Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Vodic za kupovinu aparata, objektiva, kamera i druge opreme... (Pitajte ovde)  (Pročitano 504898 puta)
Hronicar svakodnevice


Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 567
mob
SonyEricsson k800
budjet  ..500-1300 eura
danima listam int.i sav sam vise pogubljen od pojmova,oznaka..canon,,sony,nixon,,60,70,1300d.e.1100..600..6300
1. teski sam amater,ali sa velikom voljom(vezano za fotografiju)
2.previse godina imam da bih kretao od osnovnih stvari,pa se polako prebacivao na vece,ozbiljnije
3.prioriteti fotografisanja su mi portreti,priroda. (pluis sve ostalo Smiley )
4.uslov za fotoaparat je da ima dovoljno kvalitetnu i kameru (ako ne i vise nego dovoljno)
5.dosta bitna stavka je da aparat ima kvalitetniji autofokus
6.u budjet treba da udje ne samo aparat,vec i stativ,naravno  minimum potrebnih (2-3) objektiva..i eventualno jos neke opreme..blic..svjetlo..
7.novi aparati..a moze i koristeni
8.ako moze i neki predlog (ne ulazi u ovaj budjet)kakav stampac uzeti,koji bi mogao sto kvalitetnijepratiti izabrani aparat,dakle da moze napraviti sliku kojoj nece niko naci zamjerku (prof. se ne racunaju,pod tim niko)

« Poslednja izmena: 12. Nov 2017, 10:26:20 od cvijics »
IP sačuvana
social share
....U prevelikom zanosu, zbog mrve savršenstva događalo se da počinim obilje neoprostivih grešaka.
Najveća od njih je bila sto sam se bavio znacima, umesto da pazim na predznak....
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma


Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
dSLR aparati su svi kvalitetni, bitan ti je objektiv.