Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 06:13:21
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Nostradamus  (Pročitano 37380 puta)
09. Okt 2005, 22:19:20
Clan u razvoju

dusa je vecna

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 21
Da li su Nostradamusova prorocanstva tacna?
« Poslednja izmena: 11. Okt 2005, 15:19:48 od Tralalalala »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

niente paura

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 7714
Zastava Neptun
mob
Samsung Galaxy Ace Fleur
Evo nekoliko interpretacija njegovih prorocanstava (english)

The death of Princess Diana!

The quatrain Michel Nostradame used to Prophecize it!

Translation by

Sollog Immanuel Adonai Adoni

Quatrain 2,28

English

God1a the Last but First1 the nickname2 of Nostradamus of the 90's (or seer)3

Takes4 the Goddess of the Moon (Diana)5, for6 his7 Day8 & Movement9:

A frantic13 wanderer11 and witness14 of12 Gods Law10,

In15 awakening the worlds16 great17 regions18 to Gods will (Ones Will)19

Quatrain 2,28

French

Le1a penultiesme1 du surnom2 du Prophete3 ,

Prendra4 Diane5 pour6 son7 iour8 & repos9:

Loing10 vaguera11 par12 frenetique13 teste14,

En15 deliurant16 vn grand17 peuple18 d'impos19.

Michel Nostradame was known to use medieval French, Latin, Greek and Hebrew in his poetic verses of Prophecy.

The key to seeing if this verse belongs to Diana is the word Diane. Diane is Diana the Roman or Latin Goddess of the moon.

It is interesting to note how MN used a nickname for Prophet in this verse. A Seer is a nickname of a Prophet. Rees is the lone survivor in the car crash that killed Diana. Rees is Seer in reverse, a classic MN useage of mirror image words. The biggest story on the net concerning Diana's death, is the claim of the Seer known as a Prophet with the nickname of Nostradamus of the 90's, in predicting Diana's death to jump start his movement.

Many of MN’s quatrains had little date codes in them. As the 6:97 verse of an explosion of a plane over New York City related to TWA. It happened on 7/96 the reverse number he used. In verse 9/24 concerning Mother Teresas death, he used the phrase take away the 2. If you do, you have 9/4. Mother Teresa died on 9/5. One day off. In this verse he gives the month of Diana's death, it is the last number of the verse. If you add the 2 to 28, you have 30. Diana died on 8/31. We can create 8/30 by adding the numbers. Again, it is ONE day off. Coincidence? The Prophet known as Nostradamus of the 90's, is well known for being ONE DAY off in some of his most infamous prophecies!

MN’s family was forced to convert to Christianity. So the reference to El or GOD in mirror reverse is based upon old Jewish scripture. God Almighty or the God of Gods is El to a Jew. This hidden snipe at Christianity runs throughout MN's work!

So, the Seer who saw the future, saw the one known as a Prophet with the nickname Nostradamus of the 90's, connected to this tragedy in his home country. He saw much fame and the foundation of the Prophets Movement gain support, when people verify his claim. He put Diana's death information into a US Federal Record to save many lives from Nuclear Terrorism!

1a le - reverse of el, which is Hebrew for GOD

1 penultiesme - French - paenultimus is the Latin word for Penultimate. In Latin paenultimus means the last but one (first).

2 du surnom - French - surnom is nickname, or du surnom is, of the nickname.

3 du Prophete - French - of a prophet. Seer is a nickname of a prophet. Rees the bodyguard of Diana is the lone survivor in the accident. Rees is Seer in mirror reverse. The prophet who claimed to have fore told Diana's death in US Federal records has the nickname Nostradmus of the 90's.

4 Prendra - French - to take.

5 Diane - Latin - Diana is Goddess of the Moon.

6 pour - French - for.

7 son - French - his.

8 iour - French - day.

9 & repos - French - rest. Latin - repo is how to describe types of travel or a movement. It can be a crawl.

10 Loing - French - loi is law. The extra ng is a typical MN creation of word play. In Greek the n is an E, the g is a y. The upside down y in Greek is the L. So, again you have a hidden name of EL. An interesting way to say God's Law or Law of God, as in the Hebrew Law of God EL. There is no French word Loing. So, you must understand MN's hidden letter usage.

11 vaguera

12 par - French - of, when pretaining to something such as a law or title of something.

13 frenetique - French - Frantic.

14 teste - Latin - witness. Relevant to a witness of Gods Law. And also how Rees or Seer is the lone witness alive.

15 En - French - In.

16 deliurant - French - Delurer means to awaken the world.

17 vn grand - French - grand is great.

18 peuple - French - region or people.

19 d'impos - French - imposer means to impose or enforce ones will. Also can be a reference to taxes. The prophet known as Nostradamus of the 90's is well knwn for promoting a no tax society.

Translation courtesy of

NOSTRADAMUS of the 90’s

SIAA
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

niente paura

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 7714
Zastava Neptun
mob
Samsung Galaxy Ace Fleur

The death of Mother Teresa!

Quatrain 9,24

English

Near1 the death4 of the Pillar3 of a palace2,

An Indian people5, take away6 the 27, a petite royal8,

Way of9 a saint10, a deliverer11 of the mud, a French Saints order12,

a dwarf nun13, deformed14, a traveler15, worm of the fruit16 (Jesus)

French

Sur1 le palais2 au rochier3 des fenestres4,

Seront5 rauis6 les deux7 petits royaux8,

Passer9 aurelle10 Luthece11, Denis cloistres12,

Nonnain13, Mallods14 aualler15 vers noyaux16.

Michel Nostradame was known to use medieval French, Latin, Greek and Hebrew in his poetic verses of Prophecy.

The key to seeing if this verse belongs to Mother Teresa, is the word Nonnain. An interesting and humorous way to say a small or Dwarf Nun.

Many of MN’s quatrains had little date codes in them. As the 6:97 verse of an explosion of a plane over New York City related to TWA. It happened on 7/96 the reverse number he used.

This quatrain mentions to take away the 2. If you do, you have 9/4. Mother Teresa died on 9/5. One day off.

It mentions a French Saint order or cloister, which can also be interpreted to say the Mother’s Order. Saint Denis is the martyred saint of France. St. Denis is located north of Paris on the Seine where Diana died. Mother’s Teresa’s order fame, was based on her name which she took of a future French saint to MN perspective, relative to his time. More on the connection to MOTHER's ORDER is below.

Diana was considered by many to be the pillar of the palace of England. The most popular Royal in England. Mother Teresa died near the date of the death of Diana. Diana died near the River Seine in Paris, which is located near Saint Denis!

The guillotine was the method of killing a royal in MN’s time. This is the reference to the fenestres or guillotine. The method used to kill a royal!

Mother Teresa was named for the French saint Theresa, an interesting way to refer to a French Saint was his using Denis the patron saint of France, who was well known in MN's time. Saint Theresa wasn’t a saint in MN’s time, so a reference to her would have probably seemed odd or unclear. Although a saint, she isn't a major figure in history. Major figures he saw more clearly. I believe MN probably knew of the future saint Teresa, since he did refer to a saint at her area in another quatrain. Perhaps, he just chose to not use her name, or didn't see her name. He referred to her geographically though, in a quatrain about a nun from her area.

He referenced an ancient Indian people, Mother Teresa worked in Indian.

She was considered a small royal and indeed a dwarf nun because of her stature.

Many believe she was a living saint. The reference to the way of a saint is obvious.

She was in essence, a deliverer to the poor and diseased who was well known to work in the mud or dirt of the gutters of India. His creation of the word Luthece uses an humorous blend of Greek and Latin to make a double reference to mud and deliverence. Sort of a way to kill two birds with one word. This quatrain does refer to such a double death of two females or as they say in England two byrds! Maybe not MN's humor, perhaps the ONE who guided him!

She was to the eye, in her old age, deformed.

She was a well known traveler.

She gained fame when she befriended a dying Indian woman in the gutters of Calcutta, who was infested with maggots. He referenced maggots or worm in the quatrain.

MN’s family was forced to convert to Christianity. So the reference to worm of the fruit is based upon old Jewish scripture in Isaiah. God Almighty called the SON of MAN or what Jesus is known as THE WORM! Jesus is also referred to as the Fruit of the womb of Mary in a famus Christian prayer. MN did stand before an inquisition in his day for slandering the virgin Mary. So, this humorous snipe at Christianity is pure MN to me!

The reason I say Denis cloistres can be interpreted as Mothers Order, is that D. Ennis the mother of Sollog in the future is considered the equivalent of the mother of GOD, as Mary is to jesus today.

So, a seer who saw the future, saw D. Ennis or Denis the MOTHER of GOD image, who is acknowledged as such in the future due to her giving birth to Sollog. The one MN called the Great Leader or Living GOD.

1 Sur - French - on, above, near

2 le palais - French - the palace

3 au rochier - French - a rock or a pillar

4 des fenestres - French - a window or a guillotine (a death)

5 Seront - Greek - Seros are the Seres an ancient Indian people in the silk trade

6 rauis - French - take away or carried off

7 les deux - French - the two

8 petits royaux - French - a petite royal

9 passer - French - way or passage

10 aurelle - French - aureole is a halo or crowned glory like a saint

11 Luthece - Greek - Luteros - a deliverer or Latin - Lutesco - of the Mud

12 Denis cloistres - French - St. Denis Patron saint of France, cloister is an order

13 Nonnain - French - nonne is a nun, nain is a dwarf,

14 Mallods - Latin - Malus - Deformed or evil

15 au aller - French - aller - a journey

16 vers noyaux - French - worm or maggot of the fruit. The Fruit of the womb of Mary was Jesus or THE WORM!

Translation courtesy of

NOSTRADAMUS of the 90’s

SIAA

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

niente paura

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 7714
Zastava Neptun
mob
Samsung Galaxy Ace Fleur

Olympic Park and Nostradamus!

Translation by

Quatrain 10,74

English

Just past the Great number SEVEN

(The Seven Seals were revealed in 1995 by me, it's a seven digit number that proves intelligent life created the Universe)

He appears near the time of the 100th GAMES, (the GAMES) of SLAUGHTER!

Not far from the age of the great year (2000)

The entrance way out is their TOMB!

French

Au reuolu du grand nombre septiesme,

Apparoistra au temps ieux d'Hecatombe

Non esloignÇ du grand aage milliesme,

Que les entrez sortiront de leur tombe.

1. Au - a

2. reuolu - revolu is the past

3. du - of

4. grand - great, tall or big

5. nombre - number

6. septiesme - seventh

7. Apparoistra - apparoir it appears

8. au - a or at

9. temps - time

10. ieux - games

11. d'Hecatombe - Hecatombe is the Greek word for the slaughter of 100, also these Greek games were similar to the Olympics and were held on July 27th

12. Non - no

13. esloignÇ -

14. du - of

15. grand - great, tall, big

16. aage - age is age

17. milliesme - year or date

18. Que - that

19. les - the

20. entrez - entree is entrance

21. sortiront - sortir to go out or to come out

22. de - of

23. leur - them or theirs

24. tombe - grave or tomb

The key to seeing if this verse belongs to the Olympic Park bombing, is the way he described the games of slaughter of 100 connected to the Greek word Hecatombe. That word is conncted to the Greek Festival which is also connected to the Olympics and it starts on July 27th, the date of the explosion.

One week before this tragedy, I faxed this verse to the FBI with a warning, it warned of the SLAUGHTER at the Entrance way of the 100th games. The bomb exploded in the park at the entrance way to the games. 100 were wounded.

I used quatrain 10:72 with this verse to show the date and time of the bombing. 10:72 is 27th day at 01 hour in reverse.

Translation courtesy of

NOSTRADAMUS of the 90’s

SIAA

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

niente paura

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 7714
Zastava Neptun
mob
Samsung Galaxy Ace Fleur

World Trade Center Attack!

The quatrain Michel Nostradame used to Prophesy it!

Translation by

Quatrain VI - 97

English

Forty point five degrees (NYC is 40.5 degrees latitude) a mid air explosion,
Fire near the tall new city in the clouds:
In an instant a great flame up connected to a boat and a plane explosion
When one is dedicated (to understanding Michels works) the Roman numerals (of the prophecy) make the proof (767 planes were used, 767 is an anagram of 6 97 this quatrain)

French

Cinq & quarante degrez ciel bruslera
Feu approcher de la grand cit‚ neuue
Instant grand flamme esparse sautera
Quand on voudra des Normans faire preuue.

The key to seeing if this verse belongs to the World Trade Center Attack, is that the location and number of the planes used were given by Nostradamus.

The tragedy over NYC occuring at the degrees Nostradamus gave and that the prophecy contains the plane numbers show this quatrain was about the WTC attack and also TWA 800.

The use of Esparse to connect the event to the sea and aviation was brilliant as well. It proves Michel understood words not in use in his day.

My own 902 Prophecy clearly stated on September 2, 1997, that September 2nd to the 16th was a key period for FUTURE TERRORISM.

I clearly stated New York City and a BIG BANG in a BIG BUILDING would be the target of TERRORISTS in New York City in September in the future!

I also put the number 11 11 in the 902 Prophecy, which is time stamped in the archives of www.Deja.com from 1997.

The flight number of the first plane to hit the towers was Flight 11. It hit on the 11th.

11 11 the very numbers I gave in my 902 Prophecy appeared!

Word by word explanation of translation:

1. cinq - Five

2. quarante - Forty

3. degrez - degrees

4. ciel - sky or mid air

5. bruslera - bruler means to burn out or consume with fire

6. Feu - Fire

7. approcher - to draw near

8. de la - of the

9. grand - tall or big

10. cit - cite is city

11. neuue - neuve is NEW however nuee is clouds, this mispelled words points to both New York and the Clouds

12. Instant - instant

13. grand - Big

14. flamme - to blaze up or flame up

15. esparse - esparre Old French is spar which is connected to the pole or mast on a boat and also the wing of a plane, it was a brilliant way to connect the explosion to a plane and a boat or the sea in ONE WORD

16. sautera - sauter can be an explosion

17. Quand - when

18. on - one

19. voudra - vouer to dedicate

20. des - from

21. Normans - Normands or Vikings however it's an anagram of ROMANS the numerals with PROOF Michel saw it 7/96 the reverse number is the ROMAN NUMERALS of the prophecy 6:97

22. faire - to make or paint

23. preuue - preuve is proof or it also means to cast out NINES the anagram of Ennis my name

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

ako je zivot poklon onda ga cuvaj samo za sebe

Zodijak Capricorn
Pol Žena
Poruke 2192
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung D900
neka jesu a neka nisu,ali svi vizionari nemaju dimenziju vremena.
IP sačuvana
social share
A tako sam ga volela

Edit by SerbianFighter: Regulisana velika slova u potpisu.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Gemini
Pol Žena
Poruke 6537
Zastava montenegro
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
SonyEricsson 
Nostradamusova proročanstava 

Strašne vizije rata

Priredila Vesna Mitić Pupavac

Prirodne katastrofe – zemljotresi, suše, poplave, uragani... samo su deo onoga što je francuski prorok najavio još pre nekoliko vekova
NATO bombardovanje Srbije – predvideo u godinu
Glavni “lik” Nostradamusovih vizija - arapski princ je, po svemu sudeći, najtraženiji terorista današnjice, Osama Bin Laden

Za proročanstva Mišela Nostradamusa, francuskog lekara koji je živeo i stvarao krajem 15. i početkom 16. veka, karakteristično je da se prepoznaju tek nakon ostvarenja događaja. Po njegovim rečima, proročanstva zahvataju period od 1555. do 3797. godine. Postoji više ključeva kojima ljudi pokušavaju da dešifruju zagonetku, ali nijedan ne daje tačne odgovore. U oko 800 katrena u 10 centurija, i 4 centurije i 167 katrena, Nostradamus daje svoju viziju budućnosti. Većina stihova se odnosi na Francusku.

U poslednje vreme, svedoci smo mnogih ratnih razaranja, zemljotresa koji su odneli mnoge živote u Turskoj, Kini, Indiji... cunamija na Tajlandu, u Indoneziji, tornada i jakih vetrova koji pustoše obale SAD i Meksika, razaraju domove i seju strah širom zemaljske kugle. Zbog toga mnogi postavljaju pitanje: da li se približava Sudnji dan, najavljen u Bibliji, i da li ćemo upravo mi biti svedoci nastupajuće kataklizme?

Ako se bolje udubimo u Nostradamusove centurije i njihova tumačenja, videćemo da je francuski prorok sve te događaje za kraj 20. i početak 21. veka predvideo još pre pet stotina godina. Jedino je nemoguće odrediti tačan datum predviđenih događaja, jer datumi pripadaju ljudskoj sferi i imaju relativnu vrednost.

Novi svetski poredak
Događaje koji su se odigrali na tlu Balkana poslednje godine 20. veka, Mišel Nostradamus opisuje kroz stihove, navodeći i tačnu godinu dešavanja - 1999, u kojoj se desilo NATO bombardovanje Srbije koje je trajalo nekoliko meseci. Tu opisuje i ujedinjenje više evropskih zemalja sa SAD u NATO i njihovo sedište u Briselu, kao i napad na jednu malu zemlju, opisujući rast njihove moći i savremeni rat, poredeći avione sa čeličnim pticama.

I / 32
Silno će carstvo biti preneseno,
u malo mesto što će porasti,
u kraj nepoznat, u mesto maleno
i tamo će biti temelj nove vlasti.

I / 74
Ratničku pesmu nebom što ide
preneće ptice nebeskog kova,
mnogi će tada prestati da vide,
počeće neka vremena nova.

X / 72
Sedmog meseca 1999. vladar se sprema
grozan i strašan sa neba doći
da vaskrsne kralja iz Angulema,
dolazi doba Marsove moći.

“Gledajući” sledeća dešavanja, navedena po godinama početkom 20. veka, Nostradamus predskazuje pojavu arapskog princa koji vodi arapske zemlje u ujedinjenje sa ciljem da se krene u džihad ,“sveti rat” protiv ostatka sveta. U tim centurijama možemo prepoznati Osamu Bin Ladena, koji poslednjih godina poziva na ujedinjenje arapskih zemalja i širi strah širom sveta svojim terorističkim napadima na Njujork, London, Tursku...

V / 69
Princ arapski, Mars, Sunce kod Lava
carstvu crkvenom u moru će zaglaviti,
a kod Perzije čak milion glava,
Vodolija i Misir Bizant će plaviti.

V / 47
Silni će Arapin daleko doći,
a veran mu Bizant ostati neće,
Rodos će stari u susret mu poći,
a zlo će mu Panonci spremati još veće.

Bili smo svedoci i velike suše u Španiji koju je Nostradamus predvideo za 2005. godinu, kao i prošlogodišnjih nemira i uličnih borbi u Francuskoj koje su poprimile šire razmere.

I /54
A Mars u Biku u zlato se spoji,
kad padne Venera u svojoj moći,
Španiji celoj potres predstoji,
a posle potresa, suša će doći.

V/33
A onima što vode bunu u gradu,
želeći povratiti svoju slobodu,
muške se stvari seći imadu,
u Nantu krici će srca da bodu.
izvor

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Gemini
Pol Žena
Poruke 6537
Zastava montenegro
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
SonyEricsson 
Godine potresa i ratova

Nostradamus za sledeću deceniju, a počevši već od ove, 2007. godine, najavljuje nemire u Africi i na Bliskom istoku. Do posebno teškog okršaja doći će na obalama Crvenog mora i kod Persije (Irana), gde će pasti čak milion žrtava. Veliki arapsku princ, od čuvene kraljevske loze, rođen u znaku Marsa (najverovatnije Osama Bin Laden), ove godine pokazaće svoju moć i agresivnost. Ovo je verski rat i ako ćemo verovati velikom proroku da će se rat voditi na Bliskom istoku, to znači da će se sukobiti zemlje islama sa Davidovim potomcima.

Misir i Bizant će biti pod uticajem Vodolije i, po Nostradamusu, biće izuzeti od ovih sukoba. Bizant je, po Nostradamusu, područje današnje Turske, a Misir područje današnjeg Egipta. Prema tome, sukob će se odigrati baš između te dve oblasti. Veliki arapski princ će, posle dugog perioda razjedinjenog islamskog sveta, ujediniti sve arapske narode i započeće sveti džihad. U munjevitom i krvavom ratu, brzo će biti izvojevana pobeda. Ali, veliki arapski princ se neće smiriti. Nemir će ga držati i on će sanjati o pohodu na velika prostranstva Afrike. Ove godine, vladaće suše i glad celom Afrikom. To je i godina prirodnih katastrofa, pa je u ovoj situaciji veoma lako izboriti se za vlast i potčiniti sve nejake. Svestan ovakve situacije, veliki vladar krenuće u pohod i bez velikih prepreka brzo osvojiti ogromna područja.

Sledeća, 2008. godina biće ponovo u znaku zbivanja na Bliskom istoku. Po Nostradamusu, veliki arapski princ, opijen pobedama u prošloj godini, sada sanja drugi san. On se sprema da krene u pohod na Evropu. Pošto je Evropa sve manje ratnički raspoložena, on se nada da će je lako osvojiti. Da bi bio što sigurniji u ovom pohodu, on stupa u savez, ne pitajući za cenu, sa islamskim zemljama oko Crnog mora - Bizant (Turska). S obzirom na to da kopnom nema pristup do evropskih teritorija, on sve snage usmerava na more. Rodos pokazuje simpatije za novu vlast i izlazi mu u susret. To područje postaje centar svih operacija koje treba da uslede.

Međutim, sa druge strane, evropske države iz svojih baza na Mediteranu, tačnije iz Jadranskog mora, upućuju svoje fregate ka ostrvima oko Rodosa. Pre nego što brodovi budu stigli do cilja, upašće u zasedu koju će im postaviti islamska vojska. Biće u klopci, opkoljeni i izloženi unakrsnoj vatri, tako da će mnogi brodovi evropske vojske biti potopljeni. Brojni vojnici će izginuti, a i oni koji budu preživeli, neće se dokopati svoga broda.

Evropljani će dostojanstveno odati počast svojim palim sinovima i svesni snage neprijatelja koji je krenuo na njih, u munjevitom napadu koji će ubrzo zatim uslediti, sravniće Rodos i Faros sa zemljom. Evropljani koji se potom budu iskrcali, spremiće još veće zlo arapskom vojskovođi. Ova bitka će biti presudna i njen ishod će spasiti Evropu od invazije islamske vojske. Ovo će biti početak kraja velikog arapskog princa.

Po Nostradamusu, 2009. je godina velikih katastrofa. Nakon dugog perioda velikog prosperiteta, u većini jakih država doći će do velike prirodne kataklizme na području Pirinejskog poluostrva. Ovaj zemljotres će odneti mnoge živote i nakon njega će uslediti dugi period suše.

Zemljotres u Španiji neće biti jedino zlo koje će se te godine nadneti nad Evropom. Dugo godina miran i pritajen, najveći vulkan u Evropi, Etna, proradiće i zasuće Napulj užarenom lavom. Nedugo zatim, Apeninsko poluostrvo će pogoditi i jak zemljotres, koji će promeniti konfiguraciju zemljišta, a samim tim i tok jedne velike reke koju Nostradamus naziva Aretuza.

Posle velike bitke, odigrane u predelu u kojem žive Sloveni, doći će do nezadovoljstva, a bes će pokuljati kao mleko, naročito u krajevima na obalama Jadranskog mora. Nostradamus nam u ovoj godini predviđa i rađanje neke nemani u Italiji. Da li je u pitanju čovek koji će svojom pojavom na političkoj sceni izazvati sukobe, ili je to neka istinska nakaza, čije će rođenje izazvati strah, jer će se tumačiti kao loš predznak, to će se saznati tek kad se događaji budu obistinili.

Naredna, 2010. godina, po velikom proroku biće obeležena smaknućem arapskog princa. Glad i zarazne bolesti neprekidno pritiskaju poraženu arapsku carevinu. Poražene vojske i narod u ovoj zemlji žive bedno. Nekadašnji moćni arapski princ ne poseduje nijedno čvrsto uporište u svojoj vlasti. Čak i njegovi najbliži saradnici okreću glavu od njega. Sve je više onih koji osećaju da je princ kriv za sve zlo koje ih je zadesilo i mnogi žele njegovu glavu.

Princ će pokušati da pobegne avionom, ali mu to neće poći za rukom. Cela misija njegovog smaknuća ostaće obavijena velom tajni. Smrt vladara neće biti zvanično objavljena, a na scenu će stupiti mnogi dojučerašnji podanici željni vlasti. Pritisnuti bolešću i glađu, potražiće pomoć od Evrope koja će im uslišiti molbe i pružiće pomoć napaćenom arapskom narodu. U toku ove godine, pojaviće se neka nova bolest u svetu za koju lekari dugo neće pronaći lek.

Godina 2011. donosi slabljenje moći i uticaja crkve u svetu. Od ovog perioda, svake sledeće godine uticaj crkve na zbivanja u celom svetu biće sve slabiji. Najpre je u ime islamske religije veliki arapski princ pokrenuo sveti rat i razvlastio Svetu sinagogu. Nakon islamskog pohoda, Sinagoga je bar prividno mrtva, a taj sveti hram u najsvetijem mestu više ne služi svojoj nameni. Interes za religiju opada u celom svetu, jer je nastalo drugo vreme u kojem pojedinac oseća da je dovoljan sam sebi.

Vatikan je takođe u velikom uzmaku pred silama progresa. Sve tri vere vezane za naše podneblje su oslabljene i na ivici propasti. Tri moćna i silna kralja pronalaze rešenje u saradnji sa Svetom stolicom tako što je premeštaju na drugo mesto, nudeći tim premeštajem i drugi sadržaj, pokušavajući da joj vrate nekadašnje dostojanstvo i moć. Ove godine dolazi i do premeštaja Svete stolice i novog centra crkvene moći. U isto vreme, u istom gradu, rađa se troje dece koja će, svojom lepotom i pameću, povratiti moć i sjaj sve tri vere koje su trenutno na umoru.
Ako je verovati ovom proroku, čija se predskazanja već obistinjuju, bar mi nećemo biti svedoci kraja sveta, ako smo već svedoci strašnih potresa, ratova i prirodnih katastrofa na zemlji.
 izvor
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

ako je zivot poklon onda ga cuvaj samo za sebe

Zodijak Capricorn
Pol Žena
Poruke 2192
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung D900
Nostradamus je pisao sve ustihovima ili centurijama i nije u svojim vizijama imao dimenziju  vremena
tj godine, tako da je sve sto je prorekao neadekvatno je vremenu za koje se vezuju pojedini dogadjaji  a posebno oni u daljoj buducnosti.
IP sačuvana
social share
A tako sam ga volela

Edit by SerbianFighter: Regulisana velika slova u potpisu.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol
Poruke 2
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
 ok.nije imao dimenziju vremena ali kako je onda ostavio svom sinu poruku;hic propre morst est- ovde je mija smrt i tacno tog datuma je preminuo? Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 06:13:21
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.087 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.