Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 07:47:39
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: ZSU-23 SHILKA  (Pročitano 6110 puta)
04. Feb 2008, 11:18:04
Udaljen sa foruma
Hronicar svakodnevice

nisam ljubitelj moderatora....grrrr

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 629
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
SonyEricsson z1010
jedno od najboljih sistema PVO artiljerije u svoje vreme....4 spregnuta topa od po 23mm velike kadence,i radarskog navodjenja...

http://data3.primeportal.net/apc/michael_rener/zsu-23-4/images/zsu-23-4_09_of_18.jpg
http://data3.primeportal.net/apc/michael_rener/zsu-23-4/images/zsu-23-4_01_of_18.jpg
« Poslednja izmena: 04. Feb 2008, 11:20:36 od Dead_Eye »
IP sačuvana
social share
Edit by Anea: Maksimalna dozvoljena velicina slika u potpisu je visina: 60pix, sirina: 468pix i velicina 20KB
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Ah,ha,haaa. To Dead_Eye ! Smile Smile Smile Smile
Nemam sada vremena da trazim i ja fotke ove sprave (radim maketu Fw 190), ali ajde ostali, nabacujte. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Futo fukutsu - Saburo Sakai

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 3671
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11;
mob
SonyEricsson C702i
ZSU-23-4 Shilka 23MM Antiaircraft Gun
The Shilka ZSU-23-4 [ZSU = Zenitnaya Samokhodnaya Ustanovka - Anti-aircraft Self-Propelled Gun] is a Self-Propelled Anti-Aircraft Gun (SPAAG) featuring a prominent radar dish that can be folded down mounted on a modified PT-76 chassis. ZSU 23-4 Shilka, is capable of acquiring, tracking and engaging low-flying aircraft (as well as mobile ground targets while either in place or on the move). Employed in pairs 200 meters apart,400 meters behind battalion leading elements, it is commonly used to surpress ATGM launch sites, such as TOW vehicles. The armament consists of four 23mm cannon with a maximum slant range of 3,000meters.Ammunition is normally loaded with a ratio of three HE rounds to one AP round. Resupply vehicles carry an estimated additional 3,000 rounds for each of the four ZSUs in a typical battery. Recent (October 1997) information details ZSU-23-4 updates/modernization being offered by the Ukrainians that include: a new radar system replacing the GUN DISH radar, plus a sensor pod believed to include day/night camera, and a laser rangefinder; and mounted above radar/sensor pod is a layer of six fire-and-forget SAMs, believed to be Russian SA-18/GROUSE.

The ZSU-23-4 is a fully integrated, self-propelled antiaircraft system with four liquid-cooled 23-mm automatic cannons mounted on the front of a large, flat, armored turret. The chassis has many components borrowed from other Soviet armored vehicles, and the suspension system resembles that of the PT-76 and ASU 85 (six road wheels and no track support rollers). The driver sits in the left front of the hull, and the rest of the crew (commander, gunner, and radar operator) are located in the turret. The GUN DISH fire control radar mounted on the rear of the turret can be folded down during travel.

A number of different ZSU-23-4 models have been produced. These are primarily distinguishable externally by the types of stowage boxes on the turret and minor modifications in the mounting of the guns.

CAPABILITIES:

A platoon of four ZSU-23-4s is assigned, along with four SA-9/GASKIN SAM systems, to the antiaircraft battery of motorized rifle and tank regiments to cover the deadspace of the SA-6/GAINFUL in the division air defense umbrella. Two ZSU-23-4s usually will be in support of each of the two first-echelon battalions, each weapon normally separated by 200 meters, typically traveling 400 meters behind the battalion's leading elements.

The ZSU-23-4 is not amphibious, but has a fording capability of just over one meter. During river assault operations, the ZSU-23-4s would be ferried to the far bank immediately after the leading companies.

The ZSU-23-4 has the capability to both acquire and track low-flying aircraft targets, with an effective AA range of 2,500 meters. It also is capable of firing on the move because of its integrated radar/gun stabilization system. The high frequency operation of the GUN DISH radar emits a very narrow beam that provides for excellent aircraft tracking while being difficult to detect or evade. However, such a frequency also dictates a limited range, which can be compensated for by linking the system to other long-range acquisition radar in the area. The ZSU-23-4 also can be used against lightly armored ground vehicles.

The four guns are water cooled and have a cyclic rate of fire of 800 to 1,000 rounds per minute each. However, the guns are normally fired in bursts (2-3 rounds per barrel) to reduce ammunition expenditure and prolong barrel life. Each ZSU-23-4 carries about 2,000 rounds onboard. Supply trucks, which follow the ZSUs at a distance of 1.5 to 2.5 km, carry an estimated additional 3,000 rounds for each of the four ZSUs. Electronic target acquisition, tracking, and ranging are automated, and an onboard computer determines superelevation and azimuth lead. Conventional optical sights also are available. Two types of ammunition normally are mixed at a ratio of three Frag-HE-T rounds per one API-T round. An HEI-T round also may be fired.

TheZSU-23-4can be airlifted bytheAN-22 or II-76. The crew of the ZSU-23-4 is afforded a degree of protection by the thin armor (maximum thickness 9.4 mm in the hull, 8.9 in the turret). Collective NBC protection is provided by a radiation detection and warning system and an air filtration and overpressure system.

LIMITATIONS:

Heavy machine gun fire can penetrate the hull and turret. Tread and road wheels are vulnerable to artillery fire. HE fragmentation can penetrate the armor, destroy the radar dish, or rupture the liquid coolant sleeves of the 23-mm cannons. The system also is vulnerable to ECM.

Characteristics:
Length 6.54 m
Height 2.25m
Width 2.95m
Combat Weight 20.5 mt

Armament:
Antiaircraft gun        4x23mm water-cooled AZP-23 cannons, traverses 360 degrees
Maximum effective range (vertical)        3,000 meters
Rate of fire         Maximum: 800-1000 rds/min/barrel Sustained: 30rds/barrel/burst
Type of ammunition          API-T, HEI-T,Frag-HE-T
Basic Load                          2,000 rd
Fire Control              GUN DISH radar and optical-mechanical sight

Vehicle:    Variant of the ASU-85 self-propelled antitank gun chassis

Maximum road speed             50km/hr (30 mph)
Water Crossing ability            Fords 1.0m (3.5 feet)
Cruising range (on roads)      450 km (280 miles)
Night vision aids                    Infrared system for commander and driver
Maximum armor thickness      9.2mm hull, 8.3 mm turret (.4'' hull, .3'' turret

NBC Protection

-Air filtration and overpressure system

-Radiation detection and warning system

Vulnerabilities:

-Exposed during rearming

-Thin armor

-Suspension vulnerable to fragmentation

-Exposed radar

-Exposed, liquid cooled gun tubes

-Vulnerable to ECM

Recognition:

-Based on PT-76/ASU-85 chassis

-6 pressed road wheels-no return rollers

-Low rectangular turret with side bulges

-Four 23 mm guns mounted in front of turret

-Folding circular GUN DISH fire control/acquisition radar mounted at rear of turret

I jos jedan sajt sa ostatkom slika koje je Dead Eye postavio KLIK

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

Shilka.gif
(5.55 KB, 502x336)
zsu23-1.gif
(5.55 KB, 502x336)
zsu23-2.gif
(8.3 KB, 508x332)
zsu23-4.jpg
(42.68 KB, 656x445)
zsu-23-4.gif
(7.49 KB, 410x254)
zsu-23-4_DFST9209580.jpg
(54.5 KB, 640x430)
zsu-23-4_DMST9111668.jpg
(42.24 KB, 640x416)
zsu-23-4_DMST9111936.jpg
(51.92 KB, 640x427)
zsu-23-4_DMST9111938.jpg
(41.42 KB, 640x423)
zsu-23-4_DMST9111939.jpg
(31.61 KB, 640x423)
zsu-23-4_DMST9111940.jpg
(37.78 KB, 640x430)
zsu-23-4_DMST9111941.jpg
(48.12 KB, 640x430)
zsu-23-4_DNST9108406_JPG.jpg
(46.43 KB, 640x423)
zsu-23-4-DDST8407792_JPG.jpg
(31.3 KB, 600x480)
zsu-23-4-DDST8501304_JPG.jpg
(57.7 KB, 640x433)
zsu-23_4a.jpg
(26.74 KB, 392x324)
zsu-23_4b.jpg
(21.75 KB, 392x279)
« Poslednja izmena: 04. Feb 2008, 14:11:15 od samuraj77 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
ZSu-57,ovo i Tunguska-tri najmocnija PVO sistema svoje vrste ikada napravljena...  Smile Smile Smile Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

In time of chimpanzees I was a narwhal

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 788
Zastava Novy Belgrad
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
ZSu-57,ovo i Tunguska-tri najmocnija PVO sistema svoje vrste ikada napravljena...  Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Šiljka i 57-ica teško da mogu da budu "efikasan" PVO sistem, pogotovo u poređenju sa Tunguskom. Iskreno, osim sporih helikoptera ne vidim da mogu biti nešto posebno efikasni protiv drugih letelica. Nešto kao i Praga. Zato su ekstremno efikasni protiv pešadije... 
« Poslednja izmena: 04. Feb 2008, 15:01:35 od Kowakian Monkey - Lizzard »
IP sačuvana
social share

Nobody is innocent, there are merely varying levels of guilt...
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
Šiljka i 57-ica teško da mogu da budu "efikasan" PVO sistem, pogotovo u poređenju sa Tunguskom. Iskreno, osim sporih helikoptera ne vidim da mogu biti nešto posebno efikasni protiv drugih letelica. Nešto kao i Praga. Zato su ekstremno efikasni protiv pešadije... 

hehehehehehe..... Smile Smile Smile
a,dobro,naravno,ali sam ja mislio na to da su-za svoje vreme-najbolji...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Ko visoko leti nisko pada

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1196
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11;
mob
Nokia 6267
Evo malo Shilke slikane detaljno......................http://www.photoka.info/shilka/index.htm
IP sačuvana
social share
Edit by Lightsoft:  Link uklonjen
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15472
OS
Windows 98
Browser
Opera 9.25
zsu-57 nije bio preterano efikasan jer mu je kalibar bio preveliki a brzina gadjanja suvishe mala i nije imao radarsko navodjenje ,pa je s njim bilo teshko pogoditi mlaznjake u niskom letu.

s druge strane zsu-23 je i dan danas efikasan protiv nisko letecih aviona ,mada su takvi napadi danas redji . A-10 koji je i napravljen da dejstvuje blizu zemlje je specijalno projektovan da na vitalnim delovima izdrzi pogodke municije od 23 mm ,posle iskustava iz arapsko-izraelskog rata 1973 . gde su zsu-23 seckale na komade jevrejske avione koji su leteli nisko da bi izbegli baterije Kub i Neva.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Hronicar svakodnevice

nisam ljubitelj moderatora....grrrr

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 629
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
SonyEricsson z1010
kad se ZSU(ZEUS=ZEVS)nato ime,pojavio bio je jebac keve za u to vreme AH1 kobru,F4 fantom,F5 i slicne letelice...perfekti automatski PVO sistem za svoje vreme...a sad protiv pesadije bi bio extra zbog kadence i kalibra,plus sto je jak i oklopljen...
IP sačuvana
social share
Edit by Anea: Maksimalna dozvoljena velicina slika u potpisu je visina: 60pix, sirina: 468pix i velicina 20KB
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11

Nije los za ratove niskog inteziteta po Africi,gde su vecinom zastareli avioni i helikopteri,za sve ostalo veliki znak pitanja u danasnje vreme.
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 07:47:39
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.527 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.