Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Mar 2024, 05:06:18
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Almost Human (2013 - ) - Serija  (Pročitano 7928 puta)
15. Maj 2013, 06:19:18
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Plot:In a not-so-distant future, human cops and androids partner up to protect and serve.

Creator:J.H. Wyman
Stars:Leanne Adachi, Ian Butcher, Mekia Cox

Genres:Drama | Sci-Fi

Imdb:http://www.imdb.com/title/tt2654580/

Mislim da ovo moze da bude veoma dobra serija.
« Poslednja izmena: 29. Jun 2013, 16:08:45 od pleybeck »
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Almost Human Interview

Star Michael Ealy talks Almost Human, ex-Fringe showrunner JH Wyman’s new android/human cop show.

Michael Ealy is best known to sci-fi/fantasy fans for his roles in FlashForward and Underworld: Awakening. But the actor’s next project might just make him a genre TV superstar – Ealy portrays Dorian, the synthetic cop partnered with Karl Urban’s taciturn human plod John Kennex in JJ Abrams and JH “Fringe”Wyman’s Almost Human. We caught up with Ealy and he told us what to expect when the futuristic thriller premieres this autumn.

What drew you to Almost Human?
I had a meeting with Joel [Wyman]. At first I was worried about playing a synthetic, a droid. Because I had never done that before, and was thinking about, “Well, where does this droid go? Can he have a love interest? Can he have sex?” Those kinds of things. You start thinking, “What is there left to do?” Especially over five or six years. What’s he gonna do? It was sitting down with Joel and understanding – from the design to when he was in existence, and how his model was terminated. Then to see him come back and how his character views it as a second chance… But there was a challenge. I didn’t want to do what other actors have done. I don’t want to say certain names, but I wanted to avoid certain clichés as a droid.

So you didn’t find inspiration in things like Blade Runner or Battlestar Galactica?
I looked at Blade Runner, and definitely was inspired. But Dorian to me was Jason Bourne and Robert Patrick in Terminator 2. I tried to mix those two together, and just an ounce of Jeff Bridges in Starman. Just an ounce. Those are the three characters [with which] I tried to make Dorian work. So it was quite the challenge needless to say. Obviously acting opposite Karl was when I really started to discover Dorian, because he’s almost human as well [laughs].

What do you think will excite science fiction fans the most about the show?
There’s definitely some mythology that will attract the sci-fi fans. There’s plenty of action that will just thrill the adrenaline junkies. Dorian to me represents the humanity that we all take for granted. The action will be great, the sci-fi will be great. But you’ll actually find a connection. You’ll find it strange that you’re connecting with a machine. It will actually broaden the audience – this question of “What is almost human?”

Have you and Joel spoken about how season one will fit into a larger picture?
Oh yeah.  Joel and JJ, they’re like, “Listen, every season I’m gonna tell you exactly where you’re gonna go. We’ve got it. Trust me – we’ve got it.” Then when they start breaking down the background for Dorian, it was so compelling it was like, “Yeah, let’s make it happen.”

Now I’m excited about Comic-Con. Because I went for Underworld, and I saw the madness that goes on at Comic-Con. It feels weird, because we don’t even have a following yet for the show. It works on paper. We just got to sustain it from week to week. So I look forward to Comic-Con 2014, when we’ve gotten that first season and people come dressed as Dorian [laughs].

What’s it like working with Joel Wyman?

Joel gives a lot. You can call Joel at two in the morning. He’s up, and he’ll tell you whatever you want to know. He is very, very forthright. Often times a conversation with Joel will last an hour. Easy. Our first meeting was like three and a half hours. I had my wife in the car. I thought it was gonna be 20 minutes! And it was on Valentine’s Day, man! I’m not joking. I got my wife in the car. I’m thinking the meeting is gonna be maybe 20 minutes – “Yeah, alright. Listen, dude, let’s do it. It’ll be great.” Literally two-and-a-half hours in I’m like, “Okay, but is he more like a Mac or a PC?” It felt like we were rehearsing at that first meeting. We just got to a point where we started collaborating on this guy. When I walked out of there, I got back in the car and the first thing I did was apologise profusely. I was like, “I think I’m gonna get this… And I think I’m gonna love it. Wow, if I can work with this guy…”

We have such a good cast. It was interesting when they cast Lili Taylor. Everybody was like, “We’re going in a totally different direction.” You think of that character, Captain Maldonado, you’re thinking Angie Harmon – a tough woman, a tough broad. They went with Lili Taylor, and Lili’s amazing! The things that she’s gonna do…

We still don’t know who’s who. That’s the thing – we really don’t know who’s who. And this thing is gonna get bigger and bigger. So yeah, I’m excited.

Almost Human will air on Fox in the US this autumn. A UK broadcaster is yet to be confirmed.

sfx.co.uk

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

1906_Almost-Human1.jpg
(199.5 KB, 610x407)
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Citat
Almost Human charges up Monday, November 4 at 8pm.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
ALMOST HUMAN Boss Talks Serialized Balance, FRINGE Actors ‘Will Appear’

Fringe showrunner J.H. Wyman has opened up on the serial/procedural balance of his upcoming sci-fi series Almost Human.

Almost Human, starring Karl Urban and Michael Ealy, is an action-packed police drama set 35 years in the future where police officers are partnered with highly evolved human-like androids.

Speaking to IGN, Wyman further shared his plans on shaping the serialized/stand-alone balance of the show, citing Fringe and its deployment of ‘mythalones’ (overarching mythology and standalone episodes) as a basis:

Citat
Here’s the thing; it’s the age-old battle. The age-old battle is the networks want it to be standalones, and us guys want it to be mythology — so that’s the problem. I don’t know if you remember, but I figured it out on [Fringe’s] “White Tulip.”

For me, I thought it was the right balance. So yeah, we want that. We’re going to take everything that we learned from Fringe and bring it over to this and say, “Okay, we want to have a very compelling case of the week,” because these are really cool cases. Criminals in the future, murders aren’t the same. Yeah, sure, they murder — the motivations are the same — but how they solve it and how people are killing, it’s very, very interesting.

So we have a chance to show some incredible cases that you’ve never seen before, but you also want to see the mythology. So we don’t want to short shrift either.

Wyman is wary that building a layered and enduring mythology on network TV takes time to unfold, just as it did with Fringe. However, he believes Human‘s cop drama conceit will cast a wider net than Fringe‘s more kooky and downright delicious concoction:

Citat
    We have a really rich, compelling mythology that we’re very proud of and that we can’t wait to roll out. But it’s going to have to take it’s time coming out and making it kind of “wow!”, you know what I mean? Because the fans — what we want to avoid is the freak of the week. This isn’t like that, these are really compelling cop cases.

In particular, Fringe had a very specific audience that was very loyal. This sort of has a much wider target, because this is a cop show. So it has all the vitamins and minerals of a police drama, but it’s a different spin. We’re hoping that it’s going to be reminiscent of Fringe, but it’s going to have its own feel to it.

But could Fringe actors appear on Almost Human? Wyman suggests that it will at some point:

Citat
I can guarantee you that we’re going to see Fringe actors. I miss all of them so much, and we’ve been keeping in touch. Anything I can do — it’s just got to be worthy of them, because they’re all in my heart. I want to write them great stuff and make sure they come out with a big bang.

seriable.com
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

Same rules apply

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 74299
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 21.0
svidja mi se
karl urban je smeker  Smile
IP sačuvana
social share
Jeka je moj drug 
And I won't show or feel any pain even though all my armor might rust in the rain!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 18
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 24.0

Dragi prijatelji koristim priliku da vam ovim člankom najavim jednu nadolazeću TV seriju koja mi je zapala za oko: Almost Human. Ukoliko volite naučnu fantastiku, ovo je serija za vas. Donosim vam i moj eksluzivni titlovani trejler na srpskom jeziku od preko tri minuta, da shvatite o čemu se radi. A kao prilog vam prenosim jako dobar i detaljan članak o ovoj seriji iz poslednjeg broja online magazina Serije+ #20 kojeg je napisala Kristina Žic .[divider] Preporučujem da pogledate trejler u HD rezoluciji.

U prethodnom broju časopisa scifi serije+ predstavili smo vam kratak pregled novih naučnofantastičnih serija koje nas očekuju ove jeseni i zime. S obzirom na to da se radi o žanru koji je tradicionalno klizav teren za investitore i televizijske mreže, broj serija koje smo najavili je iznenađujuće veliki. Za pažnju televizijskih gledalaca će se u nastupajućem periodu boriti čak sedam potencijalnih sf hitova, a koliko će ih preživeti duže od pilot-epizode ili, štaviše, doživeti i drugu sezonu, zavisi od suda publike ali i spleta okolnosti koje ovom baksuznom žanru često ne idu na ruku.

Među njima pažnju nesumnjivo privlači naslov Almost Human. Ovaj futuristički procedural čija se premijera očekuje četvrtog novembra ima na svojoj strani nekoliko aduta, kako ispred tako i iza kamere

Naime, nešto čega se prihvate Džejdžej Ejbrams i Džej Ejč Vajman, serijskim zaluđenicima poznatiji kao čovek koji je stvorio Frindž, prosto ne može da ne uspe. Čuveni Džejdžej garantuje budžet, vizuelni užitak i ekskluzivnost a Džej Ejč kvalitet radnje i upečatljive likove. Uloge su poverene iskusnoj ekipi glumaca koji su se već dokazali i na polju naučne fantastike, pa nas po svoj prilici očekuje uzbudljiv program s ambicijom da nam se uvuče pod kožu.

Detektiv i njegov robot
Na ovogodišnjoj konvenciji ljubitelja stripa, filma i televizije Comic- Con, prisutnoj publici je predstavljen pilot koji je izazvao veliko interesovanje. Mi manje srećni moraćemo još neko vreme da sačekamo na ovu fantastičnu poslasticu, ali do tada nas u priču sasvim zadovoljavajuće uvode trejleri po kojima vidimo da serija neće oskudevati u modernim gedžetima i akcionim sekvencama.

Serija Almost Human je smeštena u godinu 2048. i opisuje tehnološki razvijen svet u kome su čovekoliki roboti nešto sasvim uobičajeno. Štaviše, androidi su angažovani kao partneri policajaca, da im pruže potrebnu pomoć ali i unesu sirovu logiku i striktno poštovanje pravila u policijski posao. Hladni i proračunati, androidi bi svojom savršenom dedukcijom trebalo da pružaju protivtežu ljudskim emocijama, koje su u poslu policajca često samo prepreka.

Radnja prati detektiva Džona Keneksa (Karl Urban) koji se budi nakon sedamnaest meseci provedenih u komi i shvata da mu život nikad više neće biti isti. Teško povređen u pucnjavi tokom policijske akcije, pri čemu je ostao bez noge, detektiv Keneks se vraća u službu ogorčen i rešen da utvrdi ko stoji iza zasede u kojoj su poginuli njegov partner i čitav njegov odred.

Da bi sve bilo još zanimljivije, Džon Keneks je robofob. Njegov otpor prema čovekolikim mašinama ide dotle da svog novog sintetičkog partnera izbacuje iz auta u pokretu, čime uništava imovinu policije vrednu nekoliko miliona ali i potvrđuje svoju reputaciju prgavog pandura s kojim je teško sarađivati. Ubrzo kao zamenu dobija novog androida, ovog puta neprilagođenog kao i on sam. Na scenu stupa Dorijan (Majkl Iali), android koji više nalikuje ljudskom biću od svog ljudskog partnera. Kao deo serije androida koji su stavljeni van službe zato što su pokazivali tendenciju da razvijaju osećanja, Dorijan odslikava upravo ono ono što razlikuje mašinu i ljudsko biće, a to su emocije i empatija. Nalik na komandanta Dejtu iz čuvenog televizijskog serijala Zvezdane staze, Dorijan je svestan da nije ljudsko biće, ali ima želju i potrebu da uči i prilagođava se.

Biće zanimljivo gledati kako se razvija međusobni odnos jednog okorelog robofoba i čovekolike mašine koja želi da postane ljudsko biće – pod uslovom, naravno, da se žarište serije ne pomeri u potpunosti ka ličnim preispitivanjima i tako stvori samo još jednu srceparajuću sapunicu.

Sličnosti i razlike
Karl Urban je veteran naučnofantastičnog žanra. Poznat nam je po ulogama Eomera u trilogiji Gospodar prstenova, doktora Lenarda Makoja u novoj verziji Zvezdanih staza, Vejkoa u Ridikovim hronikama i sudije Dreda u istoimenoj ekranizaciji čuvenog stripa, tako da mu uloga iskusnog čuvara zakona očigledno nije teško pala. Upravo uloga sudije Dreda najviše i liči na detektiva Keneksa – pre svega po grubom stavu i lakoći s kojom uklanjaju sve smetnje što im se nađu na putu, a i sam grad u kome se odvija radnja po sumornosti i vrtoglavoj stopi kriminala podseća na Dredov Mega City One.

Sama serija je pak očigledna mešavina elemenata zapleta koje smo već imali priliku da vidimo u filmovima kao što su Ja, robot (I, Robot), Istrebljivač (Blade Runner) i Robokap (Robocop), ali ne bi trebalo da dozvolimo da nas to ometa u praćenju ove serije. Samim tim što je u centru pažnje sukob dveju krajnosti kakve su ljudi i mašine, može se reći da je tema koju serija obrađuje večita i ozbiljna, i postoji mnogo načina na koje bi radnja mogla da se razvije.

Da li će mašina vratiti čoveku njegovu ljudskost ili su to ipak dva različita sveta, koja se nikada neće dovoljno pribižiti da bi postali jedno? Almost Human ima potencijala da postane odlična naučno-fantastična serija i svakako je treba uvrstiti na spisak programa koje obavezno valja pogledati.[divider]

Članak je napisala Kristina Žic (kristina.zic@serijeplus.com) i u celosti je preuzet (uz saglasnost redakcije) iz poslednjeg broja online magazina o TV serijama Serije+
« Poslednja izmena: 19. Okt 2013, 21:54:27 od mega games »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Mar 2024, 05:06:18
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.119 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.