Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 13:42:27
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kako se grejati na svece?  (Pročitano 2794 puta)
13. Nov 2013, 20:50:13
Veteran foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 36621
Zastava
Browser
Mozilla Firefox 25.0
mob
Sony xperia
Video reveals how to heat your home using just TEALIGHTS and FLOWERPOTS - and it costs just 8p a day

*  YouTube user Dylan Winter created the DIY heater for his boat and office
*  He used tealights that cost £1 for a pack of 100 plus two basic ceramic pots
*  The process uses the theory of convection heat transfer to warm a room
*  Tealights burn for around four hours in the morning and afternoon

Rising energy bills are a political hot topic at the moment but one YouTube user has devised a way of heating a room for just 8p a day.

Journalist and boat owner Dylan Winter created his DIY heater using tealights placed inside a bread tin and covered with two ceramic flowerpots.

The system uses the scientific principles of convection heat transfer and Winter claims it can heat his home for around eight hours a day. 

Winter, who posts to YouTube under the username KeepTurningLeft, is a journalist and boat owner.

He created the DIY heater as an alternative way of heating his boat as well as his office at home.

Winter bought tealights from Ikea that cost £1 for 100, a standard loaf tin, and two different-sized flowerpots.

The smaller flowerpot, when placed upside down, needs to just cover the centre of the loaf tin, while the larger flowerpot needs to sit comfortably over the smaller one.

In the video explaining how to build the heater, Winter lights four of the candles and places them inside the tin.

He places the smaller flowerpot upside down on top of the tin and covers the hole in the pot with one of the metal cases leftover from the tealights.

The larger flowerpot is then placed on top of the smaller one, and its hole is left uncovered.

In the video, the tealights are put inside a bread loaf tin and covered with a small upside-down flowerpot. The hole in the top of the upside-down pot is covered with the metal casing leftover from one of the tealights. This pot is covered by a second, larger pot and the hole in the bigger flowerpot is left uncovered

Journalist and boat owner Dylan Winter, pictured, created his DIY heater using tealights, a loaf tin and two ceramic flowerpots. In the video, pictured, Winter places the tealights inside the small tin before lighting them

Winter explains that the heat from the candles warms the inside of the smaller flowerpot, which becomes an ‘inner core’ that gets ‘very hot.’

A ‘convection of air’ is then created between the smaller and larger pots and this heated air comes out the top of the homemade heater.

The system works because the candles produce gases full of heated particles that are captured and channelled through the pots.

These hot gas particles are lighter than the gases in the air, meaning they rise up into the colder area.

Winter covers the tealights and tin with a small upside-down flowerpot, pictured. The hole in the top of the pot is covered with the metal casing leftover from one of the tealights

This causes the cold air to fall into the warm areas and creates a convection current which transfers heat from the pots and through the hole in the top.

Winter said: ‘People have told me that judicious positioning of flowerpots help to make the heating more efficient. I did not believe it but it really does seem to work.

'You get a nice flow around the [pots] and it warms the room up. You’d be amazed.’

KeepTurningLeft works for Practical Boat Owner magazine and claims he uses the DIY heater on his boat.

Each tealight burns for around four hours, and Dylan Winter uses four tealights in the morning, and four in the afternoon to heat his rooms for eight hours a day.

The smaller pot is covered by a second, larger one and the hole in the bigger flowerpot is left uncovered, pictured. The system works because the candles produce gases full of heated particles that are captured and channelled through the pots

Preuzeto sa ...

==========================================

Ukratko ...

Dylan Winter je na YT objavio kako se grejati na svece. Sto je najznacajnije, dobija se efikasno grejanje za male pare.

Koristeci dve glinene posude, saksije, 4 svece, tepsiju na kojoj ce ovo stajati, neki podmetac da se toplotno izoluje od mesta na kome stoji i novcic.

Na metalnu tepsiju se stave 4 upaljene svece. preko njih dve saksije koje staju jedna u drugu. Potrebno je da je izmedju njih razmak kako bi se obezbedila cirkulacija vazduha. Na onu ispod se stavi novcic preko rupe koja je na njenom dnu.

I to je cela skalamerija koja greje oko 4 sata jednu sobu, dok svece ne izgore. Potrbno je obratiti paznju da se neko ne opece na unutrasnju saksiju koja je vrela, dok je spoljna topla.

======================================

I ko kaze da Pirocanci nisu znali. Samo jos da su upalili svece. Smiley

« Poslednja izmena: 13. Nov 2013, 20:50:35 od Lightsoft »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Blejac u kraju!

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 26936
Zastava Vozdovac
OS
Windows 7
Browser
Chrome 31.0.1650.48
mob
Samsung SGH-E590
Ovo bi moglo da se testira. Smile
IP sačuvana
social share

Realnost je iluzija koja nastaje usled nedostatka alkohola.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

ja ko ja....

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32096
Zastava pandorina kutija
OS
Windows XP
Browser
Opera 12.16
ih ja sam se na svijece grijao i pravio kamp/sator kuhala jos kad nije ni bilo interneta  Smile

inace fantastican izvor topline je svijeca u malom zatvorenom prostoru kao sto je sator...
ovu aksiju samo trebaju jos malo prosiriti rupu na vrhu ii mogu da je koriste za podgrijavanje
konzervirane hrane..
moze i slanina i jaja da se spreme..i da se pakovanje tjestenine spremi...kafa caj i tako..

samo nije ekonomicno i teske su svijece...za vucarati po brdusijama..
za jedno kuhanje tjestenine od nekih 20tak minuta potrebne su 4-5 svijeca parafinskih..
samo ovo nije dobro za kuhanje...sto su oni napravili.....jer su plamencici slabi....i visoko je....
pa se teze zagrjava serpica...

to se radi na drugi nacin..svjece se istope...i uzme se karton postavi u krst...oblikuje se po dimenzijama posude...
potopi u vruc vosak...da se lakse zapali..
namjesti se u ciniju...i zalije voskom...i onda daje jaci plamen...

inace za kamp....za grijenje u satoru ...bolje je ugrejano kamenje u vatri....

svijeca moze par stepeni da podigne temperaturu...i ona je dobra...ali kamenje je bolje... Smile

« Poslednja izmena: 21. Nov 2013, 09:01:30 od bobaK_bl »
IP sačuvana
social share
odmorit ces oci od moga pogleda na svijet...od svih stvari s kojim zivis ..koje  ne vidis ...a vidis ih sve....
cmokaaaaaaaaaaaa    Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Leo
Pol
Poruke 7732
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 25.0
 Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke 1041
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 28.0.1500.95
Zanimljivo.  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 10
OS
Windows 7
Browser
Chrome 31.0.1650.57
grejanje buducnosti  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows 7
Browser
Chrome 16.0.912.77
mob
Apple iPhone SE 2020
Hah. moze... pokusacu ovih dana...

« Poslednja izmena: 27. Nov 2013, 13:08:14 od Anea »
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supervizor foruma
Svedok stvaranja istorije

necu da ti kazem, chelavi...

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 21969
Zastava La45.2590  Lo19.8330
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 25.0
mob
Apple iPhone 12, S21
 Smile
IP sačuvana
social share
- A robot may not injure a human being or, through inaction, allow a human being to come to harm
- A robot must obey the orders given to it by human beings, except where such orders would conflict with the First Law
- A robot must protect its own existence as long as such protection does not conflict with the First or Second Laws
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 13:42:27
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.091 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.