IN < - Zategnite stomak za mesec dana - >LO
(1/1) :: Odgovori!
Autor: SerbianFighter :
Zategnite stomak
za mesec dana

Voleli bi da u rekordno kratkom roku poravnate svoj opušteni stomak? Ako četiri puta nedeljno radite vežbe koje je osmislio poznati stručnjak za fitnes Leandro Karvalo, to bi mogli da ostvarite za samo mesec dana, jer je reč o vežbama koje će vam pomoći da zategnete sve trbušne mišiće. Ima ih ukupno pet, i izgledaju ovako:

1. Vežba za vertikalne trbušne mišiće
Sedite na pod i savijte noge u kolenima, a ruke ispružite pravo ispred sebe. Izdahnite vazduh i, trudeći se da ne dižete stopala, spuštajte telo unazad sve dok vam donji deo leđa ne dodirne pod. Onda udahnite i vratite se u prvobitan položaj. Ponovite vežbu 15 puta, a zatim je isto toliko puta uradite na taj način što ćete se spuštati unazad dok pod ne dotaknete plećima.

2. Vežba za horizontalne trbušne mišiće
Lezite na leđa, i tako podignite noge da vam kolena budu savijena pod uglom od oko 90 stepeni, a stopala stoje malo iznad njih. Izdahnite i podignite od poda zadnjicu zavaljujući čitavo telo unazad, i prebacujući njegovu težinu na ramena i lopatice. Potom udahnite i "zakotrljajte" se u suprotnom pravcu, gledajući da pod dodirnete donjim delom leđa ali ne i zadnjicom. Uradite vežbu 20 puta.

3. Vežba za struk
Uzmite plastičnu bocu s vodom i lezite na leđa s nogama savijenim u kolenima pod uglom od 90 stepeni. Stavite levu ruku pod glavu, a desnom uhvatite bocu. Zatim podignite glavu i ramena, i toliko se ispružite prema levom kolenu da se boca nađe pored njegove spoljne strane. Učinite ovo 20 puta, a onda ponovite vežbu držeći bocu u levoj ruci i savijajući se u pravcu desnog kolena.

4. Vežba za donje trbušne mišiće
Lezite na leđa s rukama ravno položenim iznad glave i potpuno opruženim nogama, prekrštenim u vazduhu. Izdahnite i podignite noge, izdižući repni deo kičme, a onda ih, dok udišete vazduh, polako spuštajte. Vodite računa o tome da ne padnu na pod. Ovu vežbu uradite 30 puta.

5. Vežba za donji deo leđa
Lezite na stomak i položite ruke ukoso od glave, kao da letite. Izdahnite i za to vreme podignite desnu ruku i levu nogu onoliko visoko koliko možete. Zatim ih spustite udišući pri tom vazduh. Učinite ovo i s levom rukom i desnom nogom. Trebalo bi da obe ruke i noge podignite po 20 puta, i da vežbu ponovite tako što ćete u isto vreme dizati "sve četiri" uvis.
Prevela S. Prokić
> Odgovori
^ Povratak na viši nivo