Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Registracijom prihvatate pravila foruma.
ConQUIZtador
banner
Trenutno vreme je: 22. Okt 2019, 02:14:00
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 902 903 905
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Fitnes i bodibilding  (Pročitano 988812 puta)
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 9
Mogu li uz unos proteina u količini 2 grama po kilogramu tjelesne težine i sa kardio treningom doći do pločica?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Sagittarius
Pol
Poruke 3536
Zastava r djen tina hebote...
plocice imaju i oni u etiopiji.
dakle nebitne su..
IP sačuvana
social share
Non nobis domine, non nobis, sed nomine tuo da gloriam.
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma


Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 33717
mob
Samsung 111111
Mogu li uz unos proteina u količini 2 grama po kilogramu tjelesne težine i sa kardio treningom doći do pločica?

Da bi postigao to sto hoces moras da spustis svoju telesnu masnocu na nekih 10%. Nemaju proteini veze sa tim vec ugljeni hidrati. Morao bi da udaris na neku dijetu u kojoj ce unos ugljenih hidrata da bude minimalan kako bi ti organizam uzmao energiju iz sala, i da unosis veliki broj proteina kako bi zadrzao trenutnu misicnu masu.

Ugavnom da ne tupim mnogo imas svasta po internetu pa citaj. Poenta je sledeca da bi postigao to sto zelis moraces maltene profesionalno da se odnosis i pritom da rizikujes zdravlje.
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

"Ponekad je svet oko mene beskrajan, savršeno lep a trajan, sav u skladu sa mojim snagama i mojim željama, ili mojim odsustvom želja. Samo postojanje po sebi znači i sreću bez prekida.
A ponekad se sav svet ispreči preda mnom kao nedogledan mračan tesnac, ne širi od iglenih ušiju, kroz koji mi valja proći ili tu pred njim jadno propasti. A znam dobro da proći ne mogu, ali i da propasti ne smem!"
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 9
@Hunab_Ku, hahahahhahaha pa gdje da dozvolim da oni imaju, a ja da nemam.

@jasikasi, a koje tačno posljedice mogu imati? Nije valjda da svi koji imaju pločice rizikuju zdravlje?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 2713
Zastava Buenos Aires
Jako tesko mozes da ugrozis zdravlje,jedino ako nisi bas dijabola...ti prvo treba da se porodis da se spustis na 10% a i sto puta je bolje imati i 10% i nego 30% bodyfat..a sto se misica tice nekom se vide i sa 15% sve zavisi od genetike..

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan


Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 13827
Zastava Beograd
Ne moras da spustis ispod 10%...zavisi kako izgledas sada? Koliko kg imas, koliko si visok itd? Dal se tesko gojis, dal lako tj dal si ektomorf, mezomorf ili endomorf...ako si mrsav i nemas trbusnjake onda je bas problem, jer je to nemoguce fakticki...ako si krupan, tj imas salo unosi minimum 3l vode, radi kardio 3 puta nedeljno, idi u teretanu 3 puta nedeljno...smanji unos hidrata, izbaci proste secere, povecaj unos obroka tipa 4-5 obroka na dan ujutru jaja i ovsene pahuljice, drugi i treci obrok meso sa krompirom ili pirincem, moze i grasak npr bilo sta...poslednji obrok vidi da ti bude sir neki, ja jedem elu pred spavanje i casu jogurta, jes jebeno ali jbg...inace 2g ti je i vise nego dovoljno, ako imas pare kupi protein za posle treninga i to je to, ako nemas sredi ishranu samo...one gluposti amino kiseline nemoj ni da gledas, jer to unose ljudi koji su na deficitu sa ishranom i rade na takmicarskoj definiciji koja tebi ne treba...
IP sačuvana
social share
Edit by chelavi1: Potpis uklonjen zbog duzine!
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma


Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 33717
mob
Samsung 111111
Koji ti je procenat masti ?
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

"Ponekad je svet oko mene beskrajan, savršeno lep a trajan, sav u skladu sa mojim snagama i mojim željama, ili mojim odsustvom želja. Samo postojanje po sebi znači i sreću bez prekida.
A ponekad se sav svet ispreči preda mnom kao nedogledan mračan tesnac, ne širi od iglenih ušiju, kroz koji mi valja proći ili tu pred njim jadno propasti. A znam dobro da proći ne mogu, ali i da propasti ne smem!"
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan


Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 13827
Zastava Beograd
Meni?
Ispod pupka nekih 13% a iznad ili gornji deo stomaka sad jbm li ga kako ga zovu oko 8-9%
« Poslednja izmena: 27. Avg 2018, 03:36:44 od czbg94 »
IP sačuvana
social share
Edit by chelavi1: Potpis uklonjen zbog duzine!
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma


Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 33717
mob
Samsung 111111
Kako si merio procenat masti ?

Uglavnom, kakav kardio si radio ?
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

"Ponekad je svet oko mene beskrajan, savršeno lep a trajan, sav u skladu sa mojim snagama i mojim željama, ili mojim odsustvom želja. Samo postojanje po sebi znači i sreću bez prekida.
A ponekad se sav svet ispreči preda mnom kao nedogledan mračan tesnac, ne širi od iglenih ušiju, kroz koji mi valja proći ili tu pred njim jadno propasti. A znam dobro da proći ne mogu, ali i da propasti ne smem!"
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan


Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 13827
Zastava Beograd
Imas ono sranje kao sestar i time merih, mada pazi ja sam mma trenirao 3god, sada treniram boks nekih god dana u Zvezdi, i radim bukvalno stalno kardio, a i nisam gojazan ovako, visok sam oko 192-3cm i imam oko 93kg, sad jbg kada sam radio mma borbe radio sam razne zajebancije kod skidanja kg, skidao sam na 84, a boks sam skidao na 91 jer jbg sledeca je tek 81 kategorija, a na 81 sansi nema da spustim... Ali ovo mi je rezim idem 2 puta nedeljno u teretanu, i 5 puta na boks...od suplemenata uzimam vitamin c, b, selen i cink, uzimam i protein posle treninga sa dekstrozom i to je to...jedem jaja i ovsene ujutru, meso i krompir 2 puta dnevno, da se ne lazemo cepam slatko i koka kolu jbg usralo me da imam brz metabolizam i pred spavanje ela sir sa jogurtom...ali sto se kardia tice pa pazi vako na boksu trcimo 20min oko stadiona kad je lepo vreme, potom tu ide zagrevanje nekih 10min tipa sta znam uz trcanje ubacis zagrevanje vrata, ramena, kukova itd...nekad preskacemo konopac umesto trcanja, posle ide udaranje dzaka jedno pola sata i to je ono sto ubija, naravno imamo dane kada radimo skolu tj tehniku i kada su sparinzi...u teretani radim klasiku grudi i biceps, ledja i triceps...noge i ramena radim posle treninga boksa jednom nedeljno, mada ramena radim dosta na boksu i do 3 puta nedeljno i stomak normalno...posle svakog treninga po 300-400 trbusnjaka, to je obaveza
IP sačuvana
social share
Edit by chelavi1: Potpis uklonjen zbog duzine!
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 902 903 905
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 22. Okt 2019, 02:14:00
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: 24sata :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: ConQUIZtador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: Advokat Draganić :: MojaFirma

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.064 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.