Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 272
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Call of Duty 4: Modern Warfare  (Pročitano 218461 puta)
24. Sep 2007, 19:22:15
Jet set burekdzija

Memento Mori

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 7891
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
Call of Duty 4: Modern Warfare

June 13, 2007 - The Call of Duty franchise is back. Infinity Ward, the developer behind the acclaimed Call of Duty's 1 and 2 has returned to prove the third time's the charm -- even if that third time happens to be the fourth iteration in the series. Gone is the familiar setting of World War II, replaced with a fictional modern war. That means all of the insane attention to detail IW paid towards accurately representing WWII weapons and vehicles is now being brought to the high-tech age of the new millennium.

With the announcement of a modern setting, many had the same questions. Is it going to become tactical? No. It plays very much like previous Call of Duty titles. Will the multiplayer become ordinary? Not at all. In fact, the multiplayer sounds unique and intriguing. Could it possibly compete against Ubisoft's Tom Clancy dynasty? Certainly. After sitting through a significant demo showing off multiple levels, it's fair to say Call of Duty 4 is Rainbow Six with chest hair. Imagine Ubi's Rainbow Six with incredible graphics mixed with the intensity of Criterion's Black and you'll have some idea of the thunderous experience of Modern Warfare. Yeah, it's going to be one hell of a fall for shooters.

Beauty in War
If you are expecting to see Call of Duty 2 with some new "modern" skins, you're in for a pleasant surprise. Infinity Ward has spent the past two years improving its technology to create a far prettier game. There's an astounding level of detail in both the environments and the characters.

At one point you may step into a barn, look up and see beams of sunlight breaking in through the cracks. You'll see dust particles in the air, though that's not nearly as impressive as the smoke trail from a rocket launcher. The sun can rise or set during a level with realistic lighting effects so that the transition from dusk to dawn appears natural. There's impressive damage modeling on derelict cars; you can waste some bullets shooting out tires or toss a grenade and blow the doors off. Walk past a hill of burning trash and you'll see not only smoke, but debris floating in the air. The stunning backgrounds are actually matte paintings, just as would be used in a movie.

As for the characters, each has full self-shadowing and a level of detail never-before-seen in Call of Duty. Get close to a soldier and you can actually read the time on his watch. Once you know it's not time for bacon and eggs, you can cast your eyes on the uniform and its rich level of detail. Breathe down the neck of a U.S. Marine and you will see realistic-looking flesh. You might even see them sweat.

More impressive is that all of this works in a frantic environment. The chaos of modern warfare has AI Marines screaming ooh-rah as gunfire echoes through the ruins of a Middle Eastern city. There are explosions left and right, enemies around every corner, helicopters spinning out of control and crashing in a fiery wreck. And all of it happens at 60 frames per second. It's fair to say that what we saw of Call of Duty 4 was a greater graphical feat than Epic's Gears of War. The trailer released in April was in-game footage and not some CG magic. The screenshots posted are, in fact, exactly what the game looks like. It's not a trick; Call of Duty 4: Modern Warfare really looks that good.

War Through a Soldier's Eyes
Though Infinity Ward isn't going into great detail on the story elements, Modern Warfare is set in a world where a quartet of evil men threatens global peace. The Four Horsemen, as they are called, must be stopped. To do so, you'll do some globetrotting through Russia and the Eastern Block and also through the Middle East. Don't expect any excursions to Iraq -- while COD4 is realistic to an extent, it creates fictional conflicts and avoids any overt political commentary.

As is the standard in the Call of Duty series, you'll see Infinity Ward's fictional war through the eyes of several different soldiers. However, instead of working from one national campaign to the next, the viewpoints will switch around more frequently and be strongly tied to the narrative. At one point, you play a revolutionary who gets shot in the face (we'll assume you never play him again). COD4 plays out like a TV miniseries with one cohesive story tying the various viewpoints together.

The bulk of your missions will be either as a mustachioed member of the British SAS or as a US Marine. You'll notice a difference between the two well beyond a change in uniform and standard weaponry. The Marines are loud, with AI partners shouting a lot, cursing excessively, and being a bit looser even in the heat of combat. The SAS tend to be a lot quieter and calmer on missions and, at least outwardly, appear more professional.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 1937
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.22
mob
Nokia N70
Bas me zanima koliko li ce ova igra biti zahtevna?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Memento Mori

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 7891
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
minimalna konfiguracija se neznam (bar je ja jos nigde nisam nasao) e i da izlazi 5 novembra  Smile

treiler:

gameplay:
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 1937
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.22
mob
Nokia N70
Steta sto (99%) necu moci da igram.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak
Pol
Poruke 232
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
ma moci ces sigurno
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 10596
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
Vec se spremam da napravim opsadno stanje kod druga  Smile
IP sačuvana
social share
And from that day forward, anytime a bunch of animals are together in one place it's called a ZOO...  Unless it's a farm!

Le gâteau est un mensonge
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Memento Mori

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 7891
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
ma bezi bra nemogu vise ovako nece niko da pljune kintu  Smile jedino da se mi sa kutka udruzimo i da kupimo neku zajednicku zver pa da se menjamo na odredjeno vreme mislim ebite ovo vise nemoze ovako bioshock pa airborne pa ce sada doci MWF i Assasins Creed  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
Zastava Bosna i Hecegovina
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
Samsung Galaxy S4
Potpuno te razumijem!Postaje previse!Ne bih mogao da igram igre koje su izasle godinu dana unazad da nisam uspio da sam zaradim kintu.Kupio sam solidnu masinu,moci cu igrati sva cuda koja sad izlaze,ali na ljeto cu vec morati da nadogradjujem...  Smile
P.S.Iz proslog posta sam saznao da assassin's creed izlazi i za PC!Yupiiiiiii!  Smile
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 3953
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
Citat
P.S.Iz proslog posta sam saznao da assassin's creed izlazi i za PC!Yupiiiiiii!  Smile

Izlazi, ali tek nekoliko meseci nakon sto izadje za PS3 i 360.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.2
Mislim da Call4 nece imati onu pravu,istinsku epiku kao Call2(pogotovu Ruska Kampanja! Smile Smile Smile("For the Soviet Union and your Motherland!!!Geeeetttt reeeadddyyyy!!!!!! Smile Smile Smile    )-jbg,mnogo volim taj deo... Smile)
,ali svakako ga treba videti i probati.
Joooooj,jedva cekam da ga vidim!!!! Smile Smile kazu da ce biti i misija u Ceceniji!!! Smile Smile =D>to je sjajno i jedva cekam to,jer je (relativno)malo (dobrih)igrica koje opisuju rat(ove)u Ceceniji.jos sam sad skoro bio nabavio(verovali ili ne...-jbg,internet cuda cini... :[115]Smiley identicnu,pravu Jeljcinovu mapu napada na Grozni 199-i neke godine...(glavni grad Cecenije),tako da sam se skroz bio nalozio...
naime,Spetsnaz,(Prava-NE fikcionalna Smile,vec prava)Ruska Specijalna jedinica,formacija i sluzba,(i ujedno moj potpis... Smile) je bila takodje i igra od pre godinu dana koja se bavila Ruskim konfliktima,ali nazalost Smile,zbog lose zavrsne obrade,bila je veoma teska u svakom smislu te reci i vrlo konfuzna,a Rusi i Ukrajinci su dosta radili na njoj.Delom i jeste napravljena za reklamiranje Ruske igracke scene,ali i za prozivanje americkih(ti-si-marinac-koji-ubija-arape-po-bliskom-istoku)igrica ali,izgleda da se u Zapadnoj Evropi nije bas proslavila...(pitam se zasto... Smile Smile Smile)
mada,cak i da ne bude to,vec neka druga oblast-sigurno ce biti ekstra...
samo se nadam da ne bude obrnuto,pa da se te misije u Rusiji sastoje iz prozivanja(u igri-ubijanja) Rusa... Smile i kao sto rekoh-verovatno nece imati taj zar i epiku 2.dela(tu nema krivca-naprosto WW2je uvek mnogo vise herojski opisivan i dozivljavan od modernnih ratova,ma kolko film ili igrica bili dobro odradjeni... Smile),ali,treba ga odigrati...
i lepo da su se autori vratili razumu i smilovali se da je naprave i za PC...Aleluja! Smile

(ahem-nije piraterija-legalno sam downloadovao...>>jos sam i nabavio Soundtrackove iz mnogih filmova(Stena,Pirati sa Kariba...) i iz Call of Duty2,tako da samo ubacim to u folder 4.dela,i "juurrriiiiiisssssss!!!!!" Smile Smile Smile Smile
« Poslednja izmena: 25. Sep 2007, 09:26:30 od hkj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 272
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.067 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.