Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 15 16 18
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Nokia E90 Communicator  (Pročitano 37731 puta)
Hronicar svakodnevice

Do As I Say, Not As I Do.

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 994
OS
Windows Vista
Browser
Safari 3.1.2
mob
Nokia e72
a hardverski je ostala ista? Smiley

i ja bih se pre odlucio za X1, mada i ovo nije losa qpovina, al' cena koci ( oko 600eur. )
IP sačuvana
social share
From ex girl to next girl.
Pogledaj profil WWW GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

tv izveštači izveštačuju izveštaj svakog dana

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 28218
Zastava
OS
Linux
Browser
Mozilla (Ubuntu-feisty)
mob
Apple iPhone 6
Nokia E90 “A Big No”

Sorry folks as for sometime now I had been through a very sadistic part of my life and was totally unable to blog and keep you all updated with the latest stuff or my personal reviews on various topics. Having bought the all New Black Nokia E90 for a staggering amount of Rs 40,000 (appx. $ 1000), it had not even been a month that my joy ride came to an abrupt stop. Having done a review here and giving a verdict of thumbs up, I now take my review back and give it a big thumbs down. It has been a very disappointing experience in all as now I am completely paralyzed and unable to use my E90. The build quality of the high end Nokia Phones has now been buried and all you can expect now from them is nothing less than a piece of garbage. (I know these words sound hard, but I guess this is what you would say when you see your hard earned $ 1000 burn to ashes in front of your very own eyes).

What went wrong?
I was so happy to have my all new Black Nokia E90. I took care of it like it was my baby. Never had I man handled it or even for that matter closed the device with force. But lately I started hearing funny noises (with play) in the hinges. I asked the Nokia Care center it was a symptom of any underlying major problem but all they said that it was okay and a normal phenomenon.

I have been using cell phones for long and I knew that this play and noise was not normal so I took my E90 to another Nokia Care center, 60 miles from where I live and they too came up with the same response. I was very much disappointed with the reply I got and nevertheless had no choice. So I came back and after a few days I got conditioned to the defective device. I tried to live with it but I really couldn’t.

I had already made a post about the inefficiency of Nokia Care centers in our part of the world and as I had never had an experience within one (until now) I came to realize the real situation. The people sitting behind are simply stupid and dumb. They hardly know anything about Nokia devices or cell phones in general.

The day came when my fear became a real thing. All of a sudden the inner big screen of my E90 was gone blank. Hola..! I tried again. I closed the lid and opened it again to see if I had not missed something. It was gone. The inner screen was DEAD. I was so stunned. For a moment I thought that my battery was out so I plugged it in and switched off the device, to see if the problem persisted. And yes it did. I was deeply hurt to see my E90 like this and at the same time furious at Nokia.

So, I made a quick trip down to Nokia Care center and told them my story. They were not at all surprised to see this and reckoned that they would have my device working in ONE WEEK..! I thought to myself, seven days with out my cell. I asked what they think the problem was. They told me that the connection of the inner LCD display might have been broken which passes through the hinges. This is when I realized that these people probably have no knowledge of what so ever. I recalled the earlier time when I stepped in to tell them about the funny noise and play in the hinges to which they said was normal.

On further investigating the problem I realized that I was not only the only one. As much as 200 Black E90 were lying in the care center, and all with different problems. My eyes were wide open when I saw the guy say this. I asked what problem the other devices had. They guy told me a whole list of different problems and all these E90 were new, some were out of the box and some a few months old like mine. Looks like there is something going in the background that Nokia is hiding. Maybe a whole batch of E90’s was defective and Nokia didn’t do anything about it, rather than just sit back and make profit.

My investigation with these problems is still on way and I will post about them in my next post. But at present the reality is that my month old E90 is gone or putting it in other words I have lost $ 1000 just on the fact that Nokia is compromising quality on its high end phones and at the same time providing in efficient Care services. I would like to thank Vaibhav of The Symbian Blog for making a mention of my present problem.

I know a lot of you have had problems, so please feel free to share them. I would also love your comments on my situation here.

izvor
IP sačuvana
social share

jetra mi je propala, imam čir na crevu,
kamen je u bubregu, .ebem li mu kevu

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 3415
Zastava Republika Srpska
OS
Nepoznat
Browser
Mozilla es61
Znači ne kupovati E90, pogotovu crnu!! Smile

Čovjeka je baš potjer'o maler. Dao hiljadarku a onda naletio na zujanje pa kvar ekrana, neupućeno osoblje u "care" centru...   Šta sad da se radi.. Smile

Nego, jedno pitanje za vlasnike E90:

Da li je, sa poslednjom revizijom fw-a, poboljšan prikaz flash sadržaja u web browseru, tj. da li je moguće gledati youtube klipove direktno iz browsera ili real playera kao što je to slučaj sa novim s60 3rd fp2 telefonima??  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 161
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.50
mob
Nokia N97mini
Znači ne kupovati E90, pogotovu crnu!! Smile

Čovjeka je baš potjer'o maler. Dao hiljadarku a onda naletio na zujanje pa kvar ekrana, neupućeno osoblje u "care" centru...   Šta sad da se radi.. Smile

Nego, jedno pitanje za vlasnike E90:

Da li je, sa poslednjom revizijom fw-a, poboljšan prikaz flash sadržaja u web browseru, tj. da li je moguće gledati youtube klipove direktno iz browsera ili real playera kao što je to slučaj sa novim s60 3rd fp2 telefonima??  Smile
Smile
Izgleda od youtube klipova nema nista, mada radi MobiTubia,i aplikacija koja ti se sama ponudi kad ides na youtube.
A sto se tice onog problema, neznam sta da kazem, telefon je ekstra kvalitetan. mada greske su uvek moguce u pojedinim serijama.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 28218
Zastava
OS
Linux
Browser
Mozilla (Ubuntu-feisty)
mob
Apple iPhone 6
The E90 Communicator hits v300!

Hot off the press, the Nokia E90 has had another big firmware update, to v300.34.84. There's now Maps 2.0 in the firmware, plus many other improvements. Changelog below.

v300 includes (email me if you can add to this list):

* Much faster orientation switching (open/close lid etc)
    * Nokia Maps 2.0 now built-in
    * Download! application updated (v 3.1.736)
    * Cosmetic upgrade to Music player
    * Update for Flash Lite 3 and Flash video
    * Wi-Fi improvements
    * New baseline for VoIP
    * Realplayer supports FLV format (i.e FLV files can be played directly like MP4)

In summary, well worth going through the usual backup/restore (from card) and tweaking procedures....

izvor
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 128
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.26
mob
SonyEricsson w950
Dobro vece Smile

Interesuje me da li je cijane koja je prikazana na mobilnom svetu najniza po kojoj se u radnji moze kupiti ovaj telefon.
Naravno nov.

Pozdrav.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 2179
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.60
kakvo je stanje sa aplikacijama za e90 ?
moze li lako da se dodje do njih ili ne ?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.0.8
mob
Apple iPhone
Dobro je stanje sa aplikacijama. Kad imas para, mozes lako sve da ih kupis.
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 2179
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.60
Kupio sam ga danas ...
Nov , sa garancijom u alpha copy-u
Full paket

Pogadjajte cenu ?
« Poslednja izmena: 01. Apr 2009, 16:01:45 od Nazzy90 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 28218
Zastava
OS
Linux
Browser
Mozilla (Ubuntu-feisty)
mob
Apple iPhone 6
provjeri ispod baterije, da li piše "NR_14" ili "12"

ako piše "12", radi se o starijoj verziji koja ima faličan mikrofon
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 15 16 18
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.094 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.