Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 125 126 128 129 ... 428
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Hajde da analiziramo jedni druge! (neformalno psiho-opustanje)  (Pročitano 1146363 puta)
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.3
mob
Apple iPhone SE 2020
Citat
Anea-Ego,ego,ego.

Da, ljudi generalno ne vole kada im neko kaze da nisu u pravu  Smile

Citat
Ego

In Freud's theory, the ego mediates among the id, the super-ego and the external world. Its task is to find a balance between primitive drives, morals, and reality while satisfying the id and superego. Its main concern is with the individual's safety and allows some of the id's desires to be expressed, but only when consequences of these actions are marginal. Ego defense mechanisms are often used by the ego when id behaviour conflicts with reality and either society's morals, norms, and taboos or the individual's expectations as a result of the internalization of these morals, norms, and taboos.

The word ego is taken directly from Latin where it is the nominative of the first person singular personal pronoun and is translated as "I myself" to express emphasis. Ego is the English translation for Freud's German term "Das Ich."

In modern-day society, ego has many meanings. It could mean one’s self-esteem; an inflated sense of self-worth; or in philosophical terms, one’s self. However, according to the psychologist Sigmund Freud, the ego is the part of the mind which contains the consciousness. Originally, Freud had associated the word ego to meaning a sense of self; however, he later revised it to mean a set of psychic functions such as judgement, tolerance, reality-testing, control, planning, defense, synthesis of information, intellectual functioning, and memory.

In a diagram of the ‘Structural and Topographical Models of Mind’, the ego is depicted to be half in the consciousness, while a quarter is in the preconscious and the other quarter lies in the unconscious.

The ego is the mediator between the id and the superego; trying to ensure that the needs of both the id and the superego are met. It is said to operate on a reality principle, meaning it deals with the id and the superego; allowing them to express their desires, drives and morals in realistic and socially appropriate ways. It is said that the ego stands for reason and caution, developing with age. Sigmund Freud had used an analogy which likened the ego to a rider and a horse; the ego being the rider while the id being the horse. The horse provides the energy and the means of obtaining the energy and information need, while the rider ultimately controls the direction it wants to go. However, due to unfavorable conditions, sometimes the horse makes its own decisions over the rocky terrain.

When the ego is personified, it is like a slave to three harsh masters: the id, the super-ego and the external world. It has to do its best to suit all three, thus is constantly feeling hemmed by the danger of causing discontent on two other sides. It is said however, that the ego seems to be more loyal to the id, preferring to gloss over the finer details of reality to minimize conflicts with the pretending to have a regard for reality. But the super-ego is constantly watching every one of the egos’ moves and punishes it with feelings of guilt, anxiety and inferiority. To overcome this, this ego employs method of defense-mechanism. Denial, displacement, intellectualization, fantasy, compensation, projection, rationalization, reaction formation, regression, repression and sublimation were the defense mechanisms Freud identified. However, his daughter Anna Freud clarified and identified the concepts of: undoing, suppression, dissociation, idealization, identification, introjection, inversion, somatization, splitting and substitution
« Poslednja izmena: 22. Maj 2007, 11:47:38 od Anea »
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

S=T=O=P=======✈ =C=H=E=M=T=R=­A=I=L=S ===========✈

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 17945
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.11
 Bajat je mnogo  Smile
Ne zameri,nisam imao ništa loše na umu kad sam to napisao   Smile
IP sačuvana
social share
The Arrivals

Радио Снага Народа
Инфоратници Против Новог Светског Поретка
Гнев Србије
Окупациона Хроника
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 6483
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.3
mob
HTC HD2
dosao sam na skeniranje, pa krenite  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 12613
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.3
vrc - momak koji ima nogo boja spolja i čistu dušu iznutra.
realista, sa dve noge na zemlji.
tradicionalista, poštuje neke životne norme i ne beži od njih, vrednuje ih na pravi način
istovremeno malčice individualac, traži svoje i uspeva mu to uglavnom, ali ne na tuđu štetu
zna gde mu je mesto na ovom svetu, realan je i prema sebi, ne samo prema drugima

sve ovo mi je malo čudno, obzirom na njegove godine. isijava iskustvo i stabilnost iz njega, ono što je više odlika nekih kasnijih godina
ali mladost se ogleda u jednoj stvari: povremeno mu izleti neka nepromišljena opaska ili komentar, izleti misao koja nije u skladu sa njegovom slikom
to samo dokazuje da je živ čovek  Smile

i još nešto - energija koja po frekvenciji odgovara mojoj, zato mi je tako simpatičan  Smile

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 1
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
 Smile[b][/b] neka se neko usudi predstaviti sebe u pravom svjetlu, bas onakvim kakav zaista jeste, a onda ce i analiziranje krenuti u pravom smjeru. zar ne?!
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

The worst vice is advice

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 9076
Zastava
OS
Windows 2000
Browser
Opera 9.20
@artique

Ne.

Iva  Smile

Sta da kazem...osim da si me naterala da se svidim samom sebi...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Hronicar svakodnevice

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 715
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung d900i
Tuj sam..,na osnovu nekih postova-provaljujte me..ajmo ...da cujem misljenja
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 12613
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.3
Iva  Smile

Sta da kazem...osim da si me naterala da se svidim samom sebi...  Smile
ma samo ti uživaj  Smile
u samom sebi  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

The worst vice is advice

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 9076
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.20
E, sad me upropasti...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 20974
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
mob
Nokia N95
Evo i mene,pa sad nemojte mnogo da me nacrnite Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 125 126 128 129 ... 428
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.105 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.