Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 139 140 142 143 ... 147
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Vodic za kupovinu aparata, objektiva, kamera i druge opreme... (Pitajte ovde)  (Pročitano 505420 puta)
Prijatelj foruma
Poznata licnost


Drugovi, drugovi, ... pa u drugom stanju...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 2954
Zastava Vienna
OS
Windows 7
Browser
Chrome 31.0.1650.63
mob
HTC Sensation XL
@filip93
Hvala na odgovoru prije svega.
Pod opremom sam mislio dva objektiva najviše eventualno stativ... jer sam početnik...

Da se malo konkretnije izjasnim...
Trebalo bi mi nešto početničko a što će koliko toliko odraditi (gorespomenuti) posao, a na čemu ću moći učiti, vježbati,  savladati osnove fotografije, vremenom više od osnova, a najbitnije nešto što ću moći praktično upotrebiti za ovo što šljakam.
Ja ne mora da radim bogzna kakve svemirske super mega gotivne slike, ali trebalo bi da izgledaju dovoljno dobro, profesionalno i drugačije od običnih.
Tako da vjerujem da bi bio saglasan sa mnom ako kažem da je besmisleno kupovati okidač ili dodatne bliceve... ako uzmemo okolnosti u obzir.
Cijenu sam rekao maksimalno, jer naravno da ću vremenom kad se malo upraksam i edukujem, izvježbam kupovati dalje više i bolje, jeftinije varijante naravno dolaze u obzir.

Hvala još jednom na izdvojenom vremenu Smiley


IP sačuvana
social share
To je kao da kazes da nisi primetio ljubicastog slona sa neonskim osvetljenjem u guzici kako stoji pored tebe u mracnoj sobi Smiley
Pogledaj profil WWW
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma


Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Opera 12.16