Angeleer također ide. Nije obavezno u svakom slučaju.
Inače ja bi tek trebao da imam razloge neulaska, mahom što se ne slažem sa političko ideološkim stavovima udruženja "Sakurabana", ali opet, šta ima veze, ide se radi ljudi itd., a sve ostalo, ko ih j....
Ako te zanima opširnije, PM, a na ovoj temi niti bi da elaboriram niti da trošim vreme kucajući u nešto što se te tiče teme itd.
Nemo´ti cinkaš Angeleer-a i na njega prebacuješ komandnu odgovornost... Šalim se,rado ću pročitati bilo koju informaciju (,pa barem to bio i neki korisni/upotrebljivi link) , ko god da mi je od ljubitelja mekušnih i sočnih Japanki / anime-sveta prezentuje.Ipak sam ja samo početnik u svemu ovome . Inače,započeh sa gledanjem Shinsekai Yori serijala (tek 2 epizode).Odličan osećaj iskrivljene stvarnosti i opasnosti koja vreba iz senki i iza uglova.
« Poslednja izmena: 03. Jun 2013, 20:33:19 od Torivoje »
Gargantia on the Verdurous Planet , 9.epizoda - prijatan iskorak u "all hard sf - no smoochies" pravcu.
--------------------------------------- DarkLegends umro , tražim neke dobre,a manje poznate slične... --------------------------------------- Smešno,ali ispade da mi (nakon promene servera) na Haj tenu, "kupovina" neuporedivo lakše ide preko FFox-a i prastarog (poslednjeg besplatnog) Net Transporta nego preko najnovijeg IDM-a...
Nešto što je započelo kao sasvim prihvatljiv anti-utopijski sf , nastavlja kao " Čarlijevi anđeli " i razrešava u stilu " Kada jaganjci utihnu " , a sve praćeno ( u najmanju ruku ) krajnje neadekvatnom animacijom i lošim rediteljskim rešenjima...Zaobiđite !
« Poslednja izmena: 07. Jun 2013, 22:10:55 od Torivoje »
Sada mi je jasna Angeleer-ova priča o olakom potezanju izraza " perverznjak " - Hentai Ouji to Warawanai Neko , 2.epizoda,ubrzo prestadoh da ih brojim...
Fajlovi prikačeni uz poruku(kliknite na slike za punu veličinu)
(526.35 KB, 860x715)
« Poslednja izmena: 09. Jun 2013, 17:11:35 od Torivoje »