Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 17:25:13
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 11
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: FIFA 07  (Pročitano 17132 puta)
12. Avg 2006, 22:18:10
Veteran foruma
Krajnje beznadezan

OK...idemo dalje...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 11512
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
Stize nam ovogodisnje izdanje veoma popularne fudbalske simulacije...

FIFA 07 najavljena, trailer i screenovi

EA Sports je najavio da će i ove godine raditi na nastavku njihove fudbalske simulacije. Popularna FIFA već polako gubi trku sa PES-om i ukoliko ne žele da izgube primat... ovo im je možda i poslednja prilika da nešto naprave. Novo FIFA najavljuje nove licence za igrače, uključujući i ekskluzivnu licencu za Premier ligi, po prvi put su lincencirani i Nike dresovi (što se vidi iz screenova), tu je i promenjen gameplay, poboljšana grafika, nova soundtrack muzika... kao i još mnogo toga. FIFA 07 donosi i jedan novi mod za igranje, a to je EA SPORTS™ Interactive Leagues. U ovom online modu moćićete da igrate ligu za živim protivnicima širom sveta.. i tako dokažete da ste baš vi najbolji FIFA igrač. Još jedna stvar na kojoj je EA obratio posebnu pažnju je i angažovanje popularnih fudbalera za promovisanje igre. Na glavnom omotu će se naći kao i prošle godine Ronaldinjo i Vejn Runi, dok će se na ostalim reklamama za razna područja naći David Vilja, Lukas Podolski, Francisko Fonseka, Landon Donovan i Žuninjo. I još nešto, kompletno press saopštenje možete pogledati u nastavku teksta.

FIFA 07 Movie #1 10MB
FIFA 07 Movie #2 6.53MB
FIFA 07 Official site

EA SCORES THE BIGGEST NAMES IN FOOTBALL FOR FIFA 07
League Licensing Renewals Allow EA SPORTS to Deliver Complete Authenticity For the World's Top Leagues

CHERTSEY, UK. – August 11, 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the match-winning line-up of players who will take to the field as the global stars of FIFA 07. Spanning all outfield positions, FIFA 07 will showcase seven of the world’s most skillful and talented players when the best-selling* video game from the EA SPORTS™ brand is released to stores across Europe on September 29, 2006.

Brazilian International and two-time FIFA World Player of the Year Ronaldinho of Barcelona will feature alongside PFA Young Player of the Year Wayne Rooney of Manchester United in the United Kingdom. Other cover stars include L.A. Galaxy striker Landon Donovan and Francisco “Kikin” Fonseca of SL Benfica, who will be featured alongside Ronaldinho in North America, Lukas Podolski of Bayern Munich in Germany, David Villa of Valencia in Spain and Juninho Pernambucano of Olympique Lyonnais in France.

“EA SPORTS works with the best players in the world to develop the most authentic football games and we are particularly proud of this year’s line-up in FIFA 07,” said Clive Downie, Vice-President of Marketing, EA Europe. “Every player who will grace the cover of FIFA 07 is renowned as one of the best at his position in the world, and we are offering a line-up which would be a match for any team past or present.”

“FIFA is always the game I play with my team mates when we travel or get together for international duty, so it’s great to return for a second year on the cover of FIFA alongside Ronaldinho. Last season produced a lot of highlights for me, and I feel this is the season for both the game and for me professionally to go on to achieve even greater success,” said Wayne Rooney.
PLAYER    NATIONALITY    CLUB
Wayne Rooney    English    Manchester United (England)
Ronaldinho     Brazilian    Barcelona (Spain)
David Villa     Spanish    Valencia (Spain)
Lukas Podolski    German    Bayern Munich (Germany)
Francisco Fonseca     Mexican    SL Benfica (Portugal)
Juninho Pernambucano    Brazilian    Olympique Lyonnais (France)
Landon Donovan    American    LA Galaxy (United States)

EA has also revealed that it has secured exclusive rights to the F.A. Premier League for an additional four years up to and including the 2010/11 season. The deal allows EA SPORTS sole rights to include every Premier League club and allows the FIFA franchise to deliver the most realistic and up-to-date game with current kits, squads and player likenesses.

"The Premier League is widely regarded as the most exciting in the world and we’re delighted to have been able to extend our current deal," said Dan Holman, Marketing Manager, EA UK. "The FIFA franchise has always delivered the most authentic game experience and our continuing relationship will enable us to maintain the high standards fans have come to expect from EA SPORTS."

This year, you have the power to shape your club’s destiny in the EA SPORTS™ Interactive Leagues, a new online** mode that enables you to pit your club against supporters of your real-world opponents. The Interactive Leagues feature the F.A. Premier League, Bundesliga, French League and Mexican 1st Division. Experience the future of online gaming as you play your games according to the real-world schedule. When they play, you play. Track your team’s progress as the aggregate results determine your club’s position in the league table. Now you actually take to the pitch for the glory of your club. This is the season where you make the difference!

New intelligent A.I. ensures that your 11 men on the pitch make realistic decisions finding space and passing like professionals. A complete overhaul of the game engine now means that you have to employ real world tactics, make split-second decisions and think like a player in order to win matches. Watch as your players jostle and collide realistically while trying to win balls. Experience the realism of the world’s superstars who come to life with signature moves and authentic playing styles and a more sophisticated shooting mechanic that gives you greater control to produce finesse shots, for pin-point accuracy, or powerful laces shots. Plus you have the ability to apply topspin or backspin to the ball for more creative set-pieces.

FIFA 07, developed by EA Canada in Vancouver, B.C., is scheduled to ship on the PlayStation®2 computer entertainment system, the Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, and Game Boy® Advance, PSP® (PlayStation®Portable) system, PC and mobile. The game carries a PEGI rating of 3+.

Izvor: Pc Igre
Autor: Krcky
« Poslednja izmena: 12. Avg 2006, 22:19:47 od litricind »
IP sačuvana
social share
Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Krajnje beznadezan

OK...idemo dalje...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 11512
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
IP sačuvana
social share
Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Krajnje beznadezan

OK...idemo dalje...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 11512
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
Ako neko ovde bude slao poruke sa sadrzinom PES je bolji i tako slicno - poruka ce biti obrisana(isto vazi i za temu o PES-u)
Za takve diskusije postoji tema - FIFA vs PES
IP sačuvana
social share
Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 214
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
mob
Samsung x660
EA kao i uvek, na papiru obecava svasta... Ima para da kupi imena, ali ne i volje da plati programere da promene nesto... Mislim da cu preskociti a da me ne grize savest. No videcemo vec po izlasku.
IP sačuvana
social share
zato što se igram...
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Ideje i smeh će spasiti svet... ♫

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 8225
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
mob
Samsung Galaxy S2
Ja znam ko će je sigurno kupiti. Opet, on će biti savršeno subjektivan... Smiley
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 6631
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Apple 4s
ne mislim da je nesto bolja jer znam da me uvek posle 5 dana smori Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Krajnje beznadezan

OK...idemo dalje...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 11512
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
Ja znam ko će je sigurno kupiti. Opet, on će biti savršeno subjektivan... Smiley

Smile
IP sačuvana
social share
Smile
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Any fool can use a computer. Many do.

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 8510
Zastava Minas Tirith
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
mob
HTC One X

Smile

Samo je potrebno da ispostuju zelje gamera na fifa forumu i 07 ce biti daleko bolja od 06...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
Zastava Bosna i Hecegovina
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
mob
Samsung Galaxy S4
Definitivno kupujem!Ako bude imalo bolja od '06 bicu zadovoljan!  Smile
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Novi Sad-najlepsi grad

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 1669
Zastava novi sad
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia e66
Opet sugave mreze na golovima i grafika nije nesto,ako gameplay bude na konkurentnom nivou probacu je. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 11
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 17:25:13
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.072 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.