazu nisu mogla do kraja da se zatvore. Ovu informaciju nisam mogao da proverim i ne znam da li je tacna.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

"It is better to Burn Out then to Fade Awey "

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Apple 
Why you are seam so woried,fuck the small ones ,this is evolution,
learn to dance tango and enjoy while you can.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 2
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.3
zemlje iz azije koje imju atomsku bombu  :help:
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.60
zemlje iz azije koje imju atomsku bombu  Smile
Кина, Индија, Пакистан.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 2
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.3
ja svakod dana prodjem pored NUKLEARNOG INSTITUTA
Da li znate zemlje u aziji koje imaju atomsku bombu.

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.1
Odgovor imas na prvoj strani ove teme, Kina, Indija, Pakistan, Severna Koreja (koja je izvrsila jednu probu i odustala od daljeg razvoja) i nezvanicno Izrael.
« Poslednja izmena: 19. Okt 2008, 19:18:39 od ramon23 »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

No squealing remember "that it's all in your head"

Zodijak
Pol
Poruke 5365
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.3
Odgovor imas na prvoj strani ove teme, Kina, Indija, Pakistan, Severna Koreja (koja je izvrsila jednu probu i odustala od daljeg razvoja) i nezvanicno Izrael.
Pazi sumnjam da Severna Koreja nema nuklearnu bombu.
IP sačuvana
social share
I reach my peak, I can't speak,
call my nigga Chic, tell him that my will is weak.
I'm sick of niggas lyin', I'm sick of bitches hawkin'
matter of fact, I'm sick of talkin'.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.1
ja sumnjam i u onu jednu probu koju su izveli, nije bas naj pouzdanije da je bila atomka Smiley
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.1
Jedna analiza ruske nuklearne moci i njene buducnosti do kraja naredne dekade:
Citat
Russia reforging its nuclear shield

18:21    |    28/ 10/ 2008

MOSCOW. (RIA Novosti military commentator Ilya Kramnik) - The introduction of the RS-24 Intercontinental Ballistic Missile (ICBM) in 2009 will be the most important phase in the renewal of the Russian Strategic Missile Force (SMF) after the adoption of the Topol-M.

For the first time in post-Soviet Russia, a new ground-based MIRV-equipped missile system will be adopted by Russia's military.

There is little information on the performance of the new RS-24. According to the most reliable sources, this missile, developed by the Moscow Institute of Thermal Technology like the Topol-M, is in fact a further development of the latter, with an improved third stage and dispensing mechanism, the so-called "bus," from the RSM-56 Bulava ICBM.

The new missile should have a range of 11,000 km or more, and the warheads are most likely to have a yield of between 150 and 300 kilotons each. The RS-24 will hold an interposition between the Topol-M with a 550-kiloton single warhead, though in the future it could be tipped with three individually targeted warheads with a yield between 150 and 300 kilotons, and heavy lift launch vehicles RS-20 Voevoda, carrying up to 10 warheads, 750 kilotons each. The RS-24 is therefore likely to be comparable in performance with the silo-based liquid-fueled UR-100 NUTTH.

Aside from the warheads, the RS-24 carries missile defense penetration systems, hindering enemy detection and interception, which makes the new missile a valuable asset amid the deployment of U.S. global missile defense.

Like the Topol-M, the RS-24 could be specified in either a silo-based or a mobile version, which would increase the Russian SMF's versatility. With the current production capacity, by the beginning of the next decade, up to 15 ICBMs, including five to six RS-24s, could be delivered to the military annually, keeping the ICBM numbers at the required level.

With the RS-24 entering service, the structure of the Russian SMF in the coming decade looks clear. Along with the Topol-M, the new missile will form the backbone of the SMF, their number totaling up to 250 and 60, respectively, by the end of the next decade. Additionally, by 2020, several dozens of Topol and UR-100 NUTTH ICBMs will remain in service. A new heavy missile is also expected to replace the RS-20 Voevoda ICBM. All in all, the SMF would include about 300 to 350 missiles of various types with 800 warheads.

The backbone of the Naval Strategic Nuclear Force will be liquid-fueled RSM-54 Sineva ICBMs, installed on six 667BDRM nuclear powered ballistic missile submarines, which will have their life cycle extended into late 2020s, and cutting-edge solid-fuel RSM-56 Bulava ICBMs on 955/955À submarines. The navy plans to commission eight missile submarines of the above-mentioned class to replace the 667BDR submarines. By 2020, the Russian navy will most likely have between 12 and 14 nuclear-powered ballistic missile submarines carrying between 192 and 224 missiles with 800 to 900 warheads.

Strategic aviation will go on with the employment of the Tu-95MS and Tu-160 bombers, as the new advanced strategic bomber will not enter service before 2020. The balance in bombers class numbers is likely to change, however, with Tu-95s down to between 40 and 48 from the current 68, and Tu-160 up to between 22 and 24 from the current 16.

Therefore, before the end of the next decade, the total potential of Russia's nuclear triad is estimated to be between 1,600 and 1,900 warheads. Is it a big figure? On the one hand, with the given deployment of U.S. missile defenses, this number of warheads doesn't seem so. On the other hand, the rapidly increased defense penetration capability of Russian nuclear weapons will make this inventory sufficient to inflict unacceptable damage to an attacker, whoever it may be.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 2
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.26
 Smile :shock: :( :help: :weirdface: Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 9 10 12 13 14
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.08 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.