Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 17:00:57
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: C&C Generals mods & modding  (Pročitano 2709 puta)
19. Sep 2008, 15:55:13
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Cancer
Pol
Poruke 7773
Zastava Kurcheva Glava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.16
Igra nije mnoge fanove serijala odusevila, ali je worldbuilder prilicno mocan i uz znanje modeliranja je moguce napraviti jako interesantne modifikacije... Pre par godina sam igrao Second Wave koji je uvodio Veliku Britaniju kao frakciju u Skirimish mod, i dosta toga promenio i dodao. Trenutno igram The Rise of the Reds mod u kom je nova frakcija Russia, ali su je izgleda rusi pravili, pa su sve vrline ostalih frakcija dodeljene njima... Sto je mnogo mnogo je... Prakticno ne nemoguce izgubiti od kompa u skirimish modu... Prica se i o nekoj kampanji, ali je nema u ovom demou koji sam ja igrao...

Evo nekih modifikacija...

Command & Conquer Tiberian Dawn Redux

Remember the original Command & Conquer? Remember all the units, characters and themes from the game? Remember the gritty feeling of RTS Warfare? Remember Tiberium?

Well, that classic game from the early 90's that spawned over a dozen titles and revolutionized the RTS Gaming World has been reincarnated in the advanced 3D World of the C&C Generals Zero Hour SAGE 3D Game Engine and looks better than ever!

All the classic units and themes are back with changes and improvements over their originals, and one of the best video game soundtracks blasts in the background once again! And if that was not enough... the full motion videos of the mission briefings are here and that means that the intense story campaigns are back and look better than ever!!! The ultimate goal is to totally recreate the campaigns as well! But you can dish it out in a skirmish or multiplayer game to your hearts content, as this Mod does work in both modes!

Opis, screens i download...

Generation X mod
This mod is for the game C&C Generals Zero-Hour

The mod will firstly add 3 new generals, the "X" generals

Descriptions for the X Generals:

China X General - AKA China Tech General

Name: General Leang
Branch: PLA Reaserch and Development
Tactics: High tech and unconventional weaponry

General Leang was responsible for reclaiming Europe from the hands of Deathstrike, Since then Leang has turned her attention to researching better weapons, to further strengthen her army. General Leang has the most advanced weapons of all the Chinese Generals, employing tesla and antimatter weaponry.

USA X General - AKA Covert Ops General

Name: General Ironside
Branch: US Special Forces
Tactics: Stealth and Deception

To defeat your enemy you must know your enemy, To know your enemy you must become your enemy -Sun Tzu (Art of War). General Ironside was first criticized as being too much like the GLA. These criticisms were put to rest following his swift defeat of the GLA forces at Baikanour, and later went on do defeating Dr. Thrax. General Ironside employs stealth and deceptionary tactics to infiltrate enemy bases and destroy them from within.

GLA X General - AKA GLA Warlord General

Name: General Deathstrike
Branch: Unknown
Tactics: Large Numbers, Strong Airforce

Known as the "true GLA leader". Following Thrax's defeat, General Deathstrike took it upon himself to unify the scattered GLA terror cells. It is said that Deathstrike leads with great passion and an unwavering commitment to the "cause" which he passes down to his men. It is said that Deathstrike even convinced the local population to join in and rise up against the US forces. He also has a lot of connections with foreign arms dealers, and has acquired a lot of modern equipment. Most prominent of which is his airforce, which made quick work of the unprepared US troops.

The mod also adds lots of stuff to the existing generals, like more laser weapons for townes, new superweapons, more vehicles, infantry, buildings and general powers look in the list below to see what is still coming...

Command & Conquer Generals Zero:Hour Unleashed

Rise of the Reds mod

After almost a year of inactivity we are finally back in action and have a with a new home at E-Studios. If you're just now joining us, we have changed our image from what we used to be back at Revora. We've begun a massive overhaul of the Russian faction and we are now happy to introduce the European Continental Army or ECA for short,into the ROTR conflict. The ECA originates from the mod "Rise of Europe" whom have now merged with the ROTR team. A vast majority of their content will be available for their Generals.

Rise of the Reds will add these two factions into the "General's" world, and stay true to the style of the original game in both design and gameplay. In addition we will improve the gameplay of the original game and fix balance or bug issues.

Features: New Content and General Selection

Rise of the Reds is a mod for Zero Hour which takes place several years after the Zero Hour storyline. A storyline in which entangles all 5 factions in a battle royale for both global influence and superpower status.

We're planning to scrap a the old Zero Hour Generals with ALL NEW ones with it's own unique General selection.
First you select your side: Russia, USA, ECA, China or GLA. Then once you are in game you will be prompted as to which general you wish to play, who you will then select at the Command Center.

There will be 3 Generals per faction, making for a total of 15 playable Generals - each with their own unique strengths and weaknesses. We have decided to base ROTR solely around these Generals so there will be no "vanilla" or parent factions in the traditional sense. The new generals are listed as follows.

New Generals :

USA
-Airforce
-Special Forces
-Tank

China
-Red Army
-Special Weapons
-Secret Police

GLA
-Bio Command
-Terror Cell
-Warlord

Russia
-Rapid Deployment
-Advanced Weapons
-Tactical Ballistics

ECA
-Mechanized Assault
-Royal Guard
-Fire Support

We will release more detailed information regarding these new Generals later.

Unique Skirmish Maps :
For extra content, we will be releasing skirmish maps rather than full blown campaign, these maps will follow the storyline's war and will lead you across the globe. More on that later Wink

Overall we hope you will be excited with our new ROTR as we are. Stay tuned for more updates in the future. Please also jump into our forums for your comments and up-to-date news with the mod and join an active community where you will eventually be able to play online. We've had a fan base in the past and with our revival we expect old fans to revisit us and maybe new ones to join in with the fun, so don't be surprised if they expect a few games with other fans!

Opis i screens...

download

IP sačuvana
social share
I got banned for having a common sense.
Common sense... Not as common as you might think.
Sta smo danas naucili? Filmovi se dele na umetnicke i filmove za opustanje. Nema losih filmova, to je laz, plod fikcije.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

☐ worth ☑ not worth

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 23430
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.1
mob
Tel.Me Your.Number
Ipak si otvorio temu Smile

Kod mene još uvek stoji Destructive Forces Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 9
OS
Windows XP
Browser
Google Chrome 0.2.149.30
Joj, kad sam video ovu temu, poraso sam za dva prsta  :D

Naime, ja sam vodja tima C&C Unleashed, i moram da priznam da mi je veoma drago sto smo se makar malo proculi i na nekom nasem forumu.       Projekat je poceo ore vise od dve godine, ali smo u novom obliku oko 4 meseca.       Mogu vam reci da nam ne ide lose (da kucnem u drvo!).       Necu da vas gnjavim nekim detaljima, ali glavno je to da ce damage sistem biti redizajniran - nema vise punjenja pesadinaca sa 10+ SABOT granata, i da ce generali biti redizajnirani na jedan veoma interesantan nacin (koga interesuje nek pogleda ModDB link).       Trudili smo se da i pored uvodjenja realisticnijeg sistema borbe i nekih novih jedinica baziranih na prototipovima i savremenom naoruzanju zadrzimo i dalje taj dobri stari CnC feel.      .      .      

Generals je veoma zahvalan za modovanje i moduje se cak i danas, posle toliko godina.       Modova ima raznih - od malih loner projekata koji ubacuju nekoliko interesantnih sitnica do kompliksnih potpunih konverzija koje pretvaraju igru u nesto potpuno drugacije.       Posto mi je ovo neka vrsta hobija, mogu da vam neke od njih i preporucim.       Takodje, ako nekog interesuje kako to izgleda modovati jednu ovakvu igru, ako imate neko pitanje, savet ili kritiku - slobodno mi se javite!

Evo i linka ka nasem forumuTamo sam poznat pod imenom Z-mann.      
« Poslednja izmena: 22. Sep 2008, 12:26:17 od B_Tuta »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Cancer
Pol
Poruke 7773
Zastava Kurcheva Glava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.16
Joj, kad sam video ovu temu, poraso sam za dva prsta  :D

Naime, ja sam vodja tima C&C Unleashed, i moram da priznam da mi je veoma drago sto smo se makar malo proculi i na nekom nasem forumu.       Projekat je poceo ore vise od dve godine, ali smo u novom obliku oko 4 meseca.       Mogu vam reci da nam ne ide lose (da kucnem u drvo!).       Necu da vas gnjavim nekim detaljima, ali glavno je to da ce damage sistem biti redizajniran - nema vise punjenja pesadinaca sa 10+ SABOT granata, i da ce generali biti redizajnirani na jedan veoma interesantan nacin (koga interesuje nek pogleda ModDB link).       Trudili smo se da i pored uvodjenja realisticnijeg sistema borbe i nekih novih jedinica baziranih na prototipovima i savremenom naoruzanju zadrzimo i dalje taj dobri stari CnC feel.      .      .     

Generals je veoma zahvalan za modovanje i moduje se cak i danas, posle toliko godina.       Modova ima raznih - od malih loner projekata koji ubacuju nekoliko interesantnih sitnica do kompliksnih potpunih konverzija koje pretvaraju igru u nesto potpuno drugacije.       Posto mi je ovo neka vrsta hobija, mogu da vam neke od njih i preporucim.       Takodje, ako nekog interesuje kako to izgleda modovati jednu ovakvu igru, ako imate neko pitanje, savet ili kritiku - slobodno mi se javite!

Evo i linka ka nasem forumuTamo sam poznat pod imenom Z-mann.     

Nisam imao pojma da nasi ljudi rade na nekom od modova... Welcome and keep us updated!  Smile
« Poslednja izmena: 22. Sep 2008, 15:31:05 od OrpheuS »
IP sačuvana
social share
I got banned for having a common sense.
Common sense... Not as common as you might think.
Sta smo danas naucili? Filmovi se dele na umetnicke i filmove za opustanje. Nema losih filmova, to je laz, plod fikcije.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Just be what you are.....

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6424
Zastava Belgrade
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.16
mob
Samsung S7
Modove ne instaliram, a igru picim vec ....5 godina skoro.Znaci jedina igra pored Lock-On-a koju igram na netu.Svi ti modovi dovode do MISMACH-a, a i uradjeni su nerealno.
Inace ko ima mu** neka mi se javne na Generals Online.....tamo sam Harkonen...pa malo da ga derem  Smile Smile
IP sačuvana
social share

This is where we hold them!This is where we fight!! This is where they die !! King Leonidas
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 17:00:57
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.099 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.