Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kuće u Detroitu od 100 do 500 $  (Pročitano 5458 puta)
03. Apr 2011, 17:04:47
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15472
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.16
  evo par interesantnih nekretnina u predivnom delu josh predivnijih SAD  Smile Smile jeste da se nalaze u jednom malo "multikulturalnijem " delu grada , ali je zato cena vishe nego popularna  Smile

ova je od 100 $ :

ova je 500 $

Detroit homes sell for $1 amid mortgage and car industry crisis

Some might say Jon Brumit overpaid when he stumped up $100 (£65) for a whole house. Drive through Detroit neighbourhoods once clogged with the cars that made the city the envy of America and there are homes to be had for a single dollar.

You find these houses among boarded-up, burnt-out and rotting buildings lining deserted streets, places where the population is shrinking so fast entire blocks are being demolished to make way for urban farms.

"I was living in Chicago and a friend told me that houses in Detroit could be had for $500," said Brumit, a financially strapped artist who thought he had little prospect of owning his own property. "I said if you hear of anything just a little cheaper let me know. Within a week he emails me a photo of a house for $100. I thought that's just crazy. Why not? It's a way to cut our expenses way down and kind of open up a lot of time for creative projects because we're not working to pay the rent."

Houses on sale for a few dollars are something of an urban legend in the US on the back of the mortgage crisis that drove millions of people from their homes. But in Detroit it is no myth.

One in five houses now stand empty in the city that launched the automobile age, forged America's middle-class and blessed the world with Motown.

Detroit has been in decline for decades; its falling population is now well below a million – half of its 1950 peak. But the recent mortgage crisis and the fall of the big car makers into bankruptcy has pushed the town into a realm unique among big cities in America.

A third of the population are unemployed. Property prices have fallen 80% or more in large parts of Detroit over the last three years. The average price of a home sold in the city last year has been put at $7,500 (£4,900).

The recent financial crash forced wholesale foreclosures among people unable to pay their mortgages or who walked away from houses that fell to a fraction of the value of the loans they had taken out on them.

Banks are selling off properties in the worst neighbourhoods, which are usually surrounded by empty and wrecked housing, for a few dollars each. But even better houses can be had at a fraction of their former value.

Technically, Brumit paid $95 for the land and $5 for the house on Lawley Street – which fitted what estate agents euphemistically call an opportunity.

Brumit said: "It had a big hole in the roof from the fire department putting out the last of two arson attempts. Both previous owners tried to set it on fire to get out of the mortgages. So there's a big hole about 24ft long and the plumbing had almost entirely been ripped out and most of the electrics too. It was basically a smoke damaged, structurally intact shell with a snowdrift in the attic."

Setting fire to houses to claim the insurance and kill off the mortgage is not uncommon in Detroit; a blackened, wooden corpse of a house sits at the bottom of Brumit's street. But it is more common for owners to just walk away from their homes and mortgages.

On the opposite side of Lawley Street Jim Feltner and his workers were clearing out a property seized by a bank. "I used to be a building contractor. I was buying up places and doing them up. Now I empty out foreclosures. I do one or two of these a day all over the city," he said. "I've been in Detroit 40 years and I've watched the peak up to $100,000 for houses that right now aren't worth more than $20,000 tops. I own a bunch of properties. I have 10 rentals and I can't get nothing for them, and they're beautiful homes."

Feltner's workers are dragging clothes, boots and furniture out of the bedrooms and living room, and dumping them in the front yard until a skip arrives. Kicked to one side is a box of 1970s Motown records. A teddy bear lies spreadeagled on the floor.

"You could get about five grand for this place," said Feltner. "Nice house once you clean it out. All the plumbing and electricals are in it. Roof don't leak."

Brumit said a man called Jesse lived there. "Jesse had mentioned that he was probably going to get out of there because he knew he could buy a place for so much less than he owed. That's a drag. You don't want to see people leaving," he said.

The house next door is abandoned. On the next street, one third of the properties are boarded up.

It's a story replicated across Detroit.

izvor : http://www.guardian.co.uk/business/2010/mar/02/detroit-homes-mortgage-foreclosures-80

« Poslednja izmena: 03. Apr 2011, 17:05:19 od bf_109_g_6 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 44343
Zastava
OS
Nepoznat
Browser
Mozilla Firefox 4.0
ма ово је бф-ова нацистичка пропаганда...у америци је благостање и људи плешу по улици миришећи цвеће Smile
IP sačuvana
social share
"Бицикл је за људе који не могу да приуште ауто."
                                               Џереми Кларксон

Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15472
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.16
ма ово је бф-ова нацистичка пропаганда...у америци је благостање и људи плешу по улици миришећи цвеће Smile

naravno da je blagostanje kad chak i sa srpskom platom mozesh sebi da priushtish kucu .  Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Superstar foruma

Why do me ?

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 55904
Zastava novi sad
OS
Windows XP
Browser
Chrome 10.0.648.204
mob
Nokia 
hah...pucaju.  Smile
IP sačuvana
social share

Wake Up - 2012 - The Revolution Has Begun
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

zvekete rodjaci

Zodijak Aries
Pol Žena
Poruke 6156
Zastava Суботица
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.3
mob
Nokia 3220
Pukli kad im je pukla i auto-industrija.
Mada ima i kod nas po malim selima kuca za 1000 evra.. Smile
IP sačuvana
social share
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”

William Gibson
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Superstar foruma

Sačuvaj me Bože od onih kojima treba da verujem

Zodijak Virgo
Pol Žena
Poruke 51791
Zastava Srbija
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.6.2
mob
Nokia 
Rušenje te trule čatrlje košta  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Leo
Pol
Poruke 7732
Zastava
OS
Nepoznat
Browser
Mozilla Firefox 4.0
bruka šta uradiše .... jebote, koja je to sila bila ... Detroit ....
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

You'll never see me fall from grace

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 48490
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
« Poslednja izmena: 03. Apr 2011, 18:34:10 od 3maj001 »
IP sačuvana
social share

It's all a fucking joke anyway

Tim: You never say please. You never say thank you.
Frank: Please don't be an idiot. Thank you.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Superstar foruma

Sačuvaj me Bože od onih kojima treba da verujem

Zodijak Virgo
Pol Žena
Poruke 51791
Zastava Srbija
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.6.2
mob
Nokia 
Koja sila je bila Zastava, Krušik, Sloboda, Obilić pa su nam sve bombama uništi. A građani Detroita su sve to platili iz poreza. Sad nek se dignu na pobunu, ili nek propadnu.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8705
OS
Nepoznat
Browser
Mozilla Firefox 4.0
mob
HTC Tattoo
Nije to ni prvi ni poslednji grad koji je raseljen kad je propala neka industrija od koje je ceo grad živeo. Smile
IP sačuvana
social share
"Bogu hvala vek i po proživeh u zdravlju i radu,slutim da mi je vreme umirati,te ove reči govorim u pero
prijatelju advokatu Miliću,jer u vas deco sve zajedno nemam ni malo poverenja.Žao mi je što ste moji
a ne deca nekog mog neprijatelja.Ko je vas poznavao,ni pakao mu neće teško pasti.
Što se tiče moje imovine,aaa to vas najviše zanima,mogu vam saopštiti sledeće:Sve što imam ostavljam samom sebi."

PANTELIJA
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.082 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.