Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Mar 2024, 03:13:32
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Black Mirror (2011- ) - Serija  (Pročitano 55634 puta)
04. Dec 2012, 06:37:20
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Plot:Black Mirror is a British television drama series created by Charlie Brooker. The series is produced by Zeppotron for Endemol. Regarding the programme's content and structure, Brooker noted, "each episode has a different cast, a different setting, even a different reality. But they're all about the way we live now – and the way we might be living in 10 minutes' time if we're clumsy.

Citat
An Endemol press release describes the series as "a hybrid of The Twilight Zone and Tales of the Unexpected which taps into our contemporary unease about our modern world", with the stories having a "techno-paranoia" feel. Channel 4 describes the first episode as "a twisted parable for the Twitter age".Black Mirror was released on DVD on 27 February 2012.

Citat
Charlie Brooker explained the series' title to The Guardian, noting: "If technology is a drug – and it does feel like a drug – then what, precisely, are the side-effects? This area – between delight and discomfort – is where Black Mirror, my new drama series, is set. The "black mirror" of the title is the one you'll find on every wall, on every desk, in the palm of every hand: the cold, shiny screen of a TV, a monitor, a smartphone."

Genres:Drama | Sci-Fi | Thriller

Imdb:http://www.imdb.com/title/tt2085059/

Ko ne razume iz isecka, prva epizoda je o tome da je neko kidnapovao princezu, i da trazi od premijera da ima seksualne odnose sa svinjom, ili ce je ubiti.

Elem, sta znam, zajebana/sokantna serija, a citajuci komentare, sve epizode su..."sokantne", kao i ova.Prva sezona ima 3 epizode, a bice i druge sezone.
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Druga sezona krece u Februaru.

« Poslednja izmena: 24. Jan 2013, 14:20:30 od pleybeck »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Mac OS X v: 10.8.2
Browser
Chrome 24.0.1312.56
mob
Apple iPhone SE 2020
Prva cool, druga najbolja po mom misljnju, treca... meh...

Jako istinite... i def serija koja nije za svakoga...

IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Slazem se.Treca je najlosija, ali nismo daleko od takvog nesto.

Inace manji spojler, info o epizodama koje ce biti...mislim da ce i ova sezona biti dobra.

Episode one: Be Right Back

Cast: Domhnall Gleeson, Hayley Atwell and Sinead Matthews

Premise: What if we could stay in touch with the dead via their social media profiles?

Episode two: The Waldo Moment

Cast: Daniel Rigby, Jason Flemyng, Tobias Menzies.

Premise: Could a kids’ TV show mascot, introduced into a political race as a stunt, muster the popular support to win?

Episode three: White Bear

Cast: Lenora Crichlow, Tuppence Middleton, Ian Bonar

Premise: How has the majority of the population been quelled into a state of mindless voyeurism? And can our protagonist stop the people responsible?
« Poslednja izmena: 24. Jan 2013, 16:37:46 od pleybeck »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 36621
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 18.0
mob
Sony xperia
Citajuci vas, ovo vredi gledati?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Da.Odlicna je, a ima samo 3 epizode.

8.5 ocena na imdb-u. Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 36621
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 18.0
mob
Sony xperia
Hvala. Idem u kupovinu Smiley
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Violence solves everything!!!

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 7616
Zastava Niš
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 18.0
mob
Samsung XYZ1004
Citat
prva epizoda je o tome da je neko kidnapovao princezu, i da trazi od premijera da ima seksualne odnose sa svinjom, ili ce je ubiti.

Smile  Smile

Tureno na torrent  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
MPC creates darkly compelling ads for Charlie Brooker's Black Mirror

VFX work for a spot for Channel 4's new series  involved creating a dream sequence, the factory filled with creepy workers and a huge dust cloud.

MPC has provided the VFX for a series of promos for a second series of Charlie Brooker's films under the Black Mirror banner. The London-based VFX house worked closely with director Neil Gorringe from pre-production to help mould the overall feel of the films.

The spot required dropping backwards and forwards between three narratives: a dream sequence, the repetitive factory setting and the huge dust cloud that sweeps through the street at the ad’s climatic end. MPC's VFX supervisor Michael Gregory says that this was a fun new challenge for the team.

“It’s not every day you get to mess things up,” he says.

“One of my favourite parts was the dream sequence,” Michael explains. This is the scene where a woman’s face breaks up into puzzle-like ‘glyphs’ – an important symbol used subtly throughout the program. The MPC FX Studio designed the motion graphics and the film was then completed in 2D.

The factory scene was created from footage of people shot on greenscreen. This was composited together to create the mirrored, staid production-line effect and the background was created with matte painting.

One of the largest areas of the project was the huge dust cloud that engulfs the street and the people in it.

“This was created in CG and it was the most complex and time consuming part of the VFX," says Michael. "We shot this footage before Christmas so that we had maximum time to work on this scene.

"The crowd replication was composited and we then worked on the reflections and shadows of the cloud. The team made use of technology developed for Ridley Scott’s Prometheus [which the film side of MPC worked on].”

digitalartsonline.co.uk

Jos malo pa krece Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Mar 2024, 03:13:32
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.062 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.