Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 18:12:29
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Napomena: Govor mržnje, uvrede i svako drugo ponašanje za koje moderatori budu smatrali da narušava ugled i red na forumu - biće sankcionisano.
Idi dole
Stranice:
1 3 4 ... 26
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Drugi Foklandski rat??  (Pročitano 30857 puta)
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 2485
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
Nemam sta dodati ,  respekt .
IP sačuvana
social share
Slaba Engleska - jaka Srbija !

Jaka Rusija - jaka Srbija !

Volimo Francusku , kao sto je ona volela nas !

Nemce moramo naterati da klece !

Najsladje se smije onaj koji prvi puca !
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Sors aspera monstrat amicum

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3520
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
mob
Samsung Galaxy II

Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Violence solves everything!!!

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 7616
Zastava Niš
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
mob
Samsung XYZ1004
 Smile  Smile  Smile  Gde se toga seti  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 7616
Zastava Niš
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
mob
Samsung XYZ1004
Brown's Falklands Oil War Plan Revealed

A leaked memo today revealed plans by Gordon Brown to engineer a second Falklands War between the UK and Argentina, in order to boost his ratings before the up-coming election. Jos jedan demokrata u nizu koji je spreman da ubija ljude da bi mu se povecao rejting za par procenata  Smile

It's like 1982 all over again, but this time with oil

It is widely believed Mr Brown will face almost certain defeat unless something spectacular happens to increase his popularity.

The alleged discovery of oil in the South Atlantic islands has infuriated Argentina, who are understandably a bit miffed that they will miss out on the vast amounts of cash that it would have generated for them, if only the Falklands were part of Argentina. It is thought that they may consider invading again, as they have also suffered badly from the global financial crisis and are desperate to find more cash by any means necessary. New Argentinian minister of war, Diego Maradona, has promised he will get hands-on and will even cheat to ensure things go Argentina's way.

The leaked memo says that the "fake oil plan" is proceeding well, and that "hopefully those Argies will take the bait". It ends by saying, "let's hope the one-eyed Jock can do a Thatcher and ride high on the euphoria that only a war victory can bring."

Izvor: The Sun
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 7616
Zastava Niš
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
mob
Samsung XYZ1004
Brown: We'll defend the Falklands

THE Prime Minister has said the UK is prepared to defend the Falklands.
Gordon Brown spoke out after a Navy warship sailed to the South Atlantic in a re-run of the 1982 Falklands conflict.

Power packed ... destroyer HMS York
Type 42 destroyer HMS York was last night in waters off the islands' capital Port Stanley - spearheading a new British task force in the escalating oilfield drilling row with Argentina.

The PM today reasserted Britain's right to search for oil off the islands.

Speaking on the radio, he said: "This is oil drilling that is exploration for the future.

"It is perfectly within our rights to do this. I think the Argentinians actually understand that.

"I think you will find that we have made all the preparations that are necessary to make sure the Falkland Islanders are properly protected."

The survey vessel HMS Scott has also headed to the windswept isles off South America and is alongside the Royal Navy warship.

Tale of the tape ... Great Britain and Argentina

The giant oil supply tanker RFA Wave Ruler will be there soon.

And the three new arrivals, previously sailing elsewhere in the vast Atlantic, will make up a four-strong seaborne force with the Falklands' permanent patrol vessel HMS Clyde.

A senior Navy source said HMS York had been sent as a "deterrent" to Argentina as tensions between London and Buenos Aires rise over the drilling operation by four British-based oil firms, due to begin next week.

The source added: "She will discourage the Argentines from trying anything with our shipping.

"If they do, the Navy are there to stop them."

Seaborne might ... Falklands patrol vessel HMS Clyde

The Naval mission will evoke memories of Rod Stewart's song Sailing, which became associated with the Falklands War after being used as the theme tune to a BBC documentary about the aircraft carrier HMS Ark Royal.

Argentina, which still claims the Falklands and its surrounding seas despite its crushing defeat in the war, is furious at the Brits' plan to drill at least seven wells off the islands.

On Tuesday it tried to implement a blockade by issuing a decree banning any merchant ships from reaching the UK territories without its permission.

And last week it detained a cargo ship in a port near Buenos Aires, claiming it was ferrying steel oil pipes to the islands.

But as the row grows, The Sun can reveal the Naval presence is not the only deterrent mounted by Britain.

There are now more than 1,000 Armed Forces personnel in the region, plus four Eurofighter Typhoons, a Hercules transport plane, a Vickers VC10 refuelling aircraft and two Sea King helicopters.

Referring to the Navy's manoeuvring, the source said: "It has been done very quietly so as not to look too provocative.

"But the Argentines are in no doubt that we are there now."

Admirals are determined not to make the same mistake they did in 1982, when their plan to withdraw the Falklands' regular patrol boat encouraged General Galtieri's junta to invade.

Experts claim there could be 60BILLION barrels of black gold under the islands' coastal waters.

The Ocean Guardian drilling rig will arrive tomorrow after an 8,000-mile journey from Scotland.

And next week Desire Petroleum will become the first company to begin explorations at a potential field known as Liz.

They deny it is named after the Queen, but rather the wife of a company director.

Tory MP Andrew Rosindell last night called on the Government to tell Argentina's ambassador in Britain that the blockade bid is "unacceptable".

A Navy spokesman said: "The Government is fully committed to the South Atlantic Overseas Territories."

Izvor: The Sun
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.5.7
mob
Apple iPhone SE 2020
Argentina ne razmatra vojnu akciju za Foklandska ostrva
Tanjug | 20. 02. 2010. - 10:38h | Foto: AP | Komentara: 1

Argentina isključuje vojnu akciju kao opciju u cilju potvrđivanja svog suvereniteta na Foklandskim ostrvima, ali insistira na pregovorima sa Velikom Britanijom, izjavio je danas zamenik argentinskog ministra spoljnih poslova Vitorio Tačeti.

"Stanovnici ovih ostrva ne treba da strahuju od novog rata, ali treba da shvate da Argentina neće odustati od svojih prava", istakao je Tačeti u intervjuu za argentinski FM Milenijum radio, javio je AP.
Argentinski zvaničnik je, takođe, rekao da je glavni cilj da se sa Velikom Britanijom pregovara o suverenitetu zvaničnog Buenos Ajresa.

Argentina smatra da su Foklandska ostrva njena teritorija, iako ih je Velika Britanija okupirala 1833. godine. Zbog toga je aprila 1982. godine vođen dvomesečni rat sa Britanijom, u kome je poginulo oko 1.000 ljudi i koji je završen pobedom Londona.
Argentina ne upotrebljava naziv Foklandska već Malvinska ostrva.

Predsednik Venecuele Ugo Čaves rekao je juče da podržava Argentinu, istakavši da Velika Britanija "krši međunarodno pravo".
"Odlazite odatle, vratite Malvinska ostrva argentinskom narodu", poručio je Čaves.

Argentina je zbog planova Britanije da istražuje naftu u ovom području 16. februara izdala dekret prema kome će svakom brodu koji iz argentinskih luka plovi do ovih ostrva, ili koji želi da uđe u argentinske vode, biti potrebna posebna dozvola argentinske vlade.
Geolozi procenjuju da su rezerve nafte oko Foklanda bogate, ali Argentina se protivi namerama Britanije da eksploatiše te rezerve, jer smatra da su ostrva njena.

Izvor: Blic
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
Argentinci imaju zaista dobru mornaricu,ali,prilicno mrsavu vojnu avijaciju i kopnene snage,sto me cudi.jer,iako verovatno najvise ulazu u mornaricu,sto je razumljivo,ocekivao bih da ipak imaju solidne kopnene,ili avio-snage.
« Poslednja izmena: 20. Feb 2010, 13:15:07 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Sors aspera monstrat amicum

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3520
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
mob
Samsung Galaxy II
pa mozda zato sto su imali ogromnu ekonomsku krizu i nije se moglo ulagati u vojsku?  Smile
ali svirao im kusturica pre neki dan, sad sigurno mogu da dobiju rat   Smile
« Poslednja izmena: 20. Feb 2010, 13:19:13 od wayman »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 41361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6
Izgleda i meni da im je ta mala kriza udarila dobru samarcinu po dzepu. Inace, na kopnu sa kime da ratuju?  Smile
IP sačuvana
social share
Ako te uhvati bes ako stojis ti sedi,ako sedis ti lezi,ako lezis ti se polij vodom,voda ce da odnese tvoj bes...

Svest nije samo materijalna manifestacija, potrazi na interenetu

Dzoni, ne budi Kristal.

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.5.8
pa mozda zato sto su imali ogromnu ekonomsku krizu i nije se moglo ulagati u vojsku?  Smile
kriza je "nastala" pre dve godine.to ne objasnjava zasto oni nisu nista konkretno a novo kupili vec 3 decenije...
Izgleda i meni da im je ta mala kriza udarila dobru samarcinu po dzepu. Inace, na kopnu sa kime da ratuju?  Smile
bez obzira sto verovatno nece nikad ratovati sa komsijama,sluduo je da jedna zemlja takve ekonomije i takve velicine ima na primer,svega 300 tenkova,ili 80 borbenih aviona,i to oslabljenih verzija.

al,bitno je da su i oni poslali topovsko meso na Kosovo...  Smile
« Poslednja izmena: 20. Feb 2010, 13:33:17 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 3 4 ... 26
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Mar 2024, 18:12:29
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.084 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.