Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 22:57:28
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Looper (2012)  (Pročitano 8622 puta)
13. Apr 2012, 02:21:31
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Plot:A killer who works for the mob of the future recognizes one of his targets as his future self.

Genres:Action | Sci-Fi

Director:Rian Johnson
Writer:Rian Johnson (screenplay)
Stars:Joseph Gordon-Levitt, Bruce Willis and Emily Blunt

Release Date:28 September 2012 (USA)

Imdb:http://www.imdb.com/title/tt1276104/

Akcija, pff...ne volim akcije...ali ovo mi deluje interesantno, zato sto je i SF...jos i Emily Blunt, Joseph Gordon-Levitt, Bruce Willis, koliko ce biti dobro, ne znam, ali gledacu. Smile
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
'Looper' Director's Exclusive Trailer Commentary

Thanks to the highly anticipated debut of the "Looper" teaser trailer Thursday, there is almost two minutes of brand-new, action-packed footage to overanalyze and dissect. We've already highlighted five key scenes to watch out for in the teaser, and now, MTV News is proud to bring you exclusive expert commentary from the film's writer/director, Rian Johnson.

Johnson was visibly excited for fans to see the teaser, particularly the first glimpses of the gritty future reality of the film's setting and star Joseph Gordon-Levitt in action as a young Bruce Willis.

"The beginning here is just setting up the premise of the Loopers and what they do, which is the same in the movie," Johnson explained. "We take some time to get you into the world. You can kind of tell from the look of it that the world is a very grounded science-fiction world; it's not a big CG world. We did lots of practical stuff and tried to keep it feeling very real and near-future."

With regard to Gordon-Levitt's makeup to look like Willis, Johnson said, although he looks impressive in the teaser, he can't wait for fans to see the "Dark Knight Rises" actor's physical performance in the finished film.

"What I'm really excited about is for people to see Joe's performance in it, because if you just see a photo or quick clips in a teaser like this, the likeness doesn't come across as well, but when you see Joe's performance, I think it really hits."

Johnson also hinted that, despite the blink-and-you-miss-it appearance of co-star Emily Blunt, there is more to her role than you think.

"You see a quick clip of Emily Blunt, [but] there's a whole sequence where she had to do some action work and she just kinda kicked ass. I'm excited for people to see it," Johnson said. "Emily really held her own when it was time to get out the shotgun and do some blasting."

The "Brick" director went on to say that he just had a plain old good time making the film, particularly the action sequences, for which veteran star Willis proved to be a very key component.

"It was fun for me. You see flashes of a lot of action in the movie, and this is the first time I've been able to do it on that scale, which is really fun, especially working with a veteran like Bruce," Johnson said. "Joe had a lot of fun working with Bruce on the action scenes. Bruce kind of showed us the ropes. It was pretty awesome."

mtv.com
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 11.62
Dobra glumacka ekipa i fin plot, tako da ocekujem da ovo bude makar zabavno.  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Before all else, be armed.

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 33603
Zastava Beograd, Mirijevo
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.28
mob
HTC Smart
Džozef Gordon Levit i Brus Vilis - ko je brži

Film prati plaćenog ubicu kog mafija iz prošlosti šalje da ubije "metu" u budućnosti, ali on shvata da je poslat da ubije starijeg sebe.

"Mladog" ubicu igra Džozef Gordon Levit ("Treći kamen od Sunca", "Početak"), a "starog" Brus Vilis. U filmu igraju i Emili Blant, Pajper Perabo i drugi.

Rajan Džonson je poznat kao scenarista i režiser filma "Braća Blum". Naučno-fantastična akcija "Looper" pojaviće se u bioskopima krajem godine.

Izvor: Mondo

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

v241056p0.jpg
(124.73 KB, 610x395)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Izgledas mi kao lutkica iz Trsta ;)

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 15222
Zastava Puerto Pollo
OS
Windows 7
Browser
Chrome 18.0.1025.152
mob
HTC Wildfire S
Igranje sa vremenom uvek donosi gomilu neobjašnjivih plot rupetina, ali biće sigurno zabavno za gledanje.
IP sačuvana
social share

You sharpen the human appetite to the point where it can split atoms with its desire; you build egos the size of cathedrals; fiber-optically connect the world to every eager impulse; grease even the dullest dreams with these dollar-green, gold-plated fantasies, until every human becomes an aspiring emperor, becomes his own God...
...and where can you go from there? 

OPERATION: Smile
12 MAR 2012 | 16 MAR 2012
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 13403
OS
Windows 7
Browser
Chrome 19.0.1084.56
mob
HTC m9
izgleda zanimljivo nadam se da ce biti tako i za gledati
IP sačuvana
social share
jafa boy
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
http://www.sfx.co.uk/2012/09/07/looper-review-2/

Kazu da je prilicno dobar... 5/5 ocena.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
8.6 ocena na imdb-u...

Animirani trajler:

IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 12437
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 15.0.1
Malo idejom podseća na 12 majmuna, ili mi se čini?
IP sačuvana
social share
Ako se neko i prepozna u jurkovićevim porukama, to nije do njega već do sebe
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 22:57:28
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.143 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.