Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Hriscanske crkve priznavale istopolne zajednice?!  (Pročitano 3907 puta)
12. Maj 2012, 10:47:35
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
Browser
Safari 534.55.3
mob
Apple iPhone SE 2020
Citat
Civil partnership, medieval style: In the days when same-sex marriage was a Christian rite

By JAMIE MCGINNES
PUBLISHED: 14:09 GMT, 11 May 2012 | UPDATED: 14:09 GMT, 11 May 2012

Same-sex unions in Christian churches were held as long ago as the Middle Ages, research shows.
Historians say the ceremonies included many of the acts involved in heterosexual marriages, with the whole community gathering in a church, the blessing of the couple before an altar and an exchange of holy vows.
A priest officiated in the taking of the Eucharist and there was a wedding feast for guests afterwards.

Nothing new: Historians say same-sex unions took place as long ago as the Middle Ages

All of these elements are depicted in contemporary illustrations of the holy union of the Byzantine Warrior-Emperor, Basil the First (867-886 AD) and his companion John, an article published on the I Heart Chaos blog this week says.
And Prof John Boswell, the late chairman of Yale University’s history department, found there were ceremonies called the Office of Same-Sex Union and the Order for Uniting Two Men in the 10th to 12th centuries.
The medievalist published Christianity, Social Tolerance, and Homosexuality: Gay People in Western Europe from the Beginning of the Christian Era to the Fourteenth Century in 1980.

According to the Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender Studies section of Yale University's website, the controversial book argued that the modern Catholic Church's stance on homosexuality 'departed from the tolerance and even celebration of homosexual love that had characterized the first millennium of the Church's teachings'.
The research brings into perspective the debate raging in America over same-sex marriage after President Barack Obama announced that he now supports it.
The chronicler Gerald of Wales (‘Geraldus Cambrensis’) recorded same-gender Christian unions taking place in Ireland in the late 12th and early 13th centuries.

Historic precedent?: An icon in a Kiev art museum shows two robed Christian martyrs, St Sergius and St Bacchus who some modern scholars believe were gay

An icon in a Kiev art museum (pictured above) shows two robed Christian martyrs, St Sergius and St Bacchus who some modern scholars believe were gay.
The image of the two men has a traditional Roman ‘pronubus’ (best man), in the image of Christ between them, apparently overseeing their wedding.
Severus, the Patriarch of Antioch (512 - 518 AD) explained that, 'we should not separate in speech they [Sergius and Bacchus] who were joined in life.'
One Greek 13th century rite called the Order for Solemn Same-Sex Union, invoked St Serge and St Bacchus and called on God to 'vouchsafe unto these, Thy servants [N and N], the grace to love one another and to abide without hate and not be the cause of scandal all the days of their lives, with the help of the Holy Mother of God, and all Thy saints'.
And the ceremony concluded with the words: 'And they shall kiss the Holy Gospel and each other, and it shall be concluded.'
A 14th century Serbian Slavonic Office of the Same Sex Union involved the couple laying their right hands on a Bible while they had a crucifix placed in their left hands.
After kissing the Bible, they were then required to kiss each other and the priest gave them communion.
Records of Christian same-sex unions dating back to medieval times have been found around the world in places as far flung as the Vatican, St Petersburg and Istanbul.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2142905/Civil-partnership-medieval-style-In-days-sex-marriage-Christian-rite.html#ixzz1udwUmLnk

Izvor: Daily Mail
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 6227
Browser
Nokia 070
mob
Samsung 
Crkve moraju da se prilagođava novim društvenim odnosima da bi privukle vernike i preživele. U današnjem svetu svaka organizacija mora biti elastična i spremna na kompromise, koji su nekad bili nezamislivi, da bi opstala.
IP sačuvana
social share
"Na putu ka istini čovjek može da
napravi samo dvije greške. Da ne
prodje cijelim putem, ili - da ni ne
krene."  Buda
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke leet
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 12.0
Crkve moraju da se prilagođava novim društvenim odnosima da bi privukle vernike i preživele. U današnjem svetu svaka organizacija mora biti elastična i spremna na kompromise, koji su nekad bili nezamislivi, da bi opstala.
  netacno. u opste se ne radi ovde o hriscanskim crkvama vec o djavolskim grupama.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Ko tebe kamenom, ti njega hlebom... starim 15 dana

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 36573
Zastava Beograd
OS
Windows 7
Browser
Chrome 18.0.1025.168
mob
HTC One
Tope ljude u masti i vrse razne perverzije nad njima.  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 41361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 12.0
Pa tolko su se prchili u antickoj Grckoj i Rimu, nije mogla crkva to preko noci da ukine  Smile
IP sačuvana
social share
Ako te uhvati bes ako stojis ti sedi,ako sedis ti lezi,ako lezis ti se polij vodom,voda ce da odnese tvoj bes...

Svest nije samo materijalna manifestacija, potrazi na interenetu

Dzoni, ne budi Kristal.

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke leet
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 12.0
crkva Isusa Hrista  nema nista sa ovim stvarima. ona se ne prilagodjava nikome osim Hristu i reci. sve ostalo je ono sto je rekao Isus jevrejskoj laznoj crkvi,vas otacv je djavo.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Superstar foruma

Why do me ?

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 55904
Zastava novi sad
OS
Linux Ubuntu
Browser
Mozilla Firefox 11.0
mob
Nokia 
crkva  Smile
IP sačuvana
social share

Wake Up - 2012 - The Revolution Has Begun
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke leet
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 12.0
crkva  Smile
       da,crkva Isusa Hrista.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 10425
OS
Windows XP
Browser
Chrome 18.0.1025.168
crkva Isusa Hrista  nema nista sa ovim stvarima. ona se ne prilagodjava nikome osim Hristu i reci. sve ostalo je ono sto je rekao Isus jevrejskoj laznoj crkvi,vas otacv je djavo.

"rec"?  ... Hristova Rec se pise velikim slovom  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 6227
Browser
Nokia 070
mob
Samsung 
Božijičoveče pošto su sve crkve koje postoje usvajile neke novotarije i menjale stavove tokom vremena, jel to znači da Hristova crkva ne postoji kao organizacija?
Ako na to misliš ja se slažem. Mislim da kad je Isus govorio da će srušiti hram i izgraditi novi, mislio na crkvu u srcima verujućih ljudi. Kamene građevine je lako uništiti, jedino je crkva unutar čoveka neuništva i postojaće dokle god bude verujućih ljudi. Gde god vernik da ode ona je tu, u svakom trenutku može se u njoj potražiti utočište. U toj crkvi nema posrednika već je čovek u direknoj vezi sa Bogom.
IP sačuvana
social share
"Na putu ka istini čovjek može da
napravi samo dvije greške. Da ne
prodje cijelim putem, ili - da ni ne
krene."  Buda
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.096 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.